HCL.HR

Zatvorio se još jedan studio prije nego su napravili ijednu igru

Zoran Žalac 26.11.2024.   •   8 komentara   •   Industrija videoigara


Kanadski studio Humanoid Origin najavio je zatvaranje nakon trogodišnjeg rada u kojemu nisu uspjeli lansirati svoju debitantsku igru.

Ove se godine pojavio trend zatvaranja i propadanja studija prije nego uspiju dovršiti svoju prvu igru. Prvo se zatvorio studio Deviation Games koji je surađivao s PlayStationom, zatim je Netflix zatvorio studio koji im je radio na visokobudžetnim igrama, a jučer smo doznali za novu žrtvu sličnog scenarija.

Kanadski studio Humanoid Origin najavio je zatvaranje nakon trogodišnjeg postojanja zbog “neočekivane propasti investicija.”

Studio Humanoid Origin je 2021. godine osnovao Casey Hudson, redatelj originalne Mass Effect trilogije. Ekipa je radila na znanstvenofantastičnom univerzumu koji nikad nije službeno najavljen ni predstavljen izuzev nekoliko konceptualnih crteža. Trebao je to biti jedan od duhovnih nasljednika Mass Effecta, no ubuduće ćemo za takvo što morati gledati prema drugim projektima poput Exodusa.

Komentari (8)

  • Apocalypse4987

    26.11.2024 - 12:36

    krenili su preambiciozno, al bez love on investitora se nisu makli sa mrtve točke 3 godine. Ne znam šta su očekivali

  • Mamba_

    26.11.2024 - 13:07

    Da oće čovjeka da vrate na novi Mass Effect pošto je očigledno po DAV Bioware će da ga upropasti!

    • Zoran Žalac

      @Mamba_, 27.11.2024 - 10:27

      Vratio se on u BioWare, bio dvije godine pa ponovno otišao.

  • Lovac

    26.11.2024 - 17:40

    Ma Exodus se čeka, tamo su pisci i kreativci iz BioWarea. Hudsonu svaka čast, no on je “zaslužan” i za Anthem odnosno slab bez ostalih. Njegov osobni doprinos je ok, ali dok ima prave ljude ispod sebe. Slično će se vjerujem vidjeti i u GTA 6 jer je kreativa otišla (daj da se varam…). Pitanje koliko su pre-produkcije napravili prije nego su netom nakon RDR 2 otišli pa možda još 6 bude na razini. Igra od Hudsona se inače trebala zvati “Space Age: Parallax”. Zato se ne volim hypeat jer nije više 2002.; da s par tuceta ljudi napraviš nešto fantastično. Treba puno investicija, a investitori bi odmah sve i ne kuže baš da trebaju godine. Malo tko, isto tako, želi riskirati s novim IP-em. No i Mass Effect je nekad bio novi IP. Šteta.

  • MrPhilips

    26.11.2024 - 18:47

    Ja to gledam ovako: Radnici su 3 godine primali platu i bili osigurani, a i stekli su fino iskustvo i to im je jedan vid odskočne daske. Nažalost, mi igrači smo dobili šipak, ali nema to veze.

    • Lovac

      @MrPhilips, 26.11.2024 - 18:51

      Da, al ne znam baš kako bih se osjećao da ostavljam “srce i dušu” TRI godine na nećem kreativnom samo da bi bilo – bok, hvala. I pitanje koliko im je odskočna daska “radio 3 godine na projektu koji nikad nije završen”. Mislim da bi CV išao na hrpu “možda”. Jasno, ne govorim o ovim veteranima koji već imaju rezime.

    • Zoran Žalac

      @MrPhilips, 27.11.2024 - 10:26

      Intervju developera za novi posao:
      “A na čemu ste radili do sad?”
      “Pa jedna igra, velik projekt, luda grafika, visoka produkcija, kompleksni sustavi.”
      “O kojoj se igri radi?”
      “Nikad nije bila najavljena. Ne znate ju.”

    • MrPhilips

      @Zoran Žalac, 27.11.2024 - 14:31

      Malo nezgodno.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?