HCL.HR

Metroid Prime

  • 33 Odgovora
  • 41844 Hitova
Odg: Metroid Prime
« Odgovori #15 : 19. Rujan, 2012., 15:25 »
Sunshine je prosjećan platformer. Također sam ga igrao prije desetak godina, kada je izišao, ali mi nije baš nešto "lego". Čini se malo nategnut; pritiskan rokovima, bez neke jake ideje. Pomalo je naporan, upravu si.

Miyamoto je bio tada u nekoj morsko/tropskoj fazi (Sunshine, Wind Waker). Puno mi je šarmantniji bio Luigis Mansion, GC launch igra, iako, nije platformer.

Što se tiče mehanike i emulacije: ipak postoji razlika, igrao sam. Znam kako je na izvornoj platformi, a kako preko emulacije; razlika je malkice u upravljanju, al dovoljna da neke igre učini neigrivima.
« Zadnja izmjena: 19. Rujan, 2012., 15:33 bombajstampa »

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #16 : 14. Listopad, 2012., 15:37 »
Nisu dual analog kontrole kao u FPS-ovima, no nipošto nisu loše - barem meni. Metroid Prime mi je osobno najbolja igra za GameCube i najbolja igra prethodne generacije. Dvojka nije baš toliko kvalitetna, ali je svakako jako dobar naslov, a treći dio planiram odigrati do kraja godine.

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #17 : 03. Prosinac, 2012., 17:24 »
Tek sam sad ovo vidio ixi da se bunis oko kontrola. stajaznam imao sam tad 13 godina xd pa sam se lako navikao, plus sto nisam do tada igrao bas fpsove i prva lica stvari na konzolama pa nije bilo cudno. al znam da je igra ultra rulala. prvi metroid i treci na wiiju su najbolje igre iz prvog lica  <3

to ti je sad smecasto jer si naucio na dual analog kontrole :hiha2:

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #18 : 12. Siječanj, 2013., 08:49 »
Ja kupio original i mp 2................

razočarao se dosta. Iako kontrole se mogu predvladat, svijet je cili prazan i ogroman i nezz mrzim te BACKTRACKING IGRICE :wildboy:

Paper mario skini, to je dobro ;__;

Baš.:wildboy: Kontrole se daju svladat i kad se navikneš nije neki bed, al BACKTRACKING :wildboy:. To da slučajno prestaneš igrat na tjedan dana i vratiš se u igru, bože sačuvaj :hihi:, moš komotno new game krenut jer nećeš imat pojma di si/šta si.Ja još imam save iz 2008., pred samom kraju igre.Svaki put kad sam se vraćao završit igru, uvijek sam izgubio volju.

Al Metroid u 3D-u je fakat bila velika revolucija i zato su ove igre pravi dragulji, no da je fan overhype prisutan, to stoji je jer za igru treba imat stvarno jake živce.Mislim da bih više uživao da je Metroid malo linearnija igra.Samoća mi nije pretjerano smetala, dapače, čak mi se zapravo i sviđa.Malo igara ti dočara takvu atmosferu.

@Ixy - igraš s gamepadom ili na tipkovnici?
« Zadnja izmjena: 12. Siječanj, 2013., 08:53 urdnotwrex »

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #19 : 12. Siječanj, 2013., 17:15 »
Ma što je svijet MP-a 2 prazan? Ima tu skrivenih stvari naknadno za otkriti, a kod vraćanja kroz iste lokacije uvijek te dočekaju protivnici tako da to nije samo prazno hodanje. A sa odličnom 3D mapom ne možeš se izgubiti. C-c-c.

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #20 : 12. Siječanj, 2013., 17:35 »
E, radije bih čitao sto stranica XBOX VERSUS PLEJŠN rasprave nego dva posta Nintendo fenboja o NITENDO IGRICAMA.
Vaše forsiranje toga da je svaka Nintendo igra savršena i revolucionarna je dosta naporno.

@urdnotwrex
Gamepad.

