HCL.HR

Serija The Last of Us dobila je nevjerojatne 24 nominacije za nagradu Emmy

Zoran Žalac 12.07.2023.   •   78 komentara   •   Filmovi i serije


Tvrtka HBO predvodi listu nominacija za nagradu Emmy, a druga serija s najviše nominacija ove godine je adaptacija igre The Last of Us.

Serija The Last of Us bila je vrlo uspješna za HBO u kontekstu gledanosti, a čini se da bi mogla biti uspješna i po broju osvojenih nagrada. Objavljene su nominacije za 75. dodjelu nagrada Emmy za najbolje TV uratke, a The Last of Us je pokupio čak 24 nominacije.

Više nominacija imala je jedino serija Sucession (27), a konkurencija je definitivno bila žestoka uz hvaljene serije kao što su Better Call Saul, Andor, House of the Dragon, Barry, The Bear i druge.

The Last of Us je nominiran za najbolju dramsku seriju, Pedro Pascal i Bella Ramsey za najbolju mušku i žensku ulogu u dramskoj seriji, a nominacije za najbolje gostujuće uloge dobilo je čak sedam različitih glumaca i glumica.

Punu listu nominacija možete pogledati ovdje. Dodjela nagrada Emmy održat će se 19. 9. 2023.

Komentari (78)

  • Wolf Rage

    12.07.2023 - 20:09

    Pretjerano..

    • PrydaCro

      @Wolf Rage, 12.07.2023 - 20:35

      Ma jok sta ti je. It checks all marks. Inclusivity and diversity na razini kud ces bolje ❤️. Jos Bella hoce da nagrade budu za non binary sta god to bilo 😁

  • ReVamped

    12.07.2023 - 20:42

    Čudno. Jako čudno. Sto su ono glavni zahtjevi za današnje nagrade? Diversity ili kvaliteta? A da… Diversity

    • ReVamped

      @ReVamped, 12.07.2023 - 20:44

      Mislim, opet je muško pobijedio za miss (tipični ženu) neke zemlje. To su te nagrade. Stunning and brave 🤣😂 Jedino Pascal zaslužuje nagradu, ostalo mi ništa ne pada na pamet

    • Bogy

      @ReVamped, 12.07.2023 - 21:49

      Zašto je onda najviše nominacija dobila serija koja nema raznoliku postavu glumaca?

    • mocii

      @Bogy, 13.07.2023 - 03:00

      Pokraj Succession-a izgleda raznoliko kao Avengersi 😅. Al svejedno nije ni do klimavog koljena cousin Grega

    • ReVamped

      @Bogy, 13.07.2023 - 05:33

      Ima dovoljno raznoliku. I cijela epizoda pederluka je bila. Pa to je za osvojiti barem 10ak emija samo za sebe

    • SanKa

      @ReVamped, 13.07.2023 - 09:47

      kako sereš lik..sucession je whitest serija ever i pobrala najvise nominacija…..svoje nesigurnosti reflektiraj drugdje

    • ReVamped

      @SanKa, 13.07.2023 - 12:01

      Ajme, sad si mi reka 😂🤣 nesigurnosti 🤣😂🤣😂 To je sve ili imaš još koji BS za dodati?

    • SanKa

      @ReVamped, 13.07.2023 - 12:29

      nemam nista za nadodati, “nadoda” si gam sam svojim prijasnjim upisima

    • Bogy

      @ReVamped, 13.07.2023 - 14:56

      Ja sam pričao o succession koji doslovno nema ni jednog crnog lika i nema opće lgbt i dobila najviše nominacija. A last of us ima raznolikost i lgbt oke to je istina, ali serija je zasluženo dobila nominacije, jer je dobra serija i sam woke ti nikad neće donijeti nominacije ako nije dobra serija ili film.

    • ReVamped

      @Bogy, 13.07.2023 - 15:41

      Pa u tlou seriji ne valja ništa osim atmosfere i Pedra. Nominacije za šta bi dobila?

    • Bogy

      @ReVamped, 13.07.2023 - 22:36

      Ne bih se baš složio po meni je jednako dobro Anna Torv glumila Tess, a od Belle Remsey (Ellie) i Nico Parker (Sarah Miller) nisam očekivao da će uspjet odglumiti svoje uloge na kraju obje su sasvim solidno odglumile kao i ostali. Sama priča i adaptacija jako dobro odrađena i promjene koje su napravili su dobro odrađene za razliku od npr witchera.

