Šef PlayStation Studiosa kaže da Marathon neće ponoviti neuspjeh Concorda
Sonyjev Hermen Hulst je objasnio po čemu će nadolazećoj igri Marathon pristupiti drugačije nego prošlogodišnjem Concordu koji je propao u rekordnom roku.
Sony je u svojoj inicijativi podizanja takozvanih live service igara do sada imao više neuspjeha nego koristi. Uspješan im je bio Helldivers 2, no usput su otkazali preko nekoliko live service projekata te izgubili ogroman novac na prošlogodišnjem Concordu, kojega su ugasili za manje od mjesec dana nakon lansiranja te zatvorili studio zaslužan za igru.
Za ovu godinu se u Sonyju uzdaju u novu igru ekipe Bungie – extraction pucačinu Marathon. Međutim, reakcije igra na testiranje Marathona nisu bile univerzalno pozitivne. Na to se još nadovezuje obavezna cijena od 40 eura, pa je onda uslijedila afera s krađom dizajna i zbog svega toga postoji realna šansa da Marathon završi kao još jedan Sonyjev live service promašaj.
Doduše, voditelj PlayStation Studiosa Hermen Hulst vjeruje kako do toga neće doći. Hulst tvrdi kako se fijasko sličan Concordu više neće dogoditi jer su se neke stvari promijenile upravo na temelju iskustva s tom igrom.
“Pregledali smo naše procese nakon Concorda kako bismo dubinski razumjeli zašto ta igra nije ispunila očekivanja i kako bismo osigurali da se ista greška ne ponovi. Uveli smo mnogo rigoroznije procese za provjeru i reevaluaciju naših kreativnih, komercijalnih i razvojnih pretpostavki… Cilj nam je lansirati Marathon kao vrlo odvažnu igru. Pratimo zatvoreno alfa testiranje kroz koje je tim upravo prošao. Uzimamo sve naučene lekcije, koristimo analitiku i testiranja kako bismo razumjeli želje igrača. Povratne su informacije igrača za Marathon bile raznolike, ali iznimno korisne. Zato i provodimo testiranje. Ciklus testiranja, prepravljanja i ponovnog ispitivanja publike je ključna stvar kod uspjeha live service igara, kako uoči lansiranja tako i tijekom cijelog životnog vijeka igre.” – objasnio je Hulst.
Puno je to ozbiljnih riječi, no na kraju dana sve će se svesti na dvije vrlo jednostavne rečenice. Neka ih Reggienator kaže:
Demon90
13.06.2025 - 17:56A najbolje još da kaže ima da nam ovo propadne
Gebro_gaming891
13.06.2025 - 18:22Diskutabilna tvrdnja. Gummy Bears ima veće šanse da završi kao Concord, mada rekao bih ni da ovo nije daleko od iste sudbine.
IgorBiH
13.06.2025 - 18:26Hermen je izgubio i zadnji komadić dobre volje kod mene. Ne vjerujem mu nimalo da je sposoban i dorastao zadatku. A počelo je sa onim snimkom gdje je držao PS5 konzolu naopako u svom domu. Optimističniji sam u vezi ovih Japanaca, Nishina i Totokija.
Toma_HR
13.06.2025 - 18:48Eto JA kažem šefu Plastation Studiosa da će mu i ova igra propasti, jer igračima ne treba/ne žele još jednu, miliontnu live-service igru. Puno toga igrači žele, novi Mass Effect, novu Uncharted 2, novi Black Flag – ali live service, koga boli k..a. Prodavanje iste stvari 10 godina uspjelo je samo Rockstaru – i nikome više
ChungaLunga
@Toma_HR, 13.06.2025 - 21:32Ak vec navodis listu za šefa Playstation Studiosa, onda treba spomenuti ono što bi mogli ostvariti da ima volje, poput novog Bloodborna, Uncharteda, Days Gone, itd..
ChungaLunga
@ChungaLunga, 14.06.2025 - 09:33Sam sebi da komentiram, vidim da je Sony izdavač i za novi SW: KOTOR Remake koji bi trebao nekad u budućnosti ugledat svijetlo dana
-W-
13.06.2025 - 20:22Ma bit će to hit samo takav. Ili za igranje, ili za sprdanje, bude se vidjelo..
Benjamin Scrool
13.06.2025 - 21:38U bilo kojem slučaju, memeovi će biti fire
Mrky
13.06.2025 - 22:53Ako on tako kaze, mora da je istina.
TheCaptainCrash
14.06.2025 - 03:51“Puno je to ozbiljnih rijeci” da, upravo to. Ozbiljnih RIJECI, a po dijelima su se nisu nesto pokazali, tj nisu nikako nego su si samo naskodili sto su krali art tudi. Vidim svi govore da ovu igru treba odgodit ako misli imalo imati sanse danas. Ne zelim nikome zlo pa tako ni Sonyu, ali vidit cemo. Live service me ne zanima tako da necu igrat svakako.
soypi
14.06.2025 - 09:06Da da, ponovit će uspjeh Concorda…
Hadvar
14.06.2025 - 09:19Hmmm… gdje sam to vec jednom cuo?