Game of Thrones – kad igraš ovu igru prijestolja, ili izgubiš ili umreš
Na današnji dan prije 13 godina dobili smo prvu role-playing igru iz franšize A Song of Ice and Fire. Nažalost, nije se pokazala kvalitetnom kao književni predložak ili TV serija istog imena.
Za Game of Thrones franšizu nije krivo reći kako je kriminalno neiskorištena u domeni videoigara. Međutim, činjenica je da je Game of Thrones u zadnjih 15 godina ipak zašao među žanrove strateških igara, RPG-ova, narativnih avantura i puzzle naslova. Ako toga niste svjesni, a možda i bolje da je tako – jer te igre uglavnom nisu osobito kvalitetne, čast iznimkama.
Fanovi Game of Thronesa često zamišljaju epsku role-playing avanturu u srednjovjekovnom fantasy svijetu, a u početku je plan i bio da ju dobijemo. Na današnji dan prije 13 godina lansiran je upravo akcijski RPG jednostavno zvan Game of Thrones. Nekim čudnim spletom okolnosti, prava na izradu te igre pripala su francuskoj ekipi Cyanide, do tada poznatoj po biciklističko-menadžerskim naslovima i sportskom serijalu Blood Bowl. Game of Thrones im je mogao biti projekt s kojim bi se probili na šire tržište i stekli slavu, ali to mu ipak nije bilo suđeno.
Ova Game of Thrones igra iz 2012. donijela je originalnu priču smještenu unutar prve sezone TV serije. U trenutku kad je igra izašla, serija je započela svoju drugu sezonu i tada je baš bila u zamahu. Hvalilo se odličnu glumu, hvalilo se napetu priču i sjajan ugođaj. Igra pak tome nije mogla držati svijeću.
Priča jest bila ambiciozna sa dva protagonista, Alesterom Sarwyckom i Morsom Westfordom. Međutim, prezentacijski to nije bilo na nekoj visokoj razini te je najbolji dio predstavljala glazbena podloga – rađena za seriju. Neki su glumci iz serije reprizirali svoje uloge u igri, ali većinom se komuniciralo s likovima kojih nije bilo ni u seriji ni u romanima.
Najveći minus ove igre bio je u njezinoj izvedbi borbe. Ukratko, trebala je to biti akcija s elementima taktiziranja, ali je vrlo brzo postala ponavljajuća te s vremenom nije predstavljala pravi izazov. Ako ništa, razvoj lika bio je vrlo detaljan, a na priču se moglo utjecati kroz dijaloge i dobiti jedan od četiri različita završetka.
Game of Thrones po izlasku nije bio dobro prihvaćena igra. Recenzenti su ju pokopali prosjekom ocjena 52 (Xbox 360 verzija) do maksimalni 58 (PC izdanje). Rezultat prodaje nikad nije bio otkriven, no igra je svejedno dobila jedno proširenje krajem iste godine, zvano Beyond the Wall. Usprkos lošim kritikama, nastavila je postojati na PC platformi, gdje se i dan danas može kupiti digitalno za 15 eura.
delko
16.05.2025 - 09:41Podsjeca atmosferom i dizajnom na stare LOTR igre 🙂