Bivši voditelj Rockstara otkrio je zašto nismo dobili Bully 2
Bivši Rockstarov voditelj Dan Houser u nedavnom je intervjuu izjavio kako do razvoja Bullyja 2 nije došlo jer je kapacitet tima bio problem.
HCL komentar: Izjava Dana Housera svakako stoji, ali je prvenstveno dokaz koliko je razvoj igara postao kompliciraniji pothvat nego prije dvadesetak godina. Rockstar Games je u svojim najproduktivnijim danima bio znatno manja tvrtka, a istovremeno su pored GTA igara lansirali Midnight Club, Manhunt, Red Dead Revolver, The Warriors i druge igre. Mislim, 2006. ne da nije bilo problema s kapacitetom nego je Rockstar imao vremena za igru stolnog tenisa. Halo!
MetalicStar
29.09.2025 - 09:40Manhunt je bila jebena igra
BozanicJosip
29.09.2025 - 10:03šmrc 🙁
Hadvar
29.09.2025 - 10:15Mozda je i bolje da ne dobijemo bully 2. S obzirom an trenutno ozracje unutar i van gaming industrije.