HCL.HR

Možda je otkriveno okruženje za buduću Assassin’s Creed igru

Zoran Žalac 13.07.2022.   •   49 komentara


Jedan YouTuber s više od pola milijuna pratitelja oglasio se na Twitteru s porukom koja navodno otkriva povijesno okruženje sljedeće igre iz serijala Assassin’s Creed.

Uzmite ovu informaciju s dozom rezerve, ali moguće je da će jedna od budućih igara iz serijala Assassin’s Creed biti smještena za vrijeme vladavine Azteka. Ako je to istina, novi Assassin’s Creed bi se onda smjestio na područje južnog Meksika nekad u 15. ili 16. stoljeću.

Neslužbena i nepotvrđena informacija stiže od YouTubera Jeremyja Pentera, poznatijeg pod kraticom ACG. Premda može zvučati kao da kanal naziva Angry Centaur Gaming nije vjerodostojan izvor informacija, ACG ipak ima respektabilnu bazu pratitelja i veze u industriji videoigara.

Svejedno – za sad je aztečki Assassin’s Creed samo na razini nepotvrđene glasine.

Kad malo razmislite, pitanje mjesta i vremena radnje za buduće Assassin’s Creed igre nije jako maglovito. Serijal je “limitiran” poviješću, dobar dio povijesnih perioda i podneblja već je odradio, a dobar dio drugih nije baš atraktivan. U zadnjih pet godina Assassin’s Creed se vezao uz popularne mitologije, kroz koje je naknadno mogao prodati i fantasy zaplete. Tu bi se Azteki itekako uklopili kao politeistički narod. S druge strane, aztečka je povijest puna ratova i ubojstava, pa bi se serijal i tu dobro uklopio.

U slučaju da je glasina istinita, pitanje je samo na koju bi se to točno igru odnosilo. Trenutno je u razvoju više Assassin’s Creed projekata. Glavni projekt, kodnog naziva Assassin’s Creed Infinity, zapravo bi trebao biti platforma koja objedinjuje više različitih avantura na jednom mjestu. Znamo i za VR projekt, navodno zvan Assassin’s Creed Nexus, ali glasine upućuju da on neće imati klasičnu strukturu AC igara.

U bilo kojem slučaju – najranije moguće službeno otkrivanje novog Assasin’s Creeda moglo bi se dogoditi u devetom mjesecu, kad Ubisoft planira održati svoju prezentaciju nadolazećih igara.

Komentari (49)

  • SPGamerAzrael

    13.07.2022 - 11:29

    Neeee, daj te nam Japan, Kinu sa Kineskim zid-om nesto tako… ili Dubrovnik ne znam samo ne Ameriku jos to vrijeme… ali ima smisla, dolaze europljani (bad guys) medu njima ima i dobrih obavjeste ove da su ovi dosli po drevno blago koje je vezano za pricu, Templari dosli i ti ih moras zaustavit, porokati, to ce nekako upetljat u ostatak sage i plus mitologija DLC 😵‍💫 Neka hvala, ako bude preskacem….

    • djosic85

      @SPGamerAzrael, 13.07.2022 - 11:55

      Mislim da se azteci puno bolje mogu uklopiti u univerzum ACa nego japan i kina. Što se tiče japana ima nekoliko popularnih samurajskih igara, a azteci su prilično neistraženo područje, ko stvoreno za AC. Ja sam za aztece definitivno.

    • Nemanjazzz

      @djosic85, 13.07.2022 - 13:39

      A ako su assassini poceli da postoje na prostoru egipta, a amerika jos nije bila otkrivena pitam se da li ce uopste da bude assassina u igri

    • djosic85

      @Nemanjazzz, 13.07.2022 - 13:51

      Amerika nije bila otkrivena u 15. i 16. st. Odakle ti to? Uostalom možda su assassini došli u ameriku puno prije Kolumba. Moraš pustit malo mozak na pašu a ne samo što si iz povijesti učio

    • Nemanjazzz

      @djosic85, 13.07.2022 - 15:29

      Mislis da su toliko brzi

    • MeDoNjA

      @Nemanjazzz, 13.07.2022 - 18:20

      Ako nije otkrivena ne mora znaciti da nije postojala i ne mora se podudarati sa pricom iz origins-a , priča se lako izmeni , barem to nije tesko….

