HCL.HR

Sony privremeno snižava cijenu za PlayStation 5 Digital – do Božića

Zoran Žalac 12.11.2024.   •   24 komentara   •   Tehnologija


Ovosezonsko sniženje na PlayStation 5 konzolu trebalo bi obuhvatiti Digital Edition verziju te iznositi 70 eura.

Iz Sonyja su najavili kako od danas pa do 24. 12. 2024. imaju novu cijenu za PlayStation 5 Digital Edition model konzole… u Sjedinjenim Američkim Državama. Više od mjesec dana PS5 će se tako prodavati po 70 dolara nižoj cijeni nego inače.

Još uvijek čekamo potvrdu hoće li ista promocija vrijediti i kod nas (99% da hoće), u kojem bi slučaju PS5 bio dostupan po cijeni od 380 eura. Naravno, to ne uključuje čitač Blu-ray diskova niti vertikalno postolje – pa nije Sony Caritas, ha!

Komentari (24)

  • GAMEmaher

    12.11.2024 - 18:24

    Najbolju ponudu ima sad domaći operater uz novi/produljenje fiksna neta… ps5 slim za 199 eura (otplate po 8 eura mjesečno). Jeftinije od tog nema.

  • Stecajni_upravnik

    12.11.2024 - 22:22

    Jel’ ovo sami sebi miniraju pro?

    • Zoran Žalac

      @Stecajni_upravnik, 13.11.2024 - 09:02

      Mislim da u većini slučajeva Pro kupuje ona publika koja je već kupila PS5 pa ga proda i tome pridoda parsto eura da si nabavi Pro.

    • vjk zg

      @Zoran Žalac, 13.11.2024 - 11:49

      E mili ja slučajno u ovo uletio(ugovor 2 god+ optika i uk 199€ za slim i sad razmišljam da ga prodam i kupim edge joystick eventualno ali nikako PRO(valu).Jasno da nema smisla davat PREvelike pare za nedovoljno bolju konzolu iako standardnu playku 5 posjedujem 3 god)

    • Zoran Žalac

      @vjk zg, 13.11.2024 - 12:57

      Ha slično ti je i za taj kontroler. Dobar je, al ne vrijedi tih para. Na tvom bi mjestu pričekao još malo i vidio hoće li biti kakvih black friday popusta na to, iako sumnjam.

    • Renato17

      @vjk zg, 20.11.2024 - 01:24

      Za koliko bi prodao?

  • Rajder

    13.11.2024 - 08:07

    Sva sreća kupio sam zadnje primjerke “buce” s driveom prošle g. na BF “popustima” za ok lovu

  • Nikokapovci30

    13.11.2024 - 08:14

    Mislim da je jer pro konzola je za manju grupu korisnika. Osobno je nisam mislio kupiti, vidio sam malo na dan izlaska šta može i kupio. O cijeni i ostalom se može raspravljati , ali mislim da nije to tako loše kako se piše po komentarima. Na kraju krajeva rekao bi da će vecina onih koji trenutno pljuju preći na nju s vremenom. Sad kada razmislim Sony ima jeftiniju i skuplju varijantu kao i Xbox. Razlika u cijeni i mogućnosti konzole su zasebna priča. Kada se podjeli cijena s recimo 24 rate ispadne 33,33€. Zanemarivo za većinu ljudi ako radiš.

