Ubisoft želi pojačati elemente parkoura u budućim Assassin’s Creed igrama
Pomoćni redatelj Assassin’s Creed Shadowsa kaže kako su iz Ubisofta izvukli pouku s tom igrom. A pouka je – parkour treba biti centralna mehanika.
Pomoćni redatelj Assassin’s Creed Shadowsa kaže kako su iz Ubisofta izvukli pouku s tom igrom. A pouka je – parkour treba biti centralna mehanika.
Prema neslužbenim navodima, Ubisoft se priprema za ponovno otkrivanje Prince of Persia: Sands of Time prerade početkom idućeg mjeseca, a ni lansiranje nije daleko.
Na današnji dan, prije četrnaest godina, Ubisoft je ponovno oživio Prince of Persia serijal jednom od svojih najboljih igara sa šeste generacije konzola.
Dying Light: The Beast vratio nas je u prošlost – horor atmosfera s legendarnim Craneom nikad nije bila uzbudljivija, ali…
Dying Light: The Beast sprema se pokazati najbolju mehaniku parkouranja i borbi koju je serijal dosad imao, a sve kako bi igračima bilo zabavno i izazovno.
Stigli su PC zahtjevi za nadolazeći Dying Light: The Beast i ne možemo reći kako su blagi jer će za one najljepše postavke ipak trebati upogoniti računalne zvijeri.
Mnogobrojni igrači i fanovi zombi tematike uskoro će imati priliku besplatno zaigrati Dying Light, a sve ususret kao uvertira u nadolazeći igrin nastavak.
Storror Parkour Pro vani je u early accessu i obećava impresivnu kombinaciju motion capture metodom snimljenih parkour pokreta, uz poseban sistem izobličavanja istih dinamičnim animacijama. Izgleda to lijepo, ali teško se igra…
Ubisoft je kroz 20-minutni komentar gameplaya demonstrirao otprilike sve što trebate znati o stealthu i akciji Assassin’s Creed Shadowsa.
Serijal Dying Light proslavio je deset godina postojanja te je ekipa iz Techlanda tim povodom otkrila dosta interesantnu statistiku.
Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?