    • Nemanjazzz

      @MeDoNjA, 13.07.2022 - 18:55

      A dobro da, moze da se poveze i sa valhalom ako su vikinzi prvi koracali na americkom tlu pa da zato vec budu u americi

    • SPGamerAzrael

      @Nemanjazzz, 13.07.2022 - 18:22

      Ali nece ici toliko daleko u razdoblje… vec kad su poceli europljani dolaziti… kuzis 15st-16st… dolazak kolonialista ali ovog puta dolaze zlocasti templari da uzmu drevno blago starosjedilaca…

    • Nemanjazzz

      @SPGamerAzrael, 13.07.2022 - 18:54

      Ima smisla da ce tako da bude, inace nebi bila igra o astecima posto bi brzo nestali.

    • hyperion

      @Nemanjazzz, 13.07.2022 - 19:28

      Misliš da u igri u kojoj se spominje civilizacija “onih prije nas” nije moguće da je čovječanstvo i mnogo prije bilo globalno povezano kao sada?

    • TheCaptainCrash

      @SPGamerAzrael, 13.07.2022 - 12:11

      u dubrovniku po stradunu se pentrat bi bilo odlicno. da je negdje smjesteno 1600ih godina u doba raguse i ti si kao trader neki koji je postao assassin. samo nema sanse da se odrede za to

    • Markus Krez

      @TheCaptainCrash, 13.07.2022 - 12:44

      Možda bi bilo dobro napraviti Bitku kod Siska sa Turcima koji napadaju Hrvatsku i Europu. Pokolj ono do koljena + priča nešto kao film 300. Glavni junak jest “danak u krvi”; od malih nogu ratuje za janjičare ali prelazi na stranu Hrvata i umire junačkom smrti 🙂

    • TheCaptainCrash

      @Markus Krez, 13.07.2022 - 12:55

      perfekcija 🙂

    • Goblin

      @Markus Krez, 13.07.2022 - 13:10

      Nekako nas Hrvate više vidim na templarskoj strani 😅

    • SPGamerAzrael

      @Markus Krez, 13.07.2022 - 18:34

      A brate nema od tog nista, nasa mala hrvatska sela nisu za igre hahah

    • SPGamerAzrael

      @TheCaptainCrash, 13.07.2022 - 18:33

      Pa vec su veneciju odradili dao bi se jadran cijeli uraditi… mozda ubaciti mapa italije i dio priobalnog balkana…ali tesko, nije to njima zanimljivo, jedino kozda urade dubrkovnik kao zasebno nesto jednom…

    • TheCaptainCrash

      @SPGamerAzrael, 13.07.2022 - 21:48

      ma imam osjecaj da bi mogla bit neka misija u dubrovniku u nekom buducem assassinu. to mi se cini vec vise vjerovatno

    • Cone3006

      @SPGamerAzrael, 14.07.2022 - 15:28

      Ne bi uspjela assassin igra kao japan.Ghost of tushima bi ga odrala tako da nepotrebno

  • Vujo777

    13.07.2022 - 11:53

    E nije više ni assassin’s creed nekad što je bio, to realno više nije ta igra, samo eto…ljudi se već navikli

    • Agent

      @Vujo777, 13.07.2022 - 11:58

      Iskreno ovaj sad assassin creed je bolji nego prije (uz možda koju iznimku).

    • Vujo777

      @Agent, 13.07.2022 - 12:58

      Po meni ezio collection for life

    • MAJSTOR RINGO

      @Vujo777, 13.07.2022 - 13:25

      Slazem se, to je trebalo rimejkovati, postoji smotani rimaster samo sa podignutom rezolucijom, ako se to uopste moze nazvati rimasterom😆😆😆

    • Agent

      @Vujo777, 13.07.2022 - 13:44

      Odigrao ih nedavno većina nisu baš najbolje ostarili.

