Humoristična igra Baby Steps ima genijalnu “kaznu” za igrače koji prekidaju animacije
Developer Bennett Foddy u svojoj se novoj igri odlučio našaliti s igračima koji imaju naviku preskakanja cutscena, odnosno prekidanja režiranih animacija.

Neke igrače jednostavno ne zanimaju priče u videoigrama. Oni zabavu traže isključivo iz gameplaya pa im trenuci bez tog gameplaya zapravo nisu bitni. I to najlakše razumljivo obrazloženje za običaj prekidanja cutscena u igri.
Premda takvo ponašanje igrača neće smetati većinu developera, isto se ne može reći za gospodina Bennetta Foddyja – onog tipa koji je igrače namučio s igrama QWAP i Getting Over It. On je u svojoj novoj igri zvanoj Baby Steps smislio genijalnu podvalu za igrače koji prekidaju cutscene.
Naime, u slučaju da igra detektira 30-ak slučajeva prekinutih cutscena, igrač neće dobiti standardni kraj igre. Umjesto toga, protagonist Nate će u jednom trenutku razočarano odustati od glume u cutscenama te će se drugom liku u igri potužiti kako prekidanje cutscena ne iskazuje poštovanje prema trudu developera. Kako spomenuti g. Foddy daje glas glavnom liku u igri, to je ujedno i njegovo obraćanje igračima.
Da stvari budu smješnije, razvuče se to u dijalog koji potraje pola sata, a Foddy u razgovoru sa svojim kolegom priznaje kako on sam preskače cutscene u igrama te da još od BioShocka nije igrao igru u kojoj nije preskočio cutscene… osim Ghost of Tushime u kojoj se cutscene ne mogu prekinuti. Kaže Foddy da je cutscene gledao i u igrama Naughty Doga, pa se onda nadoveže šala da igre Naughty Doga većinom i jesu cutscene.
Sve u svemu, genijalan easter egg kojeg vrijedi poslušati, ako već ne namjeravate igrati Baby Steps.

































































TheCaptainCrash
06.10.2025 - 15:01ja bih u svaku igru stavio da ne mozes prekinut, ali mozes pauzirat, prvi put kad gledas. Tako da ako umres ili restartas, da je mozes preskocit. Nista mi nema gore nego kad lik preskace cutscene i onda aaa sta sad de sam ja sta moram radit. Gledaj ono sto ti developer pokazuje pa ces znat.
Darac83
@TheCaptainCrash, 06.10.2025 - 16:54Istina, ali nekad ga zbilja znaju pretjerat s pričom i dramom (Kojima)…
TheCaptainCrash
@Darac83, 06.10.2025 - 16:58ja ti to gledam jednostavno kao dio igre i nesto kroz sto moram proci da vidim tocno sto je developer htio reci/pokazati, pa onda osudujem unutarno jeli dobro ili ne, ali da, razumijem sto govoris.
Darac83
@TheCaptainCrash, 07.10.2025 - 15:43A gle, sve to stoji, ali mislim da bi svaki developer morao znati ispričati priču na način primjeren ovom mediju. Na kraju, svi želimo prvenstveno igrat, ne gledat film. Još gore, čitat 800 stranica teksta nekakvih log-ova (Death Stranding). Cutscene su sastavni dio igara, i neka su, ali ne bi trebalo ubijat s istima.
TheCaptainCrash
@Darac83, 07.10.2025 - 20:53rijetko kad citam lore u logovima i tako u tom formatu jer me zna izbit iz imerzije, osim ako je to u par recenica, zanimljivo i rastrkano po svijetu da nije pretesko za naci. npr resident evil kad igram, svaki papir ili log procitam jer me taj svijet zanima bas. Fallout takoder mada tu ga znaju pretjerat. Opet kazem, razumijem sto govoris i realno developer bi vec trebao znati kako izrezirat cutscene da budu ne preduge, zanimljive i straight to the point, sto se moze vezati na lore sto sam maloprije spominjao, ali za to postoje ljudi koji su hajmo reci “cutscene” svijesni i znaju sto ljudi vole a sto ne. Preskocim i ja tu i tamo da se razumijemo ako mi je bas bas do igre.
Apocalypse4987
06.10.2025 - 15:05Ljudi koji preskaču cut scene su jedan od glavnih razloga zašto postoji tiktok.
mpx
06.10.2025 - 17:56Evo i sam preskacem cutscene kada su predugacke ili zamorne…
Slavke125
06.10.2025 - 18:11Osjećaj koji imam kada preskočim cutscene je isti onaj kada prođem kroz crveno sa autom. Očekujem da će mi doći plava koverta na vrata.
Bubimir666
@Slavke125, 06.10.2025 - 18:54🤣🤣🤣
KhorneFlake
06.10.2025 - 20:32A tek cutscene u Kodžimbovim igrama, pogotovo MGS…
Headless Horseman
07.10.2025 - 11:07Uvik, al baš uvik glean cutscene u prvom igranju.
Kasnije, sve ubrzam, osobito kad želin u igri savršeno zgotovit neka poglavlja pa da mogu reset u određenom dijelu igre.
Netko je zgodno napisa da bi 1. baš bilo pod muß, a u ponovljenim scenama opcionalno.
IMHO