HCL.HR

Developer horora SOMA priprema dva nova naslova

Petra Rukav 28.09.2017.   •   8 komentara


Frictional Games pohvalio se digitalnom prodajom psihološkog horora zvanog SOMA te usput spomenuo da radi na dva nova projekta, a jedan od njih bit će „strašne prirode“.

soma

Frictional Games, razvojni studio iza užasavajućih hitova kao što Amnesia: The Dark Descent i SOMA, očito zna kako isprepadati svoje igrače, međutim, nije pretjerano reći da im za takvo što treba mnogo vremena. Thomas Grip, osnivač studija, i sam je priznao da si ponekad uzmu i previše vremena da izbace novi naslov, stoga je ovoga puta najavio dva nova projekta koja će zaživjeti zahvaljujući dobroj prodaji horora sa znanstveno-fantastičnim elementima.

Naime, SOMA je izašla u devetom mjesecu 2015. godine, a u periodu od dvije godine skinulo ju je preko 650 tisuća igrača. Frictional Games smatra da je ovo „veoma dobar rezultat“ mada i sami shvaćaju da se svaka skinuta kopija igre zapravo ne smatra „prodajom“. Konkretno, u to se računaju preuzimanja igre tijekom Humble Monthly Bundle ponude, a u obzir treba uzeti i to da nisu svi igru kupili po punoj cijeni već su sačekali neki debeli popust. No, kao što smo ranije spomenuli SOMA je na koncu ipak priskrbila dovoljno novca da održi svog developera dok se bavi novim projektima.

„Da je SOMA bila neuspjeh situacija bi sada bila puno gora. Zato se sada fokusiramo da izdamo dva nova naslova, a ubuduće namjeravamo izdavati novi naslov svake dvije godine. Da smo to postigli ranije već bi sada objavljivali neku igru. Takvo što učinilo bi nas financijski stabilnijima i sposobnijima da podnesemo manje uspješna izdanja. S druge strane, ovo nam omogućava da poduzimamo veće rizike, a iste smatram ključnim elementom u stvaranju sjajnih igara“, rekao je Grip.

Nažalost, o dvama novim naslovima koje nam sprema nije rekao mnogo, osim skromnog uvida u proces razvoja. Naime, na prvom projektu radi 80% djelatnika – ukupno 16 ljudi – a dosad su se uglavnom bavili stvaranjem „prvih nekoliko mapa igre“. Ovaj projekt „strašne prirode“ službenu najavu trebao bi dobiti tijekom prvih šest mjeseci 2018. godine.

Što se tiče drugog projekta, on malo kaska radi razvoja nove tehnologije koja traje dulje od očekivanog. Igra će se baviti nekim „teškim“ stvarima odnosno „sadržavat će manje direktnog, visceralnog užasa, a bit će više o tome da igrač stekne razumijevanje različitih koncepata“. O ovoj igri vjerojatno nećemo čuti nikakve nove detalje u bliskoj budućnosti pošto je njezin izlazak opisan riječima – „prilično daleko“.

Označeno sa:

Komentari (8)

  • darijoman

    28.09.2017 - 16:50

    Iako nisam odigrao Somu, uvijek mi je drago čuti kad se radi na nekom novom hororu 🙂

  • baDarmageddoN

    28.09.2017 - 17:05

    Ne mogu SOMAu nazvati hororom. Nema užasa, nema straha…samo puno šetanja pod vodom.

    • besantesteras

      @baDarmageddoN, 29.09.2017 - 23:48

      Takođe, i za mene to nije pravi horror izuzev početka igre koji nagoveštava sasvim suprotnu radnju. mada, sve u svemu, to je jedan dobar sci fi survival naslov kojem je jedina mana lakoća prelaska cele igre…

    • baDarmageddoN

      @besantesteras, 30.09.2017 - 12:46

      Da. Upravo to

  • Dukindra

    28.09.2017 - 21:59

    Uvek mi je drago kada neki studio ispuni svoja ocekivanja sto se tice prodaje(Naravno,ukoliko je igra dobra).

  • Sentiel FH-016

    28.09.2017 - 22:41

    Jedva cekam, makar je rekao”prilicno daleko”, valjda ce do 2020 biti gotovo! 🙂

  • Zoran Žalac

    28.09.2017 - 23:30

    Možda sada pripremaju ŠARANA ili SMUĐA

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?