    • game0wer

      @Agent, 13.07.2022 - 15:43

      Upravo igram ac 2 drugi puta i ne mogu se niti najmanje sloziti. Smatram da je igra predivno ostarila i ako cemo realno Unity, mozda Syndicate, je bio zadnji pravi Assassin’s Creed. Ideja Originsa je bila dobra ali to nije trebao biti AC nego neka spin off frasiza. I tu sam skuzio jednu stvar o Ubi. Imaju neke ok ideje ali umjesto da izbace nove IP-eve, oni zive na staroj slavi svojih velikih imena te ih koriste da bi probali nesto sto ta originalna imena uopce nisu. Svidio mi se Origins i ne kazem da je losa igra ali nije to bas AC. A da ne pricamo o Odiseji. Valhallu nisam ni dirao. Ne sumnjam da je ok igra ali to nije AC. Ubi je na dobrom putu da unisti svaku mogucu nekad originalnu fransizu. Jos samo Sama da uniste nekim debilnim open world rpg nastavkom i amen.

    • game0wer

      @game0wer, 13.07.2022 - 15:47

      Jos da se nadovezem; Wildlands je bio takav jebeni pogodak i tako osvjezavajuca igra sa odlicnim multiplayerom u kojeg nikada nisu ulozili trud nakon izlaska igre. Ali pomislio sam da su napokon shvatili neke stvari al onda izbace Breakpoint i zaseru da nisu mogli bolje.

    • D_a__nte789

      @game0wer, 13.07.2022 - 16:33

      Origins je zadnji AC jer priča se i više nego dobro uklopila u AC lor,a pored toga imali smo ok stealth sistem(za razliku od parkura koji je bio teško smeće).Istina da je stealth bio lošiji nego u prethodnim igram ali barem smo imali gažete poput strelica za uspavljivanje,otrovnih strelica
      Ili činjenice da sa hed shotom ili hiden bledjdom instantno ubiti neprijatelja (narvno do 3lvl većeg),
      za razliku od odyssey gde stealth nije postojao.
      IZVINJAVAM SE NA NEPISMENOSTI KORISTIM FON,I MOLIM HCL DA UVEDU EDIT OPCIJU

    • butjer1010

      @game0wer, 13.07.2022 - 19:20

      To je jedina istina. Sve od Originsa na dalje nema veze sa AC serijalom. RPG igra, nije loša, za opustit mozak, ali nazvati to AC je blasfemija. Šteta što to nisu nazvali drukčije, možda bi mi sve te igre bile bolje, ovako…. usrali su! Jedino ako imaš 20ak godina, a imao si 6 kad je prvi ac izašao, onda su ti ovi novi bolji. Syndicate je još bio AC, ali ono sranje s motkama umjesto noževa i mačeva me ubilo 🙁

    • kebbab

      @butjer1010, 13.07.2022 - 20:23

      Imao sam 19 godina kada je izašao prvi Assassin’s Creed. Danas ne mogu prestati igrati AC Origins. Problem je što uopće ne razumijete poantu Assassin’s Creed igara. To je fiktivna igra smještena u određeno razdoblje naše povijesti gdje su se odvijale bitke između Templara i reda Ašašina. Priča uvijek miješa povijesne činjenice, razdoblja i lokacije događaja i fiktivnu priču fiktivnog lika kojeg igramo. U ta povijesna razdoblja, „iz sadašnjosti“, ulazimo uz pomoć uređaja/računala za virtualnu stvarnost, koje igra naziva Animus. Glavno oružje tog fiktivnog lika je hidden blade. Sada kada to znaš objasni mi zašto AC Origins, Odyssey i Valhalla nisu Assassin’s Creed igre?