    • PppPP

      @ReVamped, 13.07.2023 - 00:21

      Pa serija je i dosta kvalitetna. Malo više akcije iduće sezone i dobro je

  • VitMeR

    12.07.2023 - 20:59

    Jedino better call sual sasluzuje emmy

  • pinkfloyd94

    12.07.2023 - 21:17

    Treca epizoda dofurala sve nominacije 😅😂

    • PppPP

      @pinkfloyd94, 13.07.2023 - 00:22

      Svidjela mi se serija al tu epizodu nikad neću shvatit. Toliko malo epizoda imaš u sezoni i potrošiš jednu na nebitnu romansu

    • Rick Sanchez

      @PppPP, 13.07.2023 - 15:43

      Straight sam poput ravnala, ali ako misliš da se ta epizoda radi samo o nebitnoj romansi, naprosto ju nisi shvatio.

    • ReVamped

      @Rick Sanchez, 13.07.2023 - 16:55

      Kako je i na koji način je unaprijedila seriju? Da je nema nitko ne bi plakao. Jer je nebitna. “Romansa” na stranu. Da su ih kroz tri epizode lagano ubili onda OK, ovako bez smisla

    • Rick Sanchez

      @ReVamped, 14.07.2023 - 10:10

      Unaprijedila je seriju na način da nam je dala ”intiminiji” uvid u to što za pojedinca znači biti potpuno izoliran od čovječanstva i koliko nam je kao vrsti potreban kontakt.

    • ReVamped

      @Rick Sanchez, 14.07.2023 - 11:31

      Pa da je na neki realniji način to sve izvedeno onda i OK. Ovako je to ostalo u magli i ti si to želio vidjeti a nisi dobio.

    • Rick Sanchez

      @ReVamped, 14.07.2023 - 12:54

      Ok…da čujem, što je tu bilo nerealno i kako bi ti to bolje realizirao?

    • ReVamped

      @Rick Sanchez, 14.07.2023 - 13:03

      Za početak ne bi bio par pedera. Kao drugo, ne bi cijela epizoda bila potrošena na dvoje nebitnih osoba koje ne služe ničemu. Treće – fali akcije. Godine prolaze a skoro nitko ne prolazi tamo osim jednog pedera u rupi. I točno ga spasi drugi budući peder samo zato da ne bude sam. Umjesto dvoje pedera stavio bi da bude neka manja ekipa sa djecom, da budu viši ulozi osim samog preživljavanja. Romantika više djeluje kada se gradi kroz više epizoda a ne zbrda – zdola sa nebitnim likovima. Ne znamo ništa bitnog. Njihov kraj je bez kraja. Za seriju ne donosi ništa, ne gubiš ništa ako ne pogledaš. Dapače, bolje da preskočiš tu epizodu

    • Rick Sanchez

      @ReVamped, 14.07.2023 - 13:29

      S obzirom na učestalo korištenje pogrdnog naziva za homoseksualce, vidim da ti je to jedini problem sa epizodom. Pokušao si zvučat pametno sa nekakvim poluargumentima kako bi epizoda bila bolja (tipa ”fali akcije” – yeben prijedlog, buraz), ali iz tvojih komentara izvire samo mržnja i srednjovjekovni mentalitet. To je tvoje pravo naravno.

    • ReVamped

      @Rick Sanchez, 14.07.2023 - 15:31

      Pederi na stranu, ja ne volim takvu “romantiku” niti kod hetero parova. Ovo je dakako gadnije jer ipak su to dva pederi ali nije to glavni razlog. Swansona obožavam, meni je žao da je dobio tako lošu ulogu. A to nazivanje srednjovjekovnim – hvala na komplimentu. Za 500 godina će se pederi i takvi isto nazivati zaostalima, kada se promijeni ono što je IN. A nazivati mišljenjem modernim ili srednjovjekovnim zato jer ne volim pedere je glupi način ponižavanja. Ja sam barem direktan. Ti znaš jedan aspekt mojega mišljenja i na temelju toga stvaraš predrasude. Kako moderno

    • Rick Sanchez

      @ReVamped, 14.07.2023 - 15:37

      Čim ti ovdje učestalo i ponosno koristiš taj pogrdni termin, dokazuješ da si prije svega neodgojen i da nisi na razini potrebnoj za kvalitetnu diskusiju. Ali kad smo već kod toga, uzmimo hipotetsku situaciju da će se netko s tobom htjet razmnožavat i uslijed toga dobiješ sina. Kako bi reagirao da ti taj sin jedan dan dođe i kaže da je gay?

