Need For Speed: Pro Street [Multiplatform]
Electronic Arts po običaju izbacuje novi nastavak NFS-a, ali ovoga puta obećaje nešto zaista drugačije. Street racing štih je i dalje tu, ali uz jednu veliku promjenu…

E pa dragi moji, EA obožava novac, a kako nitko pametan ne bi mijenjao brzog konja za magarca, tako je i EA ostao pri istoj tematici igre, street tuningu, no s jednom vrlo bitnom razlikom: NFS postaje simulacija!
Dobro, možda ne čistokrvna simulacija poput kakvog Forza Motorsporta ili sličnog, ali igra će biti neusporedivo realnija i ozbiljnija od «street style fast and furious» NFS-ova dosad. Koliko su developeri igre ozbiljno shvatili svoj zadatak govori i činjenica da ćemo u igri moći svoj auto provozati po postojećim trkaćim stazama poput Sears Point Racewaya, danas Infineon Raceway. Nisu htjeli ići previše u detalje što se ostalih staza tiče, već su napomenuli da će osim tih pravih staza biti i nekoliko simboličnih, poput Azije, Južne Amerike i sličnog.
Pro Street se temelji na potpuno novom fizikalnom engineu, i ono što je zapravo najveća novina jest šteta, i to ne na kapaljku, nego na litre. Auto će moći biti potpuno uništen, kotači će se kidati pod silinom udaraca, stakla će pucati, branici će se lomiti, lomit će se i sami auti, jer damage model utječe i na sami kostur automobila! Dakle spremimo se za Carmageddonski tip štete… Šteta će imati utjecaja i na performanse vašeg auta, što znači da se više nema one poznate «udri u zid pa ćeš brže uletit u zavoj» strategije. Auto ćete moći popraviti u potpunosti, što će vas naravno, koštati najviše novaca ili ćete moći obaviti quickfixeve, odnosno sa trakama polijepiti branike, stakla i ostalo ( vidi trailer )… to će drugima dati do znanja da ste iskusan vozač, pravi veteran, sa puno odvoženih utrka, ili da ste klipan kojemu je strategija «udri po zidu» ušla preduboko u prste…
Što se tiče samih tipova utrka, nema ničeg revolucionarnog ( i bolje da nema ). Mene izuzetno veseli povratak DRAG utrka. Osim draga, Pro Street sadrži i Drift, Grip ( fancy naziv za circuit ), i Speed Challenge ( najveća prosječna brzina ). Ovoga puta drag neće biti blesav kao što je to bio u Most Wantedu, autoceste prekrčene prometom, već će biti lijepa ravna staza sa dvije trake, semaforima i publikom sa strane. Baš kao i danas na, recimo, 402 street raceu. U svojoj karijeri ćete se uspinjati u svakom tipu utrka kako biste na kraju svega bili okrunjeni titulom «Street King».
Ove godine igra se bazira na, nazovimo to tako, natjecateljskim vikendima, kada se ekipa skupi i kuri svoje automobile, pokušavajući pokupiti što više reputacija, više sisica i ostalih benefita današnjeg modernog automobilizma… Kad već govorimo o sisicama, EA još nije SLUŽBENO potvrdio kojoj će curi pripasti čast glavne akterice.
Te vikende ( evente ) održavati će nekoliko organizacija unutar igre. Ukupno će biti 8 organizacija i svaka organizacija će imati svoj stil koji će se ponavljati kroz staze dok igrate. Osim stila uređenja staza, imat će i različit stil glazbe. Ove godine u igri ćemo slušati Junky XL-a ( DJ koji je veoma popularan na street eventima ), kao i licenciranu glazbu, hard rock, beat, dance, punk, grime itd.
Ako vam nešto nije jasno oko ove igre, imate kakvo pitanje ili jednostavno želite raspravljati o igri dođite na HCL forum i pridružite nam se.
gta_fan
27.09.2008 - 16:04Prešao sam i mislim da me stvarno ovaj nastavak razočarao ima cool auta ali ipak dosadno najbolji je po meni dosad most wanted