    • MAJSTOR RINGO

      @Nikokapovci30, 13.11.2024 - 08:53

      Pljuju po ceni kolega. Jer kada vidimo unazad koje su cene konzola bile, kazem striktno konzola, onda je ovo i vise nego paprena cena. Evo da idemo malo unazad. 2016 mislim da je tad izasao PS4 pro. Cena(400$ isto kao reg. model) Imao 4.2 TF i 2TB memorije, naspram 1.8 i 1 TB memorije od regular model. 2009 izlazi ps3 slim, cena? 300$ i to jeku strasne globalne ekonomske krize. To je cena koja se kretala, 100$ gore dole. Ovde sada, imas cenu koja je 300€ mozda i vise od reg. digit. verzije. Smatram da je tu problem za ogroman broj ljudi. Neki ne mogu da ga priuste, drugi pak ne zele iz principa, medju kojima sam i ja. Moze se i polemisati sta nudi za te novce u praksi, jel game changer itd..
      Vec sam polemisao sa jednim kolegom, ljudi nemojte da se cudite ako PS6 bude 800-900 pa mozda i preko 1000€. Recice evo vam igraci mnogo mocnija konzola od PS5 pro. Ali ce vam cena zato biti ta. Pa izvolte.
      Ovo su samo moguca predvidjanja, mogu da budu skroz netacna, daj boze😄.

    • kanidja536

      @MAJSTOR RINGO, 13.11.2024 - 10:34

      Pa nije ti to slučaj samo sa ps nego opčenito sa informatičkom opremom. Prije 10 – 15 god su ti najjače grafičke kartice koštale cca 700 €. Sad koštaju preko 2000€. Inflacija itd… Nitko realan niti ne očekuje da će PS6 koštati manje nego je PS5 koštao dok je izašao.

    • ChungaLunga

      @MAJSTOR RINGO, 13.11.2024 - 10:52

      Te cijene koje navodiš su cijene za US tržište (u dolarima) na koje ide porez jos ovisno o državi kojoj kupiš (isto kak je sada PS5 Pro 699$, a nije…), dok su realne cijene nešto drugo. Ja sam npr u ZGu kod lokalnog distributera kupio obični ne-slim PS4 za 450 eura i to 2015 godine (prije 9 godina). Nije mi jasno kako bi itko mogao očekivati sličnu cijenu nečega što se temeljito mijenja svakih cca 7 godina. Prvi Iphone je 2007 kostao 499$ (plus porez), danas kreće sa 799$ (plus porez) kao primjer. Dakle nerealno je uopće na takav način raditi usporedbu nečega otprije 10+ godina i danas, jer osim inflacije, tu je i faktor napretka tehnologije koji se treba uračunati u cijenu.

    • MAJSTOR RINGO

      @ChungaLunga, 13.11.2024 - 11:42

      Ok.Moze i u Evrima. Znaci 800€. Kod nas posto nismi pokriveni od Sonija je 900€ . Sverc komerc na KP kod nekoga Jožefa ili Šandora ne racunam. Ali ok. To je vec nas problem. Pricam za konzole a ne za graficke kartice na PC, iphonove itd…. To je nesto drugo i ne moze se uporedjivati sa onom u konzoli, vec se pravi neki ekvivalent. Najveci graficki napredak je bio realno od PS1 na PS2, pa i PS3. Pa ps2 nije bio skoro duplo skuplji od pS1. Sada imamo relano minimalni graficki napredak. Pogledaj manje vise igre izgledaju isto kao na PS4 i PS5. Samo ostrije teksture, RT. Nista epohalno. Ali to je to u sustini. Meni samo interesantno kako neko tako besomucno brani ovo ipak preveliko poskupljenje. Ti uporedjujes iphone 4 recimo sa iphone 15 pro max. Ja uporedjujm PS5 sa PS5 pro, razlika 4 godine i malo izfriziran gpu. I pa skoro duplo poskupljenje ako uracunamo stand i disc reader. Nedopustivo bez ikakvog opravdanja. Kako su krenuli, za PS6 ce zasebno prodavati dzojstik i hdmi kablove. I da se zna, ja sam veliki obozavalac Sonija imao sam sve konzole. Ali ovo je nedopustivo.

