Pucačina popularnog streamera Shrouda je pokojna, serveri se gase pola godine nakon lansiranja
Još se jedna igra seli na groblje propalih live service naslova. U idućih mjesec dana ugasit će se službeni serveri za pucačinu Spectre Divide.
Multiplayer pucačina Spectre Divide skoro je izvela “Concorda”. Prije samo 15 dana lansirana je na PlayStation 5 i Xbox Series konzolama, a sada je stigla obavijest kako će joj se serveri ugasiti kroz narednih 30 dana. Također se zatvara i studio Mountaintop, kojemu je Spectre Divide bio prva i jedina igra koju su objavili.
Nesretna sudbina ove free-to-play pucačine iz prvog lica ipak nije nastupila preko noći. Spectre Divide je već pola godine bio dostupan na PC-ju, gdje je u početku zabilježio pristojan odaziv igrača. Igru je u prvom tjednu zaigralo 400 tisuća, ali se većina njih nije zadržala uz igru. Nisu pomogli ni dodatni sadržaji, a očito ni širenje igre na konzole.
Kratko i jednostavno – Spectre Divide nije bila dovoljno popularna igra da bi preživjela u kompetitivnom okruženju. Unatoč originalnoj ideji i angažmanu popularnog streamera Shrouda, unatoč milijunskom kapitalu – uspjeh za Spectre Divide nije bio zagarantiran.
lukinjo123
13.03.2025 - 10:39Jos jedna live service igra se gasi? Oh no! Anyways…
GAMEmaher
13.03.2025 - 11:16Ljudima je jednostavno puna pipa tih live service igara… jednostavno i nemaš vremena sve to igrat a i ako dadeš truda pa u nekoj izdvojiš mjesece (a još i kupiš nešto od dodataka) na kraju ti maknu igru i sve to ode u zaborav.
Trebaju se više bazirati na dobre single player igre koje imaju replay value a da opcionalno imaju i multiplayer modove za izguštat se pa dok server radi.
Ja sad najviše igram ps3 igre koje prije nisam stigao i na PSP emulatorima game boy i snses igre i guštam 🙂
Zoran Žalac
@GAMEmaher, 13.03.2025 - 11:52Jel to kažeš da se igrači trebaju fokusirati na takve igre, ili developeri?
GAMEmaher
@Zoran Žalac, 13.03.2025 - 21:02Developeri. Čisto da ne gube vrijeme na nešto ovakvoga u moru free to play ponuda a koliko čitam nisu ni mali budžeti… Igračima je svejedno jer osim vremena ne gube tu a izbora ima brdo. Recimo ja se dosta vratio Ps3 eri igrat neke zaostatke i opet od gušta odigrao i Resistance i Killzone trilogije iako im serveri ugašeni. Ali ostale im bazne igre koje znaš da možeš uvijek i to su mi draže opcije nego čiste live service koje kasnije samo nestanu a uložiš i vremena a neki i novaca.
Zoran Žalac
@GAMEmaher, 14.03.2025 - 08:52Mislim da je manji broj developera koji baš *žele* praviti nešto ovakvo. Prije da je situacija takva da izdavači i investitori žele igru koja će ostvarivati prihode kao top 10 live service naslova. I takvi ljudi u pravilu ne razmišljaju što igrači žele igrati i što developeri žele raditi, nego koliki bi novac mogli zgrnuti, a vide što danas zgrće najviše novca – live service. Možda čak i jesu svjesni koliko je teško probiti se na live service tržištu, ali nažalost vjerujem u to da bi neki investitori čak radije išli na rizik u omjeru 50:50 šansi za uspjeh i neuspjeh s live service igrom nego na 100% uspjeha sa klasičnim single-playerom.
MarinCRO12
16.03.2025 - 01:27Prvi puta čujem i vidim xD