HCL.HR

Sony je 2023. podigao cijenu PS Plus pretplate, a igrači su odgovorili – sad još više kupuju skuplje rangove pretplate

Zoran Žalac prije 13 sati   •   12 komentara   •   Industrija videoigara


Iz Sonyja su se pohvalili kako korisnici PlayStation konzola unatoč poskupljenjima pretplate sve više prelaze na skuplje rangove PlayStation Plusa.

U Sonyju mogu biti presretni poslovanjem PlayStation Plus usluge. Podignu joj cijenu, a korisnici se nakon toga odluče prebaciti na još skuplji pretplatnički rang od onoga na kojemu su prethodno bili.

Tako se barem može tumačiti statistika kojom su se nedavno pohvalili iz Sonyja. A statistika kaže da je udio pretplatnika Extra i Premium usluga u ukupnom broju pretplatnika PS Plusa porastao za 8% u razmaku od dvije godine. Pri tome je isti udio porastao za 3% nakon što je u jesen 2023. došlo do značajnog poskupljenja svih PlayStation Plus pretplata.

E sad, ova statistička slika ne daje cjelovit prikaz situacije. Treba naglasiti kako je ovaj rast udjela pretplatnika skupljih rangova takav zbog Sonyjevih kontinuiranih napora da se to ostvari. Već neko vrijeme pretplatnici osnovnog ranga PS Plusa po isteku pretplate dobivaju popuste kojima ih se mami da prijeđu na skuplji rang, što je očito urodilo plodom.

S druge strane, isti ti korisnici vjerojatno će reći kako ponuda sadržaja u Extra i Premium katalozima nikad nije bila siromašnija. Štoviše, najavljeno je kako će se od 2026. uz pretplatu pojavljivati sve manje igara za stari PlayStation 4.

Unatoč prigovorima, Sonyju ova statistika praktički daje zeleno svjetlo da nastave s takvom strategijom, te je samo pitanje vremena kad nas čeka novo poskupljenje PlayStation Plusa. Ove godine poskupljenja PS Plusa već su nastupila u Kanadi, Australiji, Južnoj Koreji i drugim zemljama. Iz Sonyja na tu temu poručuju:

“PlayStation plus pruža izvrsnu vrijednost našim igračima i mi ćemo nastaviti dodavati tu vrijednost te prilagođavati našu strategiju naplate na dinamičan način kako bismo maksimizirali profitabilnost.”

Komentari (12)

  • esseGesse

    14.06.2025 - 11:21

    Bravo za igrače!

  • Mrkvicaa

    14.06.2025 - 11:40

    Rast cijena pretplata bio je sasvim očekivan, a prema pisanju stranih novinara, i druga strana se već priprema na nadolazeća poskupljenja…

  • Benjamin Scrool

    14.06.2025 - 11:58

    Deri stoku dok se može, zašto ne. Nintendo je to još jednom potvrdio s Switchem 2.

  • Maniti

    14.06.2025 - 13:30

    beee

  • vjk zg

    14.06.2025 - 13:59

    Hoću da mogu da kažem da neću kad mi kažu da ‘moram’ Nek si PŠK al 2 god uspješno ga nemam.Po svim logikama trebali bi oni meni plaćat struju+ telku+račun za net a mi imamo i HRT pa ih boli kur*ina za ostale nužne stvari vezano za nj online igranje..Vidim da se trude otjerat me nakon 28 god ljubavi sa Sony-em a ide im dobro-IGRAČ je odlučio da im ne ide dobro..

    • Mrkvicaa

      @vjk zg, 14.06.2025 - 14:26

      Ništa novo, i u brakovima pukne ljubav nakon toliko godina

  • IgorBiH

    14.06.2025 - 16:22

    Slijepa odanost brendu je stvarna stvar, to vidimo u raznoraznim industrijama. Te kompanije u njihovim očima su bezgrešne, imaju oreolu sveca oko svojih logoa. Ima i mnogo gorih slučajeva od Sonija, nije to ništa.

  • GAMEmaher

    14.06.2025 - 17:20

    Mene na extra i premium neće nagovorit s nikakvim popustom jer me ne zanima taj tip pretplate gdje igre ne ostaju u library…

  • moordrak

    14.06.2025 - 19:45

    Kako ono: “Statistika je znanost izvlačenja krivih zaključaka iz točnog zbira netočnih podataka”

  • Tommygun

    14.06.2025 - 20:33

    Jedan covjek imao ducan sa cipelama u importane centru u zagrebu ,i misli si koju cijenu da stavi.. Stavio on 50€ cipele nitko ne kupuje. Spusti on cijenu na 30€,cipele i dalje nitko ne kupuje. Sta ce,razmislja on,digne pak cijenu na 100€ i vidi vraga poceli ljudi kupovati cipele ko ludi…

  • Narco

    14.06.2025 - 20:58

    I populacija tako raste. Svake godine je sve vise zasposlenih i onih koji si mogu priustiti pretplatu.

  • Mrky

    14.06.2025 - 22:41

    Ja sam jedan od tih igraca. Uvijek uzimam Essentials. Ovo je prva godina da sam upgradeao na Premium.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?