Procjenjuje se da gaming više nije najbrže rastuća industrija na svijetu
Prema analizi globalnog tržišta videoigara koju svake godine provodi analitička firma Newzoo, procijenjena vrijestost gaming industrije u 2024. je narasla tek 0,2%.
Prema analizi globalnog tržišta videoigara koju svake godine provodi analitička firma Newzoo, procijenjena vrijestost gaming industrije u 2024. je narasla tek 0,2%.
Sony i Kadokawa Corporation postigli su strateški dogovor kojim Sony postaje najveći dioničar matične tvrtke FromSoftwarea, ali ne i njezin vlasnik.
Pregovori Tencenta i Ubisofta oko preuzimanja nisu urodili plodom u prvoj rundi pa se sada ide na restrukturiranje ponude.
Kanadski studio Humanoid Origin najavio je zatvaranje nakon trogodišnjeg rada u kojemu nisu uspjeli lansirati svoju debitantsku igru.
Prema neslužbenim izvorima, tvrtka Sony trenutno pregovara o preuzimanju tvrtke Kadokawa, u čijem se vlasništvu nalazi i japanski studio From Software.
Izdavačka kuća Warner Bros. priznala je kako im live service naslovi Suicide Squad i Multiversus nisu dobro prošli pa će se ubuduće fokusirati na samo četiri velike franšize.
Istaknuti kreativac Sony Interactive Entertainmenta, Insomniacov Brian Horton, preselio je u konkurentni tabor pridruživši se Xboxovom timu The Iniciative.
Sony Interactive Entertainment obznanio je zatvaranje dvaju studija koje su kupili u zadnje dvije godine. Također je potvrđeno i kako se Concord neće vratiti u život.
Američki Ured za autorska prava odbio je zahtjev da američke knjižnice dobiju pravo digitalnog ustupanja igara koje se više ne prodaju.
Voditelj Microsofta, Satya Nadella, izjavio je kako tvrtka trenutno ima vlasništvo nad čak 20 gaming franšiza koje su ostvarile više od milijardu dolara prihoda.
Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?