Sad je kao malo lakše zatražiti povrat novca na PlayStation Store
Od sada je za kupljene stvari na PlayStation Storeu moguće zatražiti izravan povrat novca, bez javljanja Sonyjevim chatbotovima.
Ako ste ikad tražili povrat novca za stvari kupljene u PlayStationovoj digitalnoj trgovini, onda znate da je to stvarna gnjavaža.
Dok na drugim platformama po određenim uvjetima novac možete dobiti natrag bez ikakvih pitanja, kod Sonyja praktički morate napisati doktorat na temu zašto bi vam novac trebao biti vraćen. A čitava se procedura odvija kroz komunikaciju s chatbotom i češći je slučaj da će vam zahtjev za povratom novca biti odbijen nego odobren.
Nije se to još promijenilo ni poboljšalo, ali je napravljen minimalni korak prema naprijed. Ok, možda više kao pola koraka. Od sada tako za svaku kupnju imate tipku kojom možete zatražiti povrat novca, pa barem ne morate nikome objašnjavati koju transakciju želite poništiti.
E sad, ne možete to napraviti direktno na PlayStation konzolama. Morate se, umjesto toga, prijaviti na službenoj PlayStation stranici ili koristiti PlayStation aplikaciju da biste ondje došli do svoje liste transakcija. Odaberete jednu od tih transakcija i ispod ćete vidjeti tipku “Request Refund”.
E sad dio drugi, ovo ne mijenja ništa što se tiče Sonyjevih drakonskih uvjeta za povrat novca. Ako ste preuzeli instalaciju igre, i dalje nemate pravo na povrat novca. Isto tako, povrat novca može se zatražiti jedino u roku 14 dana od neke kupnje, poslije toga više ne vrijedi čak i da igru niste ni skinuli.
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!