HCL.HR

PlayStation je službeni sponzor londonske LGBT parade

Zoran Žalac 05.06.2017.   •   121 komentara


Sony će u svrhu promicanja inkluzivnosti među gejmerskom zajednicom službeno promovirati manifestaciju London Pride 2017.

large

Sonyjev moto za PlayStation 4 konzolu do sada je glasio “for the gamers” koji se jako dobro uklopio uz broj 4, kao i u borbi protiv inicijalne Microsoftove “TV,TV,TV” konzole. Međutim, ovoga mjeseca moto će biti ponešto izmijenjen kako bi pokazao inkluzivnost PlayStation brenda.

Pod heštegom #forAllthegamers tako se nalazi službeno sponzorstvo PlayStationa za London Pride 2017, glavnu manifestaciju osoba LGBTQ zajednice. Manifestacija će uključivati niz događanja od 24. ovog mjeseca do 08. 07., a u sklopu istih europski ogranak PlayStationa organizirat će i neke nenajavljene aktivnosti.

Ovaj potez Sonyja pohvalila je i njihova izravna konkurencija iz Microsofta, no kako to obično biva kod tema koje izazivaju razilaženja u mišljenjima, bilo je i komentatora koji nisu naročito oduševljeni ovakvim razvojem događaja.

Komentari (121)

  • Goran1234

    05.06.2017 - 13:20

    ?

    • trulex

      @Goran1234, 05.06.2017 - 18:51

      Ako si agnostik i ne vjeruješ da je Bog stvorio muško i žensko da bi se nastavilo potomstvo, onda uzmi sebi za primjer fiziku koja kaže da se samo + i – privlače, al pošto ti mozak nije sazrio ni za jedno ni za drugo to je problem kućnog odgoja.

    • Goran1234

      @trulex, 05.06.2017 - 19:44

      Svaka čast,ima ovdje i nuklearnih fizičara!

    • Damko992

      @trulex, 06.06.2017 - 12:16

      On kaze da je Zelda Bog , tako da pokusaj mu objasniti u podrucju Zelda serijala te zakone privlacenja suprotnih polova . Goran je samo poglup , primjetio sam cesto ima glupe postove i stalno pise besmislice . Gorane idi farbaj , mani se ozbljnih tema , gledaj crtice . Hvala na razumjevanju .

    • Goran1234

      @Damko992, 06.06.2017 - 13:19

      Kad budeš znao da neznas ništa,onda drugima pametuj kako da misle i žive svoj život…mir s tobom frende.

    • Goran1234

      @Damko992, 06.06.2017 - 13:29

      A da mi pokuša objasniti tu tematiku s pomoću Zelde,već će naići na probleme,kako će shvati da je u Zelda serijalu Bog žensko….. ??

    • Goran1234

      @Damko992, 06.06.2017 - 13:57

      Uglavnom frende ne seri,ti i trulex mi možete ofarbati jaja skupa.

    • Goran1234

      @trulex, 06.06.2017 - 13:56

      Agnostik je netko tko vjeruje u višu silu,ali nepodrzava religijske dogme.
      Ali vjerujem da si mislio na Ateist,jer ipak si pametan i odrastao čovjek,te si pobrkao ta dva pojma.

    • trulex

      @Goran1234, 06.06.2017 - 20:34

      RIP brate

  • RRoy

    05.06.2017 - 13:41

    ok, od sad prodajem svoj ps4 pro

    • Zoran Žalac

      @RRoy, 05.06.2017 - 14:38

      Ne brišu ti se komentari nego svaki prvi post korisnika na stranici mora biti odobren od strane administratora, to je svojevrsna anti-spam zaštita.

    • Chronosus

      @RRoy, 05.06.2017 - 14:46

      Super, možeš ga meni prodati. Zapravo dati, nakon ove vijesti ne vrijedi ništa. Zamisli, kak ćeš objasniti curi da nisi gej kad vidi tvoj PS?

  • edviiN

    05.06.2017 - 13:42

    sve to treba istuc haha bog je stvorio musko i zensko sa razlogom.

    • vet

      @edviiN, 05.06.2017 - 13:54

      Kaj?