    • Bronson

      @kebbab, 13.07.2022 - 23:57

      Mislim da ljudi govore o samoj strukturi gameplay-a koja je skroz promenjena od izvorne.. A onda i tehnicka strana koja trpi onoliko velike svetove sa sve rpg elementima pa su onda jako lose uradjene npr cutscene, parkur, potezi tokom borbe, likovi koji izgledaju plasticno itd.. Sve ono cime su se ponosile AC igre.

    • game0wer

      @Bronson, 14.07.2022 - 04:41

      Tocno tako. Prica je skroz ok u Originsu, pa cak i gameplay donekle ali u Odyssey su totalno sjebali sa svim onim levelima hlaca, oklopa, kacige i ta sranja. Ali i prica Odysseya isto nema puno toga s AC-om. Igra sama po sebi je ok ali to AC nije i briga me sta ko kaze. Osim toga to uvodjenje sistema da biras zenskog ili muskog lika totalno unisti karakter tog lika, barem meni i to u bilo kojoj igri. Jednotavno napravi igru sa kolko tolko originalnim likom koji ima svoju pricu i osobnost a ne da ja biram kakav je on. Ne znam, neda mi se previse raspravljat o tome jer sam sto puta se o tome izjasnio i to je neko moje misljenje. Postujem to da se drugima svidja ali to sto Ubi radi zadnih godina mi se ni malo ne svidja.

    • kebbab

      @Bronson, 14.07.2022 - 18:45

      To sve važi i za Elden Ring pa bi je stavljali za igru godine? To je zato što ljudi nemaju jednaka mjerila za igre. Razlika je ta da je Elden Ring popularan samo zato što je souls hardcore igra pa tako “ispadaš zajeban gamer” ako to igraš a pitanje da li je 5% svih koji su igru kupili i istu završili.

    • Bronson

      @kebbab, 14.07.2022 - 21:45

      Nismo se razumeli.. Ne mislim da su igre lose ja volim i novije nastavke ali mi je draza originalna ideja zbog koje sam i zavoleo AC kao fransizu, a to je chill avantura sa zanimljivim likovima jednostavnim kombatom i zanimljivim parkourom upakovano u neko istorijsko razdoblje. Jasno mi je da su ljudi sami trazili promene pa nije bas okej kukati ali ja sam iz one manjine kojoj promene nisu trebale. Kada mi se igra rpg zanr koji inace obozavam nikad mi nije palo na pamet da ga trazim u AC, ima mnogo drugih naslova i studia boljih Ubisofta kada je upitanju rpg..

    • butjer1010

      @kebbab, 14.07.2022 - 14:34

      Ja sam imao preko 30 kad je izašla, i kad mi balavac kao ti napiše ovakav komentar, moram sam sebe držati za ruke da ne napišem mnogo odvratniji komentar od ovoga. Da mi nisi objasnio ovo gore, vjerojatno bi umro u neznanju, sad mi je puno lakše. Slijedeći put kad budem htio znati nešto o mehanikama igranja igrica, znam kome se javljam, hvala ti. Ako baš hoćeš pričati o igri, a ne o svom nadmoćnom znanju o ulascima u virtualnu stvarnost naspram moga, onda ti moram reći, da ako sam nisi vidio razlike u igrama do Syndicate-a (akcija), i igrama poslije (rpg), onda teško da ti ja to mogu objasniti. O priči neću ni trošiti riječi. Te igre nemaju apsolutno ništa zajedničko osim imena. Nigdje nisam rekao da su te nove loše igre, ali kao netko tko smatra assassins creed igre najboljim serijalom u povijesti igara, ja ne mogu “progutati” da se ove 3 igre zovu AC!!!

    • kebbab

      @butjer1010, 14.07.2022 - 19:04

      Aha, e sad znam šta je problem. Pa reci fino da je problem vrijeme jer ga zbog žene, djece, posla… nemaš dovoljno, a možda ni volje da nešto igratš 200-300 sati.