    • ReVamped

      @Rick Sanchez, 14.07.2023 - 17:58

      Bok, pederko. Nakon 18te godine se ne poznamo 😊

    • Rick Sanchez

      @ReVamped, 17.07.2023 - 08:25

      Ne brini, nećeš ti doć u priliku da se razmnožavaš 🙂

    • PppPP

      @Rick Sanchez, 14.07.2023 - 03:41

      Ma daj lega, skužio si poantu. Epizoda za sebe je ok, ali besmisleno u okviru serije

    • Rick Sanchez

      @PppPP, 14.07.2023 - 10:06

      Zar prvi put u životu u nekoj seriji vidiš digresiju od glavne radnje? Ne razumijem… Da ti nacrtam, epizoda služi za usporavanje tempa i detaljniji opis toga što za pojedinca može značiti život u izolaciji tijekom apokaliptičnih događaja. Ponavljam ti, nisi ju shvatio.

    • PppPP

      @Rick Sanchez, 14.07.2023 - 14:10

      U kraćim sezonama općenito takvih epizoda jako rijetko bude. To što govoriš se moglo pokazati kroz duži period uz glavnu radnju i bilo bi mnogo značajnije i zanimljivije nego ovako kad ubace cijelu epizodu s dotad nepoznatim likovima iz ničega.

    • Rick Sanchez

      @PppPP, 14.07.2023 - 15:39

      That’s just, like, your opinion, man… 🙂

  • Tony Ghost 1811

    12.07.2023 - 21:35

    Realno, da se ne zove the last of us ovo ne bi ni lud pogledao.

    • PppPP

      @Tony Ghost 1811, 13.07.2023 - 00:21

      Zaš?

    • Goblin

      @PppPP, 13.07.2023 - 00:48

      I ja sam pogledo samo zato što se zove Last of us i nit smrdi nit miriše. Gledo sam puno boljih stvari iste tematike.

    • PppPP

      @Goblin, 13.07.2023 - 09:50

      To je malo drugačije od “ne bi ni lud pogledao”

    • Tony Ghost 1811

      @PppPP, 13.07.2023 - 10:53

      Zato sto je dosadno i bzvz. Ovo je cak i dosadnije od onog sranja od RE serije.

    • PppPP

      @Tony Ghost 1811, 14.07.2023 - 03:23

      Ovo uspoređivat sa RE je u najmanju ruku smiješno

    • Tony Ghost 1811

      @PppPP, 14.07.2023 - 20:14

      Mozda za tebe. Budi iskren, odvoji ime od serije. Reci mi sto vidis?

    • PppPP

      @Tony Ghost 1811, 15.07.2023 - 02:00

      Ne znam čemu to pretjerivanje. Homofob?

    • Tony Ghost 1811

      @PppPP, 15.07.2023 - 09:44

      Za bilo koju kritiku jedino sto znate reci je homofob. Ako ti je dusa na mjestu mozes me zvati kako hoces.

  • Bogy

    12.07.2023 - 21:46

    Zasluženo Succession i the last of us imaju najviše nominacija stvarno odlične serije.

  • hexagram

    12.07.2023 - 22:34

    Pa nista drugo ni nije bilo interesantno. Barry je rubno super

  • Darac83

    12.07.2023 - 23:14

    Izuzev glume, serija je rađena po igri i ne vidim zašto je u istom loncu sa serijama koje su drugi radili i pisali “iz ničeg”.

    • PppPP

      @Darac83, 13.07.2023 - 09:53

      Kakve to veze ima? Mnoge serije su rađene i po knjigama i stvarnim događajima, opet treba dobar scenarij napisat za tv.

