Kreatori horor serijala Amnesia više neće raditi jako strašne igre
Nakon više od 16 godina provedenih u kreiranju horor igara, studio Frictional Games odlučio je posvetiti se drugim temama.
Švedski studio Frictional Games zadnjih 16 godina plašio nas je svojih horor avanturama kao što su Penumbra i Amnesia igre te SOMA. Ekipa je svakom novom igrom pokušavala kod igrača probuditi neku novu vrstu straha i u tome su uglavnom uspijevali. Ipak, sad su odlučili kako je došlo vrijeme da tu podvuku crtu.
“Mislim da ćemo na budućim projektima smanjiti aspekt horora i staviti veći fokus na druge emocionalne kvalitete. Uvjeren sam da će te igre i dalje podsjećati igrače na igre Frictional Gamesa. Imerzivnost, osobno putovanje i holistička vizija su ono što definira kvalitete igara našeg studija – ne horor sam po sebi.” – izjavio je osnivač studija Thomas Grip u intervjuu za 80.lv.
Dok su igre Frictional Gamesa u početku bile izazovne, u zadnje vrijeme ekipa je igračima nastojala ponuditi alternativne načine igranja kako bi se malo odmaknula od etikete strašnih igara. Primjerice, SOMA je tako dobila Story mod izvedbu u kojoj je u potpunosti uklonjen protivnik koji igrača proganja kroz igru. Amnesia: Rebirth dobila je sličan Adventure mod koji je između ostaloga uklonio mrak iz igre te ju iz horor avanture pretvorio u nešto nalik Indiana Jones tipu pustolovine.
Ravel
25.07.2023 - 13:26Zvuči dobro, dokle god rade na igrama koje žele sami igrati.
Duje0506
25.07.2023 - 13:29SOMA jedna od najdražih igara ikad. Možda siromašnog gameplaya, ali atmosfera i priča su toliko dobri da nije ni bitno. Preporuke!