    • game0wer

      @kebbab, 14.07.2022 - 22:40

      Ne kuzis ti bas neke stvari a? Elden Ring nije promjenio skoro nista u odnosu na druge souls igre osim sto je u otvorenom svijetu. Cak i da je napravio neku vise drasticnu promjenu nikome nista jer se ne zove Dark Souls 4 nego je sasvim druga igra. Novi IP, ono sto sam rekao da je Ubi trebao napraviti. Kao drugo, kao neko ko je mladji od tebe, moze te biti sram sprdat se s nekim ko je stariji samo iz razloga jer je stariji, pogotovo sto nisi ni ti vise tinejdzer. Vremena za gaming se uvijek nadje a osim toga glavnu pricu novijih AC igara se moze zavrsiti u 70 sati, vjerojatno i manje. To govorim jer znam da je meni trebalo toliko da zavrsim glavnu pricu u Originsu i Odyssey. Vise ti necu odgovarati jer vidim da si od onih koji idu glavom kroz zid. Poz

    • butjer1010

      @kebbab, 15.07.2022 - 13:22

      Odigrao sam ja te sve igre, sve ih imam u library-u, i nisu loše, ali ne kužiš ti, ne bi se trebale zvati AC!!!! Jer nisu!

    • Cone3006

      @kebbab, 14.07.2022 - 15:29

      Sve si tacno rekao kebbabe

    • Spot pupa

      @Agent, 13.07.2022 - 12:59

      Slažem se!

  • Frog

    13.07.2022 - 12:32

    Aztecka kultura je veoma zanimljiva. Ni sam nisam vjerovao dok nisam vidio njihove gradove i piramide diljem Meksika.Isto tako i od Maya u Yucatanu.Stvarno su imali impresivnu arhitekturu, kalendar i mnoge druge stvari.U Meksiku, Gvatemali i Belizu je vise piramida nego u Egiptu. Nazalost malo ljudi na nasim prostorima zna o Meksickoj povjesti koja je jako bogata.Tako da bi po meni ovaj AC mogao biti interesantan. 🙂

  • Kriger

    13.07.2022 - 12:45

    Samo nek bude singleplayer kao i predhodne igre i bice super sto se mene tice

  • hyperion

    13.07.2022 - 12:51

    Odličan odabir, još kad bi vrijeme radnje bilo nekad pred prve kontakte sa španjolcima super. Samo bih volio da se odmaknu od ovoga stila gameplaya zadnjih triju igara, osobno nisam pobornik te promjene.

  • SanKa

    13.07.2022 - 12:53

    ako to kaze ACG, 90% je tocno

  • Fenner

    13.07.2022 - 13:25

    Meni je najbitnije da igra bude ogromna, najveći AC do sada i da bude što više repetativna. Ma najbolje da spoje sve AC do sada, pa kud koji mili moji 😉

  • kebbab

    13.07.2022 - 13:55

    Ja bi volio da naprave Mezopotamiju, Babilon 😁

    • kebbab

      @kebbab, 13.07.2022 - 13:56

      Perziju

    • SPGamerAzrael

      @kebbab, 13.07.2022 - 18:41

      Eh to… jos te metrople i ta mitologija, misterija tog vremena vrh…

    • Cone3006

      @kebbab, 14.07.2022 - 15:31

      Ja bi volio Persiju vidjeti(Irran danasnji ko ne zna)

  • butjer1010

    13.07.2022 - 19:22

    Prvi AC koji ne kupujem. Već 3 su me sjebali, stalno mislim nešto će promijeniti, popraviti, dodati, …. ali ništa od toga. Sve iste igre samo sa drugom pozadinom. Ni ne nadam se više da će AC postati igra što je nekad bila… šmrc!

  • macgyver

    13.07.2022 - 20:15

    Nikad neću skuzit ovu ekipu koja kaže da su nove igre mozda ok al ih neće igrati jer to više nije Assassins Creed… sta, da su izbacili istu igru koja se zove Killers Religion i umjesto assassina imamo killere, a umjesto templara iluminate, onda bi bilo ok, al eto, budući da je to AC nećete igrati…

    Koga briga kak se zove, priča i tak nikad nije bila jača strana AC-ova

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?