    • Darac83

      @PppPP, 13.07.2023 - 19:05

      Ne slažem se. Za TloU ti ne treba scenariji jer je gotov. Ne treba ti mašta u prikazu svijeta i likova jer su već prikazani. Ne treba ti mašta u prikazu atmosfere jer je dobro odrađena u igri i samo kopiraš. Realno, trebaju ti samo dobri glumci koji će iznijet to. Knjige su drugo jer treba više mašte i truda da se riječ prenese na “ekran”…

    • PppPP

      @Darac83, 14.07.2023 - 03:58

      Haha “iskopirat”, ne znaš o čemu pričaš. Naravno da ti treba scenarij, ne buncaj. U knjizi nema interaktivnih dijelova i ne treba ti maštovitost da te dijelove ostaviš zanimljivim i bez interaktivnosti. ne možeš samo cijeli svijet prenijet 1/1 na ekran, pogotovo ne za ovakvu seriju i to prvu sezonu. svaki set užasno košta. Imat predložak ti puno problema rješava, ali sigurno uz to stvara i neke druge probleme jer nikad nećeš moč 1/1 pretvorbu napravit, niti ima smisla

    • Darac83

      @PppPP, 14.07.2023 - 08:46

      Dakle, uzet igru koja je ionako praktički kao serija i napravit seriju je isto kao i serija po knjizi ili iz nečije glave? Ne znam jesi li ikad radio nešto kreativno, ali apsolutno je lakše ako ti je 80% posla već odrađeno… 🙄

    • PppPP

      @Darac83, 14.07.2023 - 14:17

      Čuj igra je kao serija, ma daj… Totalno drugačiji medij. I drugačije potrebe. Začudio bi se, ali volim pisati (i čitati) za svoj gušt

    • Darac83

      @PppPP, 14.07.2023 - 14:43

      Ok, ajmo onda ovako. Ili ne shvaćaš ili trolaš.
      Govorim o TLOU, ne generalno igrama pretvorenim u film/seriju:
      1. Priča – imaš ju, ne moraš smišljat.
      2. Likovi – imaš ih, odlično okarakterizirani, ne moraš ih smišljat, samo nać dobre glumce.
      3. Atmosfera – odlično prikazana u igri, ne moraš ju smišljat.
      4. Okoliš – prikazan odlično u igri, ne moraš ništa izmišljat.
      5. Neprijatelji – Opisani i prikazani u igri, ne trebaš ih smišljat.

      Dakle, kako je to isti rang kao serija u potpunosti proizašla iz nečije mašte?

    • PppPP

      @Darac83, 14.07.2023 - 16:29

      Uspoređivali smo adaptaciju igre i knjige, al ajd.. Ali, to je i dalje netko smislio, razumiješ? I uključeni su u projekt, nema razloga da ne budu u istom košu s ostalim serijama. To što je prvo bila igra nema veze nimalo. Opet je proizašla u potpunosti iz nečije mašte, razumiješ sad?

    • Tony Ghost 1811

      @PppPP, 14.07.2023 - 20:15

      Ja mislim da ti ejakuliras na svaki spomen tlou.

    • PppPP

      @Tony Ghost 1811, 15.07.2023 - 02:03

      Pa ovdje uopće nije rasprava o tome kralju

    • Darac83

      @PppPP, 15.07.2023 - 00:02

      Nismo. 😊 Ok, vidim da ne shvaćaš.

    • PppPP

      @Darac83, 15.07.2023 - 02:02

      Ne shvaćaš ti. To što je adaptacija ne znači da je samo od sebe nastalo. Eventualno da je remake druge serije pa jasno

    • Darac83

      @PppPP, 15.07.2023 - 20:57

      Ti uporno ne shvaćaš. Odustajem. 😊

    • PppPP

      @Darac83, 16.07.2023 - 03:14

      Ti si taj koji ne shvača kralju. Inače bi znao se izjasniti. Serija je adaptacija, ali nikad prije viđena u tom formatu, ne vidim tvoju poantu

    • Darac83

      @PppPP, 16.07.2023 - 23:07

      Aj kreni od prvog posta, polako, s razumijevanjem.

    • PppPP

      @Darac83, 17.07.2023 - 02:44

      Na sve sam ti odgovorio, ne znam gdje je problem. Kreni od mog zadnjeg

    • Darac83

      @PppPP, 17.07.2023 - 08:23

      Ok. Imaš pravo. Izmislit novu seriju s radnjom i likovima iziskuje apsolutno isti trud kao i uzet sve iz narativno jedne od najboljih igara. Apsolutno isti trud.

