Kreator BioShocka: “Ljudi se zasite videoigara kad nema inovacija”
Pad interesa za igrama dolazi od manjka inovacija u visokobudžetnom sektoru, poručuje Ken Levine koji zadnjih 14 godina priprema svoju novu igru.
Pad interesa za igrama dolazi od manjka inovacija u visokobudžetnom sektoru, poručuje Ken Levine koji zadnjih 14 godina priprema svoju novu igru.
Markus “Notch” Persson najavio je svoj povratak razvoju videoigara te kaže kako je spreman kreirati duhovnog nasljednika Minecrafta.
Studio Tango Gameworks je najavio novi početak pod južnokorejskom tvrtkom Krafton, nepunih godinu dana nakon što se Microsoft odrekao njihovih usluga.
Na izmaku godine prisjećamo se važnijih događaja, pojava, tema i trendova koji su obilježili svijet videoigara u 2024. Bila je to godina koju je trebalo preživjeti.
Prema analizi globalnog tržišta videoigara koju svake godine provodi analitička firma Newzoo, procijenjena vrijestost gaming industrije u 2024. je narasla tek 0,2%.
Sony i Kadokawa Corporation postigli su strateški dogovor kojim Sony postaje najveći dioničar matične tvrtke FromSoftwarea, ali ne i njezin vlasnik.
Pregovori Tencenta i Ubisofta oko preuzimanja nisu urodili plodom u prvoj rundi pa se sada ide na restrukturiranje ponude.
Kanadski studio Humanoid Origin najavio je zatvaranje nakon trogodišnjeg rada u kojemu nisu uspjeli lansirati svoju debitantsku igru.
Prema neslužbenim izvorima, tvrtka Sony trenutno pregovara o preuzimanju tvrtke Kadokawa, u čijem se vlasništvu nalazi i japanski studio From Software.
Izdavačka kuća Warner Bros. priznala je kako im live service naslovi Suicide Squad i Multiversus nisu dobro prošli pa će se ubuduće fokusirati na samo četiri velike franšize.
Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?