    • ChungaLunga

      @MAJSTOR RINGO, 13.11.2024 - 16:09

      Jednu stvar više nečeš imat, a to su ti skokovi u subjektivnom dojmu grafike koje spominješ sa PS1 na PS2, pa PS3 itd. Razlog tome je što smo u prošlosti koristili mnogo manje rezolucije koje su imale drastične razlike u prikazu. Ne znam koliko dugo igraš igre, ali 90tih smo imali igre na 320×240 i 640×480 pixela i iste su za danasnje pojmove izgledale loše. Makar razlika izmedju ove dvije rezolucije je bila ogromna. Onda su dosli 3d akceleratori (3dfx, Voodoo) sve se diglo na 800×600 i igre su izgledale prekrasno. Kako se tehnologija razvijala, dosli su pojmovi HD ready, pa full HD (PS4 ak se ne varam) i na kraju 4K (PS5). E tu je problem nastao problem, jer što ides na višu rezoluciju, manje razlika vidiš (ljudsko oko ima limitacije) ali svejedno treba puno jači HW u pozadini. I to košta na kraju. Ako želiš baš usporedjivati base PS4 i base PS5 npr., onda uspoređuj 512Gb vs 1024Gb, HDD vs SSD, full HD vs 4K (upscalean doduse), 30 frame vs 60 frame, Dualshock vs DualSense, 1.85 TFlops vs 10 TFlops, 8Gb Ram vs 16GB Ram itd…. I šta smo dobili? Konzolu koja eto subjektivno ne daje takovu razliku u igrama ali je u apsolutno svemu bolja po svim mogućim kriterijima. I da li sada mozes ocekivati istu cijenu?
      PS5 Pro je za Sony trenutno van konkurencije konzola i zato ima i takvu cijenu (da je istovremeno i MS radio na medju-generaciji konzola, vjerojatno bi ista bila niža, ali sada je ovako kako je). Ne opravdavam visoku cijenu, ali smatram da svaki proizvod ima svoje tržište i ljudi će glasat novčanicima u ovom slucaju kao i uvijek.

    • MAJSTOR RINGO

      @ChungaLunga, 13.11.2024 - 17:20

      Igram kolega 30 godina. Vec sam rekao da sam imao sve konzole. Iskreno PS1 ga nisam imao odmah. Vec posle 2 god. otprilike. Pa da, to sam i ja rekao da je graficki skok sa ps1 na ps2, ps2 i ps3 bio mnogo veci, naravno hardwer je napredovao i zbog toga su bile bas vidljive razlike. Da, slazem se ovo oko rezolucije. Ali poenta je da je i pored ocite razlike u vizualima, cena hardwera bila ista. U prevodu nisu nam prodavali maglu. Jer kao i sam sto si rekao, jel ljudsko oko moze da vidi razliku izmedju 1440p i 1800p ili neko upskejlano sranje u 4K recimo? Na nekoj normlanoj daljini od 2 do 2 i po m na telki od 55 incha. Moze djavola. E to je ta razlika izmedju PS5 i Pro. Naravno ima tu jos nekih sitnih poboljsanja, u nekim igrama bolja tesalacija, AO itd… Ali sve u svemu miljama daleko od nekog game changera. Naravno ono sto jeste veliki upgrejd je od 30 na 60 fps. Ali videli smo da neke igre na pro idu u 30 fps sa RT. Sigurno ta suptilna poboljsanja nisu vredna tolike cene. Ovo oko porednjenja. Hajde prvo da uporedimo base ps4 sa ps4 pro. Duplo i vise TF, mrvicu brzi cpu, 512 gb vs 1tB. Imao si 60 fps u nekim igrama,.1440p, 1800p i 4K checkborder tehnologiju. Cena ista. Ovde imamo 10.2 TF naspram 16 ako se ne varam. Da imamo duplo vise prostora za skladistenje, ali nemamo disc reader i vertical stand. Te 2 stavke su cirka 200€. Sta smo dobili? Skoro duplo skuplju konzolu, vizelno? Evo najiskrenije cu reci, u nekim third party igrama ima zaista vidljivijeg napretka. U ps eksluzivama tu je zaista minorna razlika. Kao sto si rekao za ljudsko oko nemoguce vidljiva. Jel to opravdava duplu cenu? Ne. To je moje misljenje. Kao sto sam vec rekao, iz principa ne zelim da ga kupim. A najiskrenije ti kazem da sada mogu odmah ako zelim 10 pro konzole da kupim. Jer bogu hvala imam solidna i dobra primanja. Ali to je moja privatna stvar.
      Onde gde se slazem i u pravu si, jeste sto Sony nema konkurenciju. Xbox u knock down-u. Moze da lupa cene kako zeli.
      A ja uvek kazem. Nek svako radi sta hoce sa svojim novcima, nek ga trosi kako zeli. Ja samo ovde zelim da iskazem neko svoje misljenje. Mozemo da se slozimo ili ne, sve u redu. Zdrava polemika je uvek dobrodosla.

