BioShock Infinite – dovedi djevojku i izbriši dug
Na današnji dan prije točno 10 godina igrao se BioShock Infinite, pravi nastavak koji je odletio u nebesa.
Nakon velikog uspjeha originalnog BioShocka, razvojni tim Irrational Games želio je raditi na nečemu skroz novome. Jedno vrijeme bili su zagrijani za rad na serijalu XCOM, no s vremenom su se ipak vratili BioShocku. Međutim, ne baš BioShocku kakvoga smo poznavali.
Dok su prva dva BioShocka bila smještena u podvodni svijet Rapture, sljedeći BioShock Infinite napravio je veliki skok – do neba. Ponovno je mjesto radnje imalo značajnu ulogu, a u Infiniteu smo posjetili leteći grad Columbiju. Umjesto tmurnog postapokaliptičnog okruženja dobili smo šareni grad među oblacima, podjednako problematičan ispod svoje vanjštine.
Umjesto tmurnog podvodnog okruženja dobili smo šareni grad među oblacima.
Sveprisutna tema u BioShock Infinite bila je religija. Igralo se u ulozi Bookera DeWitta, čovjeka koji je dobio zadatak da u Columbiji pronađe djevojku Elizabeth te ju izbavi iz grada. Međutim, stvari se brzo zakompliciraju na više razina, između ostalog kad DeWitt otkrije kako djevojku štiti velika mehanička ptičurina Songbird, a Columbija je na rubu građanskog rata.
BioShock Infinite u svoje je doba imao slojevitu i vrlo ambicioznu priču koja je iste godine ipak ostala zasjenjena drugim igrama (npr. The Last of Us). Gameplay je također napredovao uvođenjem Elizabeth kao pomoćnog lika u borbi, kao i sustavom kretanja koji je uključivao brzo putovanje pomoću kuke na tračnicama.
Sve su te novosti bile dobro prihvaćene, baš kao i sama igra koja je pokupila izvrsne ocjene. Međutim, nešto je ipak spriječilo igru da se svrsta među najbolje naslove svih vremena. Jedan od razloga za to bio je taj što dosta obećanih stvari na kraju nije završilo u konačnoj verziji BioShock Infinitea.
BioShock Infinite bio je izvrsna igra koja nije ispunila većinu stvari koje su developeri namjeravali uvrstiti u nju.
Ova je igra imala problematičan razvoj koji je trajao više od pet godina. Više je puta igra bila prezentirana javnosti s mehanikama koje su na kraju izostale iz onoga što smo dobili. U planu su bili između ostalog i različiti multiplayer modovi, igra je ambiciozno planirala prikazivati do 16 protivnika na ekranu, a u konačnici je limit bio postavljen na samo šest neprijatelja… Jedan od developera koji je radio na igri izjavio je kako je za BioShock Infinite na kraju bilo odbačeno toliko materijala da bi se moglo napraviti 5-6 zasebnih igara.
BioShock Infinite u prva je dva mjeseca prodaje bio prodan u 3,7 milijuna primjeraka, što baš i nije bio sjajan rezultat s obzirom na očekivanja koja je postavio prvi BioShock. Prodaja je tek kasnije krenula te je igru zaigralo više od 11 milijuna igrača. Dostavljene su tri epizodne ekspanzije i time je na čitavo desetljeće zaključena priča o BioShocku.
Razvojni tim Irrational Games zatvorio se četiri godine kasnije, a BioShock Infinite naknadno je prebačen na PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch platforme.
Witchcraft
26.03.2023 - 17:39Odlicna igra , Nije bolja od prvog dela Ali je vredi igrati
Zelе
@Witchcraft, 26.03.2023 - 18:16Bas sam je danas zavrsio, meni je iskreno bolje legla od prvog dela.
Artyom
@Zelе, 26.03.2023 - 19:54Ak se mene pita, Infinite je jedini Bioshock koji valja…
Iron666
@Witchcraft, 27.03.2023 - 10:09Prvi i Infinite, tu su mi, doduše prvi dio kada sam prvi put zaigrao, je ipak bio nešto “novo i drugačije” još s tom pričom i glazbom i okolišom, jednostavno sam bio mindblown. Infinite je odradio apsolutno isti, ako ne i bolji posao za neke stvari, al opet dao bi blagu prednost jedinici 🍻 Dvojka mi je bila malo razočaravajuća, al opet cool i dobra igra
Djelo_Jerboa
26.03.2023 - 19:12“Booker catch”
moordrak
26.03.2023 - 20:39Izblijedile su uspomene na mnoge naslove u ovih deset godina, ali tmosferu sa početka 20. stoljeća uz taktove Girls Just Wanna Have Fun ili Shiny Happy People ili God only knows , sa vrhunski razrađenom psihološkom dramaturgijom popraćenu vizaualima od kojih zastaje dah ništa ne može izbrisati iz mojeg sjećanja. Nakon toliko godina, Bioshock Infinite još uvijek ima ono nešto što je čini neponovljivom, jedinstvenom i nezaboravnom igrom.
Artyom
@moordrak, 27.03.2023 - 00:47Potpisujem! Meni također “Goodnight Irene” mjesecima nije izlazio iz glave!
Djelo_Jerboa
@moordrak, 27.03.2023 - 02:56Kad je Elizabeth prvi put otvorila tear i začuo se “Everybody wants to rule the world” odmah sam pomislio ma ova igra je vrh, nisam se prevario.
croBilly394
@moordrak, 27.03.2023 - 18:30To je to, možda nije najbolja fps igra, ali je prokleto upečatljiva i igra koja se ne zaboravlja, bar u mojem slučaju
cmicko22
26.03.2023 - 21:42Jako dobra igra zadnja dva dlc-a su dala idealan kraj(povezivanje sa jedinicom) za trilogiju vrhunskog serijala.
Djelo_Jerboa
@cmicko22, 27.03.2023 - 02:53Dlc-ove bolje da nisu izbacili, samo su pokvarili priču prvog Bioshoka.
opp
26.03.2023 - 22:45Kupio sam sva tri dijela, odigrao do sada samo prvi. Igra je remek djelo.
Lepoglava
26.03.2023 - 23:07Sve BIoshocke sam odigrao na pc-u osim Infinitea njega sam namjerno odigrao na PS# jer sam ga igrao s move kontrolerom. Nevjerojatan osjećaj za ono vrijeme a igra je TOP.Stvarno prva liga igra
MD2
26.03.2023 - 23:07Jedna od mojih omiljenih igara.
mirkunjaaa
27.03.2023 - 13:02Proba više puta prvi dio i svaki put odusta 🤷♂️
Nikako mi nije sija ni okoliš ni oružje, prezamorno jbg.
KhorneFlake
27.03.2023 - 15:54HRRRRK PLJU
Duboki
@KhorneFlake, 27.03.2023 - 16:58Al bukvalno politicko izivljavanje ken levina u AAA trash stilu
LucyQ
27.03.2023 - 20:12Odigrana prva dva dijela, ovaj još nisam, ali doći će i on na red, kad tad