Valve je napokon prikazao (otkazani) Half-Life 2: Episode 3
Iz Valvea su prvi put javno progovorili o konceptima i gameplay idejama za otkazani Half-Life 2: Episode 3, otkrivši zanimljivo oružje i novu vrstu protivnika.
Fanovi Half-Lifea još uvijek se nisu sasvim pomirili s činjenicom da priča Half-Lifea 2 nikad nije nastavljena. Poznato je već da je razvoj treće epizode otkazan još davnih dana, a premda se o njoj zna dosta toga, sad smo prvi put dočekali da su iz Valvea javno i transparentno progovorili o idejama i razlozima zašto cijela stvar nije zaživjela.
Povodom 20. godišnjice izlaska Half-Lifea 2 objavljen je dokumentarni film u sklopu kojega se prvi put pokazuju snimke radne verzije otkazane Epizode 3. Potvrđeno je da se ista trebala odvijati na Arktiku, što smo znali i ranije.
Demonstrirano je novo oružje koje je trebalo služiti za kreiranje zaleđenih površina, npr. za zaklon ili npr. kao traka za ubrzano kretanje. Također je prikazana i jedna nova vrsta protivnika, Blob, koji se mogao razdvajati i preuzimati objekte i bića na svom putu. Dobar dio tehnologija razvijan za Episode 3 na kraju je završio u Portalu 2.
Iz Valvea otkrivaju kako priča u razvoju Episode 3 nije bila glavni pokretač već se igra dizajnirala oko zanimljivih ideja za gameplay. Nažalost, ekipa na kraju nije imala osjećaj da su razvili dovoljno novih i svježih mehanika za iskustvo Half-Lifea koje bi se moglo smatrati novim i drugačijim. U konačnici su prešli na razvoj Left 4 Deada, a kad su se kasnije htjeli vratiti na Half-Life, engine je bio zastario i smatrali su da je trenutak za to prošao pa se od cijele stvari odustalo. Retroaktivno sada kažu da je to bila pogrešna odluka.
“Ne možemo se ulijeniti i reći idemo dalje samo radi priče. To bi bilo izmotavanje od odgovornosti prema igračima. Da, naravno da fanovi vole priču, vole mnoge njezine aspekte. Ali reći da je razlog za napraviti tu igru taj što ljudi žele znati što će se dogoditi u priči… mogli smo to napraviti, ne bi bilo toliko teško. Ali moj osobni neuspjeh je taj što sam bio zbunjen. Nisam mogao dokučiti čime bi izrada Epizode 3 išta pomaknula prema naprijed.” – izjavio je Gabe Newell, voditelj Valvea.
Logicni
16.11.2024 - 16:01U prevodu Gaben je ukratko rekao ne volimo broj 3 i necete nikada vidjeti bilo koju nasu igru sa brojem 3 😂
Arcer
@Logicni, 16.11.2024 - 21:53Da, ima smisla, Left 3 Dead.. baš nikako
ukek
16.11.2024 - 16:55U svakom slucaju bolje nista ne izbaciti ako nemas pravu viziju, nego forsirani nastavak.
Adam Jensen
17.11.2024 - 07:39Tako bi svi trebali razmišljati.