    • Nikokapovci30

      @MAJSTOR RINGO, 13.11.2024 - 16:39

      Slobodno tržište. Oni smatraju da je to realna cijena. Isto tako ja smatram da cijena Ps5 kad je tek izlazio je bila niža od realne. I na to će ljudi reći da na konzolama nema velike marže. Baš zato sam napisao da je ovo za manju grupu korisnika. Po komentarima ispada da je pro isti kao standardni, a to nije baš tako. Samo to. Da li je realno da kava s mlijekom košta 2€, Coca cola 3€, 1l mlijeka 1,10 Itd.

    • Garl Vinland

      @MAJSTOR RINGO, 13.11.2024 - 16:57

      Da je cijena visoka jer ih proizvodnja i sve ostalo vise kostaju nebi rijec reko… Ovo je pohlepa i probni balon za cijenu… Nema smisla voditi ove razgovore, ljudi ce opravdavati cijenu wc papira od 150 eura…

    • movie

      @MAJSTOR RINGO, 13.11.2024 - 15:51

      Ako nisi primjetio život je svaki dan sve skuplji. Ništa više nije cijenom isto kao 2016 godine. Recimo 2019 godine kupio sam novu Toyotu CHR za 24500 eura. Danas ista takva Toyota košta 34500 eura. Koliku smo plaću imali 2016 godine a koliku imamo danas? Kod mene u uredu tada je plaća bila oko 800 eura a danas je 1600 eura. Zašto bi sve moglo i smjelo poskupljeti osim sonya? Logično je da će za 4 godine nova konzola biti skuplja nego što je to danas pro kao što je logično da će i plaća biti veća u mom uredu nego što je to danas. Fakat ne kužim to plakanje oko cijene.

  • Rajder

    13.11.2024 - 08:20

    I koliko vidim ima nekih određenih problema s Pro…

    • movie

      @Rajder, 13.11.2024 - 08:36

      Na primjer?

    • SanKa

      @Rajder, 13.11.2024 - 09:49

      do tell

  • Rajder

    13.11.2024 - 09:19

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10231753564976445&set=p.10231753564976445&type=3

    Evo nabrzaka…kolega na grupi vidim iste probleme ima…nebitno jesu li ili nisu…problemi SU!

    • Mrkvicaa

      @Rajder, 13.11.2024 - 09:50

      tvornička greška,ima toga koliko hoćeš, pogotovo kad se tehnikalije proizvode u većem broju

    • movie

      @Rajder, 13.11.2024 - 10:43

      Stari, kupio sam auto za ozbiljne novce pa je imao tvorničku grešku i nakon tjedan dana završio na servisu oko mjesec dana. Nisam o tome pisao po netu niti plakao. Događa se, pogotovo u masovnoj serijskoj proizvodnji. Recimo, za toyotu kažu da su najsigurniji auti na svijetu po pitanju kvarova i slično. Titulu nose zato što imaju najmanji proj problema po prodanom autu a ne zato jer su bez greške. Negdje oko 5% toyota je neispravno i zato su najbolji. No pitaj ovih 5% što misle o tome. Nebitno, tj bitno jedino onima koji imaju problem. Usput, moj pro radi za sada bez greške.

    • Rajder

      @movie, 13.11.2024 - 15:21

      Sretno stari i puno gejmanja želim 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?