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #21 : 13. Siječanj, 2013., 06:28 »
Sad ti forsaš.:tired: Ja sam normalno obrazložio što mi se sviđa/ne sviđa.Igra nije savršena, al nije smeće.I osobno smatram da je Nintendo posto govno lately.

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #22 : 13. Siječanj, 2013., 12:35 »
Odlična 3d mapa. :hihi::hihi::hihi::hihi::ave::ave:
CSadria - Kupovi, LANovi, intervjui i izvještaji s događanja iz Balkan/Adriatic regije.
Web - Facebook - Twitch - Youtube

[/url

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #23 : 13. Siječanj, 2013., 13:00 »
Koji bolestan smisao za humor imate tu.:hihi:

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #24 : 13. Siječanj, 2013., 13:02 »
@ Ixy

Čitaj što god želiš.
Nitko ipak ne forsira da je svaka NITENDO IGRICA savršena i revolucionarna.

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #25 : 13. Siječanj, 2013., 14:16 »
Osim svakog Nitendo fana u Nitendo temama. :hiha:

Al ajde, eto, kad baš želite, udovoljit ću vašim glupostima.
Budući da je igra toliko odlična, ne bi trebalo biti teško navesti neke pozitivne stvari, ne?

Primjerice po čemu je revolucionarna.
Po kontrolama? Odličnoj narativnoj strukturi? Level designu? 3D mapi?

Kakvi su to elementi ičega uvedeni u Prime trilogiji koji su ikako izmijenili igre kao takve? Na što su Prime igre utjecale?
Koje su elemente iz tih igara neke druge igre pokušale emulirati ili kopirati?

Jer ja ne vidim baš ništa.

Znaš što je bolje od 3D mape? Ne imati konfuzan i generičan level design.
ALI LEVEL DESIGN NIJE LOŠ DURRRRRRR
Je. Sama činjenica da u ovako linearnoj igri moram toliko često provjeravati mapu govori da nešto ne valja s level designom.


ALI IGRA NIJE LINEARNA DURRRRRRR
Je. Ali svojim napornim dizajnom daje lažni osjećaj neke otvorenosti.
Ti, ja, urdnotwrex i svi ostali ikad ćemo imati istu progresiju kroz igru.
Jedino ćemo se razlikovati po tome tko će se koliko dugo gubiti u određenom dijelu mape.

Igra te baci na mapu i pokaže ti deset vrata, deset puteva.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Oh čekaj, osim što je to laž.
Tih deset vrata zapravo izgleda ovako:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Da, možda i možeš proći kroz vrata 1, ali ćeš samo hodati pet minuta do sljedećih zaključanih vrata i na putu do tamo nećeš naći ništa osim 10 protivnika. I onda će ti trebati 5 minuta (i ubijanje opet identičnih 10 protivnika na identičnim mjestima) da se vratiš.

Moraš ići kroz vrata 7 da bi pokupio nešto što će ti otvoriti druga vrata.

Postoji točno određeni put kojim moraš ići. Prvo odi na ovaj put i pokupi ovo da možeš otvoriti ova vrata. Onda odi na ta vrata i pokupi ovo da možeš otvoriti ona vrata. Onda odi tamo i pokupi ono treće da možeš otvoriti treća vrata.

I tako dok ne dođeš do kraja levela.
Jedino što nikako ne možeš znati redoslijed kojim moraš ići pa te igra tjera da lutaš po praznjikavim okolišima dok slučajno ne nabasaš na pravilan redoslijed.
To nije otvorenost. To nije nelinearnost. To je najiritantniji oblik linearnosti.

Kad bih prešao igru triput, pri četvrtom prijelazu bih išao točno određenim putem i završio igru puno kraće. Ti bi na svom četvrtom (bezveze lupam ČETVRTOM, da se ne uhvatiš za to) prelasku išao identičnim putem.
Ne zato jer je to najbolji put, već zato jer je to jedini put.

