Hack & slash žanr zasigurno je jedan od najkompetentijih žanrova uopće. Na postolju je Diablo, serijal koji je zapravo uzor svim ostalim naslovima u istoj kategoriji. A takvih naslova zaista nije malo – Sacred, Titan Quest, Loki, Dungeon Siege, Blade & Sword. Sada se i Legend: Hand of god priključuje na tu listu, no može li se ovaj naslov nositi s ostalima, pa čak i legendom žanra? Odgovor je – definitivno može.
Sustav Legenda bazira se na gotovo ukorijenjenom konceptu viđenom u već nabrojanim primjerima hack’n’slash naslova. Tu su eventualno neke manje modifikacije koje ipak treba nabrojati jer upravo one izdvajaju ovu igru iz hrpe sličnih naslova. Prvo što ćete primijetiti pri startu nove igre je to da ovdje ne možete birati klasu lika s kojom ćete igrati. Naime, uvijek ćete biti čovjek, lik Targona, i uvijek će početak igre izgledati isto. Ipak, moći ćete birati tzv. putove koji će zapravo biti odrednice vaše klase. Postoji pet različitih putova od kojih ćete moći odabrati tek dva. Putovi su pak klasika ovog žanra – možete biti ratnik, čarobnjak i sl. Ovisno o vašem odabiru puta, razvojem lika moći ćete otključavati talente specifične nadogradnje za put koji ste odabrali. Sustav talenata praktički je kopija onoga iz Titan Questa, što je dakako minus igri, ali to vas ne bi trebalo odbiti od igranja.
Kursor kojim upravljate u ovoj igri nije klasičan iz više razloga. Naime, on je predočen u obliku vile zvane Luna. Baš kao što joj ime sugerira, Luna je izvor svjetlosti u igri te će svoju pravu funkciju pokazati u spiljama i mračnim mjestima. Kako je vila živo biće, neće služiti samo za osvjetljivanje tamnih prostora već će komentirati većinu događaja tijekom igre – upozorit će vas kad vam se energija približi kraju, obavijestit će vas kada neprijatelj ispusti dobro oružje ili neki drugi item. Dijalozi Targona i Lune pun su pogodak i često igri dodaju humorističnu notu koja nedostaje i klasicima žanra.
Igra se može podičiti i Cinematic Combat sistemom, što bi u prijevodu značilo kako borba unutar Legenda izgleda zaista realistično i lijepo. U praksi to konkretno vidite kad se borite protiv većih protivnika tipa minotaura ili planinskog trola – Targon se protiv njih ne bori kao protiv svakog manjeg neprijatelja već skače i izvodi trikove kako bi neprijatelju nanio štetu na raznim dijelovima tijela. U ostalim naslovima žanra velike neprijatelje bi udarali samo po nogama bez ikakve posebne animacije i tako sve dok ne bi umrli. Kao što rekoh, to ne utječe previše na igru, no lijepo je vidjeti da se pazi na detalje.
Vizualni i auditivni dio vjerojatno su i najjači aduti ove igre. Legend: Hand of god najljepši je hack’n’slash do sada, no tu je i druga strana medalje – najljepša igra je ujedno i najzahtjevnija – naravno u odnosu na ostale pripadnike žanra. Oni koji igru pokrenu na najvećim detaljima bit će nagrađeni HDR-om i prekrasnim osvjetljenjima shader 3.0 modela. Mogli bi reći kako Legend može biti uzor nadolazećim hitovima poput Sacreda 2 i Diabla 3, barem što se grafičkog aspekta tiče. Ni zvuk u igri nije razočarao. Upravo suprotno – glazba je sasvim solidna, a svi dijalozi su sinkronizirani – doduše ne baš najbolje, ali ipak je bolje i tako nego da sve moramo čitati s ekrana.
Zaključak je taj da Legend: Hand of god ne donosi ultra-revolucionarne promjene u žanr, no posjeduje sve ono što igru čini zaraznom i na posljetku zanimljivom. Osobno bih rekao da je bolji od Lokija, ali lošiji od Sacreda. Dakle, nekakva zlatna sredina. Nećete ga pamtiti kao genijalnu ili fenomenalnu igru, no zabavit ćete se igrajući ga. A ako mu oprostite neke, rekli bi, početničke greške, pred vama će stajati čista igrivost odlične prezentacije. Jedan poprilično sveobuhvatni gameplay trailer čeka vas ispod pa si ga obavezno pogledajte. Ako imate kakav komentar na igru ili recenziju osjećajte se slobodnima i ponukanima da nam ostavite kakav komentar u boxove ispod, a svakako svratite i na naš forum pa ostavite i kakav post tamo.
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!