Ice Cream Tycoon Deluxe [PC TRASH]

Marko Babić

Umetni tekst

Ljeto, plaže, kupanje, bikini, mrtve i nestale čehinje ( ili je nestale i mrtve? ), sladoled. Da, sladoled. Kako svi volimo tycoon igre ( sreća pa ih ima za manje više sve na svijetu tako da možemo uživati barem u jednoj tycoon igri, jedina je mana što su sve smeće ), a još više sladoled, rekosmo: „Hej, pa zašto ne recenzirati i ovo?“. Na kraju krajeva, tko ne voli sladoled, osim ako ste Ross iz Prijatelja… Osim toga, ako ste ikada htjeli biti ponosni slastičar, a otac vas je umjesto toga tjerao u sjevernu nam državu aka Njemačku na bauštelu ili u Italiju da postanete zavarivač, ovime možete donekle ostvariti svoj dječački san. Više ne znam čime bih popunio uvodni dio tekst, osim… U redu, dalje.

Pedo crnac

Dakle, na početku igre servira vam se par slika sa tekstom ispod njih koje bi trebale predstavljati neku priču, koja ne bi nikad smjela postojati ni u jednoj tycoon igri ikada, no učenje na tuđim greškama očito nije jača strana developerima. Zapravo, da i je, sigurno ne bi radili jednu tycoon igru. Dakle, natrag s digresije na temu… Priča. Slika jednog klinca kako se igra u parku s psom. Ime psa – nepoznato i nebitno. Pretpostavimo da dječak ima osam godina i čeka da ga netko siluje. Slijedi scena ( lol, scena ) u kojoj dječak vidi / čuje kolica sa sladoledom i visokog crnca sa najvećim pedo smješkom koji sam u životu vidio ( imate screenshote pa možete provjeriti koliko sam u pravu, a znam da jesam ).

Dakle, klinac kaže kako bi bilo kul prodavat sladoled i slično, a gospon podavač kaže kako je star te kako njegova stara leđa ne mogu više gurati ta kolica i trebao bi u mirovinu kako bi uzgajao ( da, namjerno piše „uzgajao“ ) pse. Slijedi ponuda koju se jednostavno ne može odbiti: lik želi vašeg psa u zamjenu za kolica. Vi, pošto ste mali glupi klinac, pristanete uz uvjet da možete posjetiti cucka kad god želite. Kapnula mi je suza ili dvije na tu scenu. Na kraju, tko zna, možda je baš ovako započeo jedan Family Frost.

Da sam, da sam, da sam sladoledar…

Nakon gorespomenute srcedrapajuće (ili srceparajuće?) scene slijedi neki kvazi tutorijal koji sam se trudio izbjeći. Ovako to funkcionira. Upišete ime vaše… Tvrtke? Nebitno. Prije odlaska i prodaje sladoleda morate najprije kupiti sladoled, odabrati cijene, tj. koliko ćete dodati na originalnu cijenu. Osim toga, morat ćete odabrati kvart u kojem prodajete sladoled. Uz to, trebat će vidjeti kakve su vremenske prilike jer o njima ovisi koliko će vam ljudi izaći na ulicu i kupiti sladoled. Ne smijete uzeti previše sladoleda jer će vam se sve otopiti i bezveze ćete izgubiti lovu (osim ako kupite frižider, tj. hladnjak).

Da ne pričam kako također treba paziti stopu kriminala i sukladno tome unajmiti zaštitare jer će vam u protivnom neki huligan (tj. bjegunac iz zatvora pošto je obučen kao jedan) doći, prijetiti i ukrasti sav sladoled, a da ne pričam o tome kako se prljate pa trebate i čistače. Naravno, na početku vam je sve „najbolje“ uglavnom zaključano, tako da ćete izvršavanjem kojekakvih zadataka napredovati sve više i više, otključavati nove sladolede, veća kolica, kupiti tvornicu sladoleda, otključati nove kvartove u kojima možete prodavati sladolede i još kojekakve gluposti.

Prema tome, čini se da možemo slobodno reći kako igra ima mnogo sadržaja koji se stalno nadopunjuje i obećava konstantnu, ako ne i vječnu zabavu, no onda bismo bili lašci i seronje. Zašto? Jer je igra dosadna. Da, dosadna. Kad krenete igrati, u izometričnom pogledu vidite vašeg klinca kako gura kolica (ili vozi kombi ili koješta), a lokalna djeca dolaze kupovati sladoled. Možete ubrzati igru ili igrati normalnom brzinom. I tako ćete gledati kako se vozikate okolo po kvartu i dolaze vam klinci koji kupuju vaš ko… sladoled. To je toliko uzbudljivo i dinamično da bih trebao biti maksimalno malouman da ne stisnem odmah „skip“ koji, srećom, postoji i samim time je najbolja stvar na igri. Ostalo je sve rutina i monotonija jedne neinteresantne igre.

…Da li bi me htjela?

Ne znam zbilja što više reći o igri, a da je vrijedno spomena. Grafika je… loša, imate screenshotove za to. Zvuk je prilično iritantan. Gameplay je mnogostruko retardiran. Ova bi igra trebala biti test inteligencije. Tko ne vidi nakon više od minute da ne valja, trebao bi dobiti neku vrstu invaliditeta. Osim toga, nakon ove igre, znam da mi ni jedan sladoled više nikad neće biti ukusan kao prije. Proklinjem ovu igru, developere, beta testere i izdavača što su mi upropastili jednu od omiljenih slastica. Upozoreni ste.

Još jedna tvrdokorna trash igra sjela je u ruke našg Marka. Koliko je ovaj puta razočaran svojim životom i poslom trash recenzenta? saznajte…

15 Naša ocjena
  • Skip opcija