Devijacija od tog puta ne donosi ništa. Ne možeš otkriti ništa posebno niti možeš dobiti ništa posebno.

Priča nije dobro prezentirana. Skoro nikako nije prezentirana, zapravo.

I kontrole su smeće. Koliko god ljudi tupili o tome.
A tu se i najviše očituje taj fenbojizam.

Kad god kažem da su kontrole loše, uvijek se nađe jedan Celeber koji će napomenuti da je to nešto starija igra i da konzolaški FPS-ovi iz tog vremena ni nisu imali dual stick kontrole (nije to tu spomenuo, al mi je to rekao na Twitteru il tako negdje, sjećam se). Što je faktički pogrešno. :hiha:


Kao što rekoh, ne berem Nintendo fanove.
CoD svi mrze jer iz godine u godinu štancaju slične igre.
Ali Nintendo nekako uspijeva uspješno štancati isti kurac iz generacije u generaciju. Aj, svakih X godina maaaalo osvježe nešto, ali onda cijede to do zadnje kapi.
Jer hej, Modern Warfare 3 je isti kurac kao i Modern Warfare 2, ali zato jer Super Mario Galaxy 2 najbolja igra ikad.

GG.

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Metroid Prime
« Odgovori #26 : 14. Siječanj, 2013., 10:08 »
Nisam siguran ali mislim da je vec quake2 za PS1 imao dual stick kontrole(mozda cak i MOH za PS1), wii kontrole u MP trilogy su dobre, gc kontrole su retardirane.
E sad, ja sam jedan od onih koji je gustao u Other M i zavrsio ga sa 100%, ali ovo cudo sam probao sat-dva i onda mi dosadilo....sto ne znaci da necu jednog dana zavrsit....samo kao sto je neko rekao, to je igra koju mras zavrsit u ''sutu'' jer ako ju par dana pustis i zaboravis di je sta, ode sve u jagode!
Btw meni su 3d mape zbunjujuce, bice da sam retardiran :hiha2:

Meni ustvari nikako nije jasna zaludjenost Zeldom, mene ona izludjuje, MP je nista sto se bektrekinga tice naspram zelde, probao sam dvije zelde i obe imam original cak :mrgreen: Twilight princess za Wii i OOT 3d za 3DS i jedna i druga su mi do*izdile u roku 10ak h i vise ih nisam pogledao, TP mi stoji na 13h jos tamo negdje od sijecnja 2007. :hiha:
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

Odg: Metroid Prime
« Odgovori #27 : 14. Siječanj, 2013., 19:15 »
Šteta što te mapa zbunjuje. Svaka prostorija i hodnik ima svoje ime, pa nije problem znati gdje se što nalazi. Bolje gotovo i nije moglo biti napravljeno.

Zelda je arhetip prave akcijske avanture. Što se tiče "bektrekinga", to mnoge igre imaju, pa ih nitko ne kudi zbog toga.

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Metroid Prime
« Odgovori #28 : 15. Siječanj, 2013., 13:02 »
Šteta što te mapa zbunjuje. Svaka prostorija i hodnik ima svoje ime, pa nije problem znati gdje se što nalazi. Bolje gotovo i nije moglo biti napravljeno.

Zelda je arhetip prave akcijske avanture. Što se tiče "bektrekinga", to mnoge igre imaju, pa ih nitko ne kudi zbog toga.


Ima ganpr resident evil 1, ali je napravljen u podnosljivoj mjeri...ali o ukusima se ne raspravlja, vidis da se meni other m svidio dok se vecini inerneta igra gadi.
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Metroid Prime
« Odgovori #29 : 21. Siječanj, 2013., 12:07 »
Dosta je naporan Sunshine zasad. Ako ovako bude i dalje, vjerojatno ga neću preći.

Lupim par screenova kad se vratim u Zagreb. Tamo mi je sve to. ;(
Također, kad složim Wii.  :hiha: :hiha:

Nisi nikad lupio ove screenshote :hiha2:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9