    • Dukie

      @edviiN, 05.06.2017 - 14:12

      Jel ti Bog govori da se tako ponasas? Koliko sam ja upoznat Bog kaze da volis, a ne da mrzis. Izmedju ostalog, u zivotinjskom svijetu ima homoseksualnosti, tako da nije nista cudno da je ima i kod nas. Bog isto kaze da ne masturbiras, pa ga svejedno navlacis kad god stignes. Isto tako kaze nista prije braka pa svejedno kreses kad god stignes. Pogledaj to sa strane da su oni mozda jedna vrsta kontrole populacije na zemlji. Usput, ako si homofob to govori mnogo o tebi 😉

    • BoneDigger

      @Dukie, 06.06.2017 - 07:31

      U zivotinjskom svijetu isto tako ima i nekrofilije, kanibalizma, incesta itd… Samo kazem.

    • Dukie

      @BoneDigger, 07.06.2017 - 14:49

      Ima svega toga i kod nas……. Covjek je najveci grabezljivac na zemlji…..samo kazem.

    • Damko992

      @Dukie, 06.06.2017 - 12:20

      Ajjj sto ne mogu vas glupane , tačno zakonom zabraniti budalama da iznose svoje misljenje , jebena demokratija je dozvolila da svako ima pravo na misljenje da budale preglasaju ucenjake , e sta docekasmo Tito.

    • Dukie

      @Damko992, 07.06.2017 - 17:01

      Vidim tebe da se pita, svatko tko ima drukcije misljenje treba na goli otok poslat!?! Svatko ali bas svatko ima pravo iznijeti svoje misljenje koje god seksualne, vjerske, rasne ili kojekakve orijentacije bio. Na tebi je da uvazis tudje misljenje, koje naravno ne moras prihvatiti ako se kosi sa tvojim. Definitivno ti ne treba da mislis ( jer to i moraju ) kao ovi u Koreji kako je njihov vladar/vodja/predsjednik sveti/nadljudski covjek i ne ide srat na WC. Izmedju ostalog, ako bi to isli i napraviti onda definitivno trebaju krenuti od sebe. A i bolje imati svoj mozak nego slijepo pratiti upute koje mi se govore. Znam i sam odrediti sta mi pase, a sta ne….za razliku od mnogih kojima se mora reci sta ce napraviti sa svojim zivotom.

    • Chronosus

      @edviiN, 05.06.2017 - 14:50

      Pretpostavljam da misliš da je bog stvorio žensko da bude u kuhinji i rađa djecu. Probaj zadržati ovakve stavove za sebe, ne činiš si baš uslugu.

    • Goran1234

      @edviiN, 05.06.2017 - 14:53

      ?

    • MHLBLSC

      @edviiN, 05.06.2017 - 14:54

      Kao prvo, nije ništa stvorio jer ne postoji, a kao drugo – jako glup i malouman komentar.

    • Virty

      @MHLBLSC, 06.06.2017 - 15:02

      ON postoji, ne laprdaj bezveze! 🙂

    • MHLBLSC

      @Virty, 06.06.2017 - 15:42

      Vidio si ga?

    • Virty

      @MHLBLSC, 06.06.2017 - 22:12

      Mozda vidio, mozda osjetio, mozda imam potrebu vjerovati u nesto vise od nas samih…..
      A kako si ti siguran da ne postoji?
      Ateizam, odgoj, crveni….?

    • MHLBLSC

      @Virty, 06.06.2017 - 22:47

      Mislim da je sasvim uredu vjerovati u “nesto vise od nas samih”, ali tvrditi njegovo postojanje kao činjenicu je više nego besmisleno. Pretpostavljam da ti netko kaže kako vjeruje u zubić-vilu i da je za stvarno uvjeren da postoji gledao bi ga kao da je lud, a i sam vjeruješ u nešto fikcionalno. Dokaza za sve te priče i pričice ima isto koliko ih ima za Tolkienove romane. A zašto ima toliko ljudi koji stvarno vjeruju u sve to? Zato jer ima brdo blesavih roditelja koji djecu još od malih nogu uče kako bog postoji i kako je to činjenica. I onda naravno da ti je to u glavi za cijeli život. Kad kažeš malom djetetu “ne diraj to, to je opasno”, dijete neće to dirati, isto tako kad mu kažeš “bog postoji”, dijete misli da bog postoji. Vidio bih koliko bi ljudi vjerovalo u boga da im se on spomene tek kad imaju recimo 20 godina i kad mogu samostalno razmišljati i donositi odluke sami za sebe kako bi i trebalo biti.

