Fat Princess [PS3/PSN]

Nakon mnogih najava i nekoliko odgoda stigla nam je jedna od očekivanijih igara za PSN. Po čemu je igra bila toliko isčekivana pitate se sigurno? Naime, već u prvim najavama moglo se vidjeti da će Fat Princess pružiti dobru i unikatnu timsku zabavu kroz zanimljivu prezentaciju sa dozom humora. Dodatni plus je naravno što se radi o jednostavnoj PSN igri stoga ni cijena nije visoka. Obzirom da multiplayer igara poput ove baš i nema previše, a pokazalo se veliko zanimanje za ovaj naslov, lako se može zaključiti da su gameri uistinu željni ovakvih i sličnih igara (hint, hint developeri op.ur)

I tako dolazimo do pravog pitanja za sve one koji nisu pratili najave ove igre – Što je zapravo Fat Princess? Ukratko, to je igra koja sadrži elemente strategije i RPG žarna sa dodatkom “hack and slash” ubijanja. Zanimljiv koncept, iako ne originalan. No posebnost ove igre je upravo u njezinoj prezentaciji. O tome ćemo ipak nešto kasnije u recenziji, jer prvo treba opisati ono najbitnije – gameplay.

Primarni mod igre je multiplayer, odnosno igra je bazirana na njemu. No za početak najbolje je prvo proći singleplayer mod gdje ćete saznati priču oko koje se igra vrti. Iako je priča plitka i postoji tek reda redi da povezuje poglavlja, ona ipak dovoljno dobro služi za upoznavanje sa igrom, odnosno njezinom pozadinskom pričom te likovima. Igrajući singleplayer mod upoznati ćete i modove, klase te mehaniku igranja, a osim toga u singleplayeru također imate skirmish sa botovima, gladijator arenu i nogometnu mapu koja je opet posebna na svoj način. Na koji način je posebna nećemo spoilati, ako vas igra dovoljno interesira, saznajte za sebe.

I sada dolazimo do online, odnosno multiplayer moda, gdje imamo dva tima sa po 16 igrača u jednom te četiri različita moda mp igre. Ali prvo da mi krenemo sa klasama u Debeloj Princezi. Naime, kada se prvi put stvorite u igri vi ste običan čovječuljak bez ikakve kape. Kape? O čemu to pričam pitate se? Dolazim do toga… Naime, igra ima interesantan način odabira klasa, a to je preko tzv. hat machinea ilitiga po naški “šešir stroja” (kapa-stroj zvuči glupo u prijevodu, iako se zapravo radi o kapama). Znači pronađete šešir stroj, stvorite si kapu koja predstavlja neku klasu i to postaje vaša klasa. Drugi način za promjenu klase je da na bojištu uočite kakvu kapu na podu te ju pokupite i na taj način promjenite klasu.

Klase se dijele na Workera koji je osnovna graditeljska i skupljačka klasa za resurse. Sljedeća klasa je Warrior koju se ne mora posebno objašnjavati, kao i Ranger, klasa koja služi za pucanje na daljinu. Mage je opet sam po sebi jasan, može bacati magije na daljinu, dok je Priest klasa za liječenje. I tu dolazimo do onog dijela što sam spomenuo da je igra kombinacija strategije i RPG-a. Mape naime sadrže dva osnovna resursa, drvo i metal. Worker drvo mora sasjeći da ga odnese, dok metal mora izvaditi iz metalne rude sa svojim pijukom. Kada skupite dovoljno resursa, onda možete unaprijediti šešir stroj što pojačava klase. Tako Worker uz sjekiru može imati bombe, Warrior koplje, Ranger pušku, Mage uz vatru i led, dok Priest kako liječi tako može i uzimati život. No resursi tako isto služe i za gradnju, pa možete sebi napraviti katapult , te na određenim dijelovima mape: vrata, mostove, ljestve ili odskočnu dasku.

Što se tiče modova oni su klasični. Tako imamo Rescue The Princess koji je „kalorični“ CTF. Znači cilj je uzeti princezu iz protivničkog dvorca, vratit je u svoj i spriječiti neprijatelja da to isto napravi vama. No ovdje je posebno zanimljivo to da imate mogućnost da otežate neprijatelju da vam odnese princezu, tako da je šopate kolačima. Što je deblja to ju je teže za nosit, i onda je potrebno više ljudi da je nosi. Isto tako kako princezu hranite da se udeblja, tako ona bez konstantnog hranjenja i mršavi, pa od najveće debeljuce opet postaje mršavica kroz određeno vrijeme, zato je uvijek morate hraniti ako želite da bude teška za nositi.

Idući mod je Snatch ‘n Grab, koji je opet poput CTF-a samo što ovdje morate tri puta ukrasti princezu i vratit je kod sebe u dvorac. Team Deathmatch govori sam za sebe. Imate određen broj života i tim koji prvi izgubi sve živote je izgubio. Te zadnji mod, Invasion, gdje morate držati što više tornjeva.

Najgora stvar koja vam se može dogoditi u online igri je da uđete u loš tim gdje nema zajedničke igre, odnosno gdje svatko igra za sebe. Tada ćete doživjeti pravi raspad sistema, najčešće zbog gomilanja jedne klase koja vodi do brzog gubitka partije. Za kvalitetnu igru treba se naći pravi balans između klasa i onda će i teamplay postati bolji. Tako da najlošija stvar u igri je zapravo ekipa u koju možete upasti. Sva sreća da postoji opcija mijenjanja ekipe. Osim toga igra i nema baš previše bitnih boljki. Čak je i problem sa konekcijom riješen, no još uvijek ostaje onaj stari da game host jednostavno izađe van kada mu je dosta pa svima igra ode k vragu.

Prezentacijski igra je odrađena fantastično. Sve je napravljeno u šaljivom tonu. Od izbornika, prezentacije priče, do grafike i zvuka. Koliko god igra izgledala neozbiljno, nacrtano i poprilično dječje, toliko ćete se začuditi kada vidite koliko igra zapravo ima krvi u sebi, te da se tijelo može raskomadat kada ubijete neprijatelja. Na prezentacijskom polju igri se zaista ne može prigovoriti. Grafički stil je jedinstven i dobro odrađen, a ni zvuk ne kaska u kvaliteti. Kontrole su brze i jednostavne, a za što bolji teamplay, igra podržava i voice chat.

Sve u svemu, naša preporuka da ovu igru nabavite definitivno stoji. Pogotovo ako volite zabavne i šarene taktičko-akcijske timske igre u kojima ne treba previše razmišljati. Savršeno za opuštanje. Sadržajno igra ima dosta toga za ponuditi, singleplayer sa botovima koji mogu bit idioti ili genijalci, te unikatni i zarazni multiplayer koji podržava do 32 igrača. Ako volite ovaj tip igara definitivno nabavite.

Ako ste odigrali ovu igru ili vas je naša recenzija potakla da ju nabavite svakako nam ostavite koji komentar u boxu ispod.

… Pojest` ću sve kolačiće, tebi u inat postat’ ću debela … Fat Princess nova je PSN igra koje smo se dotakli u našim recenzijama. Pogledajte kako je kod nas prošao ovaj zabavni multiplayer-based naslov.

88 Naša ocjena
  • zanimljiv multiplayer
  • dobar gameplay