Šef Xboxa se požalio što na vrijeme nije pokupio Destiny i Guitar Hero
Kroz više od sat vremena osvrtanja na svoja iskustva u gaming industriji Phil se dotaknuo anegdota iz svoje dugotrajne karijere te podijelio i žaljenja za propuštenim prilikama
Na nedavnom PAX Westu, Phil Spencer, CEO Microsoft Gaminga, podijelio je nekoliko zanimljivih anegdota i priznao neke od svojih najvećih promašaja. Jedan od najzanimljivijih trenutaka bio je kada je Spencer otvoreno priznao da je donio neke zaista loše odluke u pogledu odabira i kupovine igara.
Spencer je istaknuo kako je jedna od tih odluka bila vezana uz Destiny – igru koja je mogla postati Xbox ekskluziva. Iako je Bungie, razvojni studio iza Destinyja, već bio pod Microsoftovim okriljem, Spencer nije uspio osigurati ekskluzivna prava za igru. Priznao je da mu je trebalo nekoliko mjeseci da se uopće zainteresira za Destiny, jer ga igra na prvu nije osvojila.
Još jedan promašaj o kojem je Spencer govorio bio je Guitar Hero. Kada mu je prvi put predstavljena ideja za igru koja uključuje sviranje na plastičnim gitarama spojenim na konzole, bio je skeptičan: „Pitali su me vjerujem li da će ljudi stvarno htjeti svirati na plastičnim gitarama, i iskreno, nisam bio uvjeren da će to uspjeti.“
Međutim, povijest je pokazala suprotno. Activision, koji je preuzeo izdavačka prava za obje igre, pretvorio ih je u ogroman uspjeh. Guitar Hero 3, je primjerice, zaradio skoro milijardu dolara, te ga je Activision nazivao jednom od najunosnijih igara svih vremena.
Na kraju, Spencer je dodao s dozom ironije: „Čuo sam da je postala poprilično dobra igra.“
DjokaBA
03.09.2024 - 14:14Guitar Hero 3 Legends of Rock je jedna od najzabavnijih igara svih vremena. Ajde Phile ozivi serijal jbte.
SonOfOsiris
07.09.2024 - 16:48Bože moj koji idiot, uništio sve čega se dotaknuo, odvratan lik