HCL.HR

Borderlands: The Pre-Sequel potvrđen za PC, PS3 te Xbox 360

ToxarE 09.04.2014.   •   5 komentara


Borderlands: The Pre-Sequel uistinu izlazi za PC, PS3 te Xbox 360 već ove godine, doznali smo neke nove detalje, a imamo i prve screenshote.

Šuškanja su se još jednom pokazala točnima – službeno je potvrđeno kako nam stiže nova Borderlands igra, i to prednastavak, potpuno logičnog imena Borderlands: The Pre-Sequel. Potvrđene su i platforme: PC, PS3 te Xbox 360, kao i podatak da ćemo je igrati ove godine – okvirni datum izlaska je jesen 2014. Sljedeća igra u Gearboxovom RPG shooter serijalu uistinu će se odvijati na mjesecu te Hyperion svemirskoj stanici, koja orbitira oko planeta Pandore, a igrin scenarij će nam ispričati priču o tome kako je Borderlands 2 zlikovac Handsome Jack postao tako moćan.

Kontrolirat ćemo četiri lika koji rade za Handsome Jacka prije nego je postao glavna faca Hyperiona, a riječ je o likovima koje su obožavatelji franšize već imali priliku upoznati: Athena The Gladiator, poznata igračima The Secret Armory of General Knoxx ekspanzije za Borderlands 1; Wilhelm The Enforcer, prvi veliki boss u Borderlandsu 2; Nisha The Lawbringer, poznatija kao The Sheriff of Lynchwood u Borderlandsu 2; te Fragtrap, Claptrap kojeg prvog sretnemo na početku prvog Borderlandsa te ujedno posljednji preživjeli Claptrap Borderlandsa 2.

Pre-Sequel donosi nove efekte elemenata te tipove oružja: recimo, Cyro efekt omogućava pucanje ledenih metaka koji usporavaju neprijatelje te ih naknadno zamrznu, a novo oružje je laser koji puca – različite oblike laserskih zraka. Jer to je ono što laseri obično rade, jel. Na mjesecu nema atmosfere, pa će nam trebati kisik kako bismo mogli disati, a novi element na HUD-u pokazivat će upravo koliko nam je kisika ostalo.

Kisik je također potreban za korištenje jetpacka, sredstva koje će nam pomoći prelaziti veće distance na igrinoj mapi. Taj dragocjeni plin regenerirat ćemo skupljanjem po putu, kao i municiju, ili pak aktiviranjem generatora kisika. U borbi ćemo zbog niske gravitacije moći doslovce odvaliti neprijatelje s mjesečeve površine u orbitu, a ukoliko ih upucamo u kacige s kicikom, s vremenom će primati štetu jer ne mogu disati. Dobro je znati.

Borderlands: The Pre-Sequel napravljen je u postojećem Borderlands 2 engineu, a predsjednik Gearboxa, Randy Pitchford, potvrdio je kako next-gen verzije nisu u planu: “Nije besplatno raditi igru za next-gen. Pa, kada smo odlučivali gdje potrošiti naše resurse, zaključili smo da svu pažnju koju imamo želimo dati samoj igri. PS3 i Xbox 360 trenutno imaju preko 150 milijuna prodanih konzola – 170 milijuna je vjerojatnija brojka. S druge strane, prodano je manje Xboxova One te PlayStationa 4 nego što smo mi prodali primjeraka Borderlandsa 2.” Ima nekog smisla, kad pogledamo s te strane. Pitchford je na kraju još jednom napomenuo kako Gearbox također razvija i novi IP, čije bismo otkrivanje trebali uskoro doživjeti.

Komentari (5)

  • Artyom

    10.04.2014 - 00:23

    Pre-Sequel mi je malo glupa riječ. Pravilno se to kaže "Interquel".

  • AnonDogi

    10.04.2014 - 07:27

    Fakat je malo glupo ime, ali hajde, bitniji je gameplay od imena igre…

  • snooker

    10.04.2014 - 09:01

    Ime je sprdnja, kako ne kužite. U Borderlandsu je sve srpdnja, još se sićan onog bossa kojeg nisi mora ubijati nego se spotakne i polomi na skalinama. 😀

    • Artyom

      @snooker, 10.04.2014 - 13:04

      U duže zadnje vrijeme sve vezano uz Gearbox je sprdnja!

    • AnonDogi

      @snooker, 10.04.2014 - 19:26

      Nek je sprdnja, ali ime igre je glupo. Ni developeri Goat Simulatora nisu stavili ime igre "Goat Simulation Game That Is Fucking Retarded And Buggy As Hell" nego jednostavno "Goat Simulator"…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?