HCL.HR

Blindfire je nova pucačina u mraku – i čini se da će u mraku i ostati

Zoran Žalac 19.10.2024.   •   0 komentara


Na PC i Xbox Series bez prethodne najave lansirana je multiplayer pucačina Blindfire, koja koristi tamu kao glavnu premisu za kompetitivno napucavanje.

Je li dobra ideja lansirati multiplayer igru bez ikakve prethodne najave? Uspjelo je to u slučaju Apex Legendsa i Warzonea, ali to su ipak bili veliki projekti. Što se dogodi manjim pucačinama koje pokušaju iznenaditi igrače… to možemo vidjeti na primjeru igre Blindfire.

Kompetitivna je to pucačina iz prvog lica koja ima specifičan zaplet – mečevi joj se uglavnom odvijaju u vrlo mračnim prostorima, a igrači moraju iskoristiti zvuk i ono malo osvjetljenja kako bi vješto uočili suparnike i eliminirali ih. Igra se po eliminacijskom formatu bez respawna, ali to ne znači da ste gotovi s igranjem ako vas eliminiraju jer onda dobivate kontrolu gledatelja koji može aktivirati razne zamke po mapi, tako da i dalje možete utjecati na meč.

Možda i nije najdosadnija ideja za igru, ali je studio Double Eleven iz nekog razloga odlučio odmah lansirati istu u early access čim su prikazali prvi trailer. Rezultat je taj da je igra prikupila jako malo igrača. A kad kažemo malo, mislimo na manje od Concorda. Na Steamu ju je igralo jedva dvadesetak igrača istovremeno, a stvar je relativno jeftina (8,8 eura).

Ne znamo hoće li takvim tempom igra uopće dočekati 1.0 verziju, no u planu je još izdanje za PlayStation 5 kasnije ove godine. Možda to malo pomogne?

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?