Battlefield: Bad Company 2 – Vietnam [PC, PS3, X360]

Mnogobrojni fanovi Bad Companya 2 napokon su dobili ekspanziju koju su željeno iščekivali. Nakon što smo se vijetnamskih bojišta nagledali u novom Call of Dutyu, DICE i EA u Vietnam ekspanziji za Bad Company 2 stavili su još veći fokus na taj neslavni period čovječanstva. Ako ste više singleplayer tip na ovu ekspanziju možete komotno zaboraviti; BC2: Vietnam je fokusiran na online napucavanje i isključivo na isto. Unatoč trenutno ustaljenoj praksi izbacivanja preskupih DLC paketa koji dodaju tek par mapa u igrino mp iskustvo (Activision, gledamo u tvome smjeru), Electronic Arts i DICE sa Vietnamom za prihvatljivu cijenu ne nude tek običan DLC, već punokrvnu ekspanziju multiplayera sa brojnim novitetima.

Vjerojatno prva stvar koja će vas zainteresirati svojom pojavom prilikom prvog startanja igre i to prilikom odabira klase, odnosno oružja, jeste plameno bacač. Na um odmah dođe pomisao – “Znači mogu se zatrčati među neprijatelje, zapaliti ih, slušati ih kako jauču i gledati kako bodovi rastu?”. Naravno, nećete odoliti novom oružju, instiktivno ćete ga izabrati, a kad ga vidite u akciji uskoro ćete shvatiti da funkcionira baš kako ste i pomislili.

Osobno bih rekao da je ovo najzanimljivije novo oružje na kraće staze, ali je i jedino koje se ističe od ostalih novih naprava za sijanje smrti. Kako se igra odvija za vrijeme Vijetnamskog rata, broj novoga naoružanja nije osobito velik, što je sasvim razumljivo. No svemu tome unatoč, nešto manji broj pušaka, pištolja i dodataka za iste samo je poboljšao gameplay, jer je takav pristup developera vrlo pozitivno utjecao na balans klasa. Više nema svemogućih medica koji na strojnicama imaju red dot ili optiku, što im omogućuje da ubijaju bez većih problema sa pola mape. Sada se klase puno više i kvalitetnije nadopunjuju nego što je slučaj u originalnom Bad Companyu 2.

Osim novih oružja, Vietnam ekspanzija donosi i pet potpuno novih mapa, s time da ih je trenutno dostupno tek četiri, a peta će biti otključana kada igrači naprave 69 milijuna virtualnih akcija. Pored novih mapa tu je i šest novih vozila karakterističnih za razdobolje u kojem se ekspanzija odvija. Uz običan tenk sada imamo isti s plameno bacačem, Humveeije su zamjenili džipovi koji služe za prijevoz, a umjesto Apachea sada imamo ikonu Vijetnamskog rata – helikopter Huey. Tu su naravno i patrolni brodovi koji sada imaju puno manju funkciju nešto što su to imali u matičnoj igri. Iako broj novih mapa nije osobito velik, mora se reći kako su dizajnirane zaista fantastično. Svaka od njih ima svoja karakteristična obilježja koja odlično dočaravaju vijetnamsku atmosferu i pridonose ugođaju igranja.

Bad Company 2: Vietnam nastavlja isti put kao njegov prethodnik. Sistem squadova i klasa koje smo upoznali u matičnoj igri isti je i ovdje, a bez dobre timske igre nemoguće je pobijediti. Nažalost, Vietnam ne donosi niti jedan novi gameplay mod. Rush, Squad Rush, Conquest i Squad Deathmatch su i dalje prisutni kao jedini modovi za igranje. Vietnam također ne nudi ništa novoga za otključati nakon par sati igranja, jer su sva oružja dostupna odmah na početku, a vaš account iz BC2 prenosi se i ovdje.

Iako je osnovna mehanika igranja ostala ista, sam gameplay je ponešto poboljšan. Štoviše, može se reći da je više nabrijaniji i eksplozivniji jer se većina bitaka u Vietnamu odvija na blizinu. Još kada u to ubrojimo odlično dizajnirane mape i novi, poboljšani balans klasa, možemo reći da smo dobili potpuno novu igru koja je u nekim segmentima i bolja nego original.

Vietnam s tehničke strane uistinu oduševljava. Više nema neobjašnjivih lagova i lošeg hitboxa koji su pratili Bad Company 2. Isto tako, igra i na prezentacijskom dijelu oduševljava jer je atmosfera u potpunosti pogođena, kako grafički tako i zvučno. Ne govorimo pritom o značajnim nadogradnjama igrinog grafičkog pokretača (Frostbite, dakako), već o odličnom pristupu dizajnu i par novih detalja koji još bolje iskorištavaju jedno te isti engine. Na ovome polju zaista nemamo nikakvih prigovora, već šaljemo same pohvale ekipi iz DICE-a zbog ispravljenih problema koji prate BC2 i upotpunjenom igraćem iskustvu.

Kako bi vam iskustvo igranja na virtualnim bojištima Vijetnama dodatno približili, snimili smo gameplay video koji pokazuje nove mape, vozila, oružja i djelić odlične atmosfere koja prati ovu ekspanziju. Za više ovakvih gameplay videa te video recenzija igara pretplatite se na HCL-ov YouTube kanal.

Kada se sve sagleda, Vietnam za cijenu od 15 Eura nudi odličan gameplay i fantastičnu atmosferu Vijetnamskoga rata. Iako na prvu loptu možda ne djeluje previše bogat novim sadržajem, sagledamo li što konkurencija nudi za iste novce, Vietnam je i prebogat. Želite li upotpuniti svoje Battlefield Bad Company 2 iskustvo ovo je odličan komad softvera koji jednostavno morate nabaviti.

Za sam kraj ove recenzije iskoristiti ćemo priliku da se još jednom zahvalimo našim prijateljima iz Diabolic Serversa, koji su nam ustupili kod za potrebe recenziranja ove igre. No osim toga, u ime gamera Hrvatske (ako možemo biti toliko slobodni) zahvaljujemo im se i za odličnu ponudu gameservera i profesionalan pristup svome poslu koji svakako utječe pozitivno na jačanje ozbiljnijeg gaminga u Hrvatskoj. Ukoliko želite zakupiti gameserver za Bad Company 2 ili ovu vijetnamsku ekspanziju, Diabolic trenutno nudi slot za samo 0.68€.

DIABOLIC SERVERS: Battlefield: Bad Compay 2 Vietnam promo stranica

Jeste već zaigrali BC2 u Vietnamu? Planirate nabaviti ovu ekspanziju nakon naše recenzije? Ne zaboravite nam ostaviti vaše ocjene i komentare.

Moderno ratovanje je dosadilo? Vrijeme je da se vratimo na bojišta Vijetnama u prvoj velikoj ekspanziji za odličan Battlefield: Bad Company 2.