    • PppPP

      @Darac83, 17.07.2023 - 18:43

      Pa kolega kako ti nije jasno da je to svakako netko izmislio? U ovom slučaju druckmann.

    • Darac83

      @PppPP, 17.07.2023 - 22:26

      Kolega kako ti nije jasno da je ovo nagrada za serije? Nek ima koju nominaciju za glumu ili adaptaciju, ali ovolike nominacije nemaju veze s vezom…

    • PppPP

      @Darac83, 18.07.2023 - 01:42

      Pa kolega ovo i jest serija

    • Darac83

      @PppPP, 18.07.2023 - 09:43

      Koji si ti panj… 😂 Aj pozdrav.

    • PppPP

      @Darac83, 18.07.2023 - 10:42

      To reci za sebe. serija se ocjenjuje kao serija,bzašto bi imalo ikakve veze to što je serija prvo bila igra… Stvarno gluposti. A obziron da se emmy slaže sa mnom, očito je tko je panj ovdje. Pozdrav

  • croBilly394

    12.07.2023 - 23:15

    Igre nominirala ekipa iz nizozemskog natjecanja za miss

  • GogicM99

    12.07.2023 - 23:47

    Odigrao igru po prvi put sad kada je stigla na PC igra je skroz ok ali nisam shvatio oko cega je toliki hype da su je neki proglasili cak i igrom decenije. Pretpostavljam da je zbog price i likova ali primjera radi po meni je Red Dead Redemption 2 imao likove i pricu za klasu iznad ovog.

    • Fumer

      @GogicM99, 13.07.2023 - 04:40

      pa igraš 10 godina staru igru, ili koliko već. prešao sam ju i ja pred par godina. ubilo me guranje kontejnera i stavljanje ljestva. nisam ljubitelj stealth pristupa u igrama. priča neloša, al preduge cutscene i nije mi ellie sjela ko lik jer ne volim tinejdžere. kad je izašla, sigurno je bila wow

    • Bogy

      @GogicM99, 13.07.2023 - 15:13

      Da bih shvatio hype oko tlou, mora se prvo stavit u kontekst njenog izlaska i njen utjecaj na industriju . Znači igra Izlazi 2013 godine na ps3 i ps4 (2014) postaje kritički hvaljena i postavlja standarde za kvalitetnu priču u razini filmske industrije.

  • Smike

    13.07.2023 - 08:38

    Znaci igru sam igrao vise puta i 10 od 10,ali serija je smeće. Samo sto se zove last od us sam gledao. Mnogi moji frendovi koji su je gledali kazu da je prosjek i da je nisu odgledali do kraja

  • SanKa

    13.07.2023 - 09:49

    previse kategorija, i previse nominacija tbh..serija je bila super, najbolja ekranizacija neke igre dosad, ali nije toliko dobra bila. i dalje mi je bella los izbor, iako je ok odglumila..odglumilo kako vec

  • ImeiPrezime

    13.07.2023 - 10:55

    Ako ovo osvoji pored jednog premoćnog Bezter call Saula, to če tel bit sramota.

    • ImeiPrezime

      @ImeiPrezime, 13.07.2023 - 10:56

      Života ti hoćete li uvest opciju editanja, ili ako ne onda barem brisanja komentara. Ovo je sramotno više.

  • Fenner

    13.07.2023 - 13:01

    Ha, ha i ha… Glupost! Ajde Pedro se ipak malo trudio ali ova Bella užas. Ko da je neki robot a ne stvarna osoba. Sve je to namješteno i točka.

  • RickBarry

    13.07.2023 - 19:05

    Pa i nije loša serija, definitivno nema poante igrate Tlou igre kad im je pace baš kao da gledaš film/seriju.

  • Malimicek89

    14.07.2023 - 22:58

    Naravno da si dobili 16888 nominacija, na sta lici Hoolywood zadnjih par godina jeste mozda sumnjali ? 😅

  • Daky_13

    14.07.2023 - 23:34

    Sto se čudite što je ta serija osvojila toliko nominacija.Pa ko drži i upravlja sa većinom stvari u svetu nego satanisti i pederi

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?