    • Texas Flood

      @MHLBLSC, 07.06.2017 - 08:41

      I tvrditi da ne postoji je isto tako besmisleno, kad to ustvari ne znaš. Ako su tebi odmalena govorili da ne postoji, ili si kasnije u životu promijenio mišljenje, ne znači da je to istina.

    • Virty

      @MHLBLSC, 07.06.2017 - 09:11

      Znaci krivi su blesavi roditelji, bas dobar razlog.
      Usporedba sa zubić-vilom je super, mozda su u istom su rangu.
      Znaci, nemas dokaz da ne postoji.
      Vjeruj u nista, meni svejedno, tvoj izbor.
      Ali tvrdit da ne postoji, a nemat dokaz za to i dat ovakve argumente za nepostojanje je bas blesavo.
      Dosta sam spama, nije ni tema za ovakvu pricu.

    • MHLBLSC

      @Virty, 07.06.2017 - 12:41

      Imam dokaz da ne postoji. Da li ti imaš dokaz da postoji? Nemaš. Znači – ne postoji. Čovječe tako onda za sve možeš reći da postoji. Kako to nekim ljudima nije jasno mi nikad neće biti jasno.

    • Texas Flood

      @MHLBLSC, 07.06.2017 - 14:16

      Nemaš dokaz. U redu je ovdje iznijeti svoje mišljenje i reći zašto misliš da je to tako. Ali kod ovako osjetljivih tema pogotovo nije u redu reći npr. nekom vjerniku da njegov bog ne postoji. Znači indirektno mu govoriš da je budala zato što vjeruje u nešto. To te čini agresivnim i nimalo drugačijim od onih trolčina Marka i Kornjače. Prvo si stao u obranu homića kao neka tolerantna osoba, a onda si pokazao da i nisi baš tako tolerantan. Uglavnom, pokušavaš nametnuti svoj stav za koji MISLIŠ da je ispravan. I ja sam homofob pa ne pokušavam tu ljudima usaditi svoje homofobne svjetonazore nego to držim za sebe.

    • MHLBLSC

      @Texas Flood, 07.06.2017 - 14:45

      Ne ne. Ja nemam apsolutno ništa protiv nekoga tko vjeruje u boga ili kako je Virty to lijepo rekao “u nešto više od nas samih”. Na neki način i zavidim takvim ljudima jer ja osobno jednostavno ne mogu vjerovati ili se bar prisiliti vjerovati u tako nešto, ali smatram da je tvrditi da bog postoji kao činjenica potpuno besmisleno i stojim iza toga. Nema nikakve razlike tvrditi da postoji bog ili recimo tvrditi da postoji kiklop, ili zubić-vila ili bilo što tomu slično.

    • Texas Flood

      @MHLBLSC, 07.06.2017 - 14:52

      Ili tvrditi da ne postoji, je li tako?

    • MHLBLSC

      @Texas Flood, 07.06.2017 - 14:57

      A gle, razumijem što mi pokušavaš reći, ali kako sam već rekao, tako onda za sve možeš reći. Da ti netko kaže “zubić-vila ne postoji” pretpostavljam da bi imao reakciju nešto kao “da ok, ne postoji”, a kad netko kaže da bog ne postoji onda je u krivu. A zašto kad ni za jedno ni za drugo nema nikakvih dokaza.

    • Texas Flood

      @MHLBLSC, 07.06.2017 - 15:12

      Ok, a ja hoću reći da ako ti vjeruješ u zubić vilu, nebi od mene bilo ok da ti govorim da ne postoji i da ne mogu vjerovati zašto ti tako misliš. To nije moja briga.

    • MHLBLSC

      @Texas Flood, 07.06.2017 - 14:53

      Btw, koji Kornjača. Za Marka znam, to naravno, al’ ‘ko je taj.

    • Texas Flood

      @MHLBLSC, 07.06.2017 - 15:13

      Ma neki srbin što se uhvatio domovinskog rata kao pijan plota.

    • Virty

      @MHLBLSC, 07.06.2017 - 16:44

      Ajde daj dokaz, bas me zanima.

    • MHLBLSC

      @Virty, 07.06.2017 - 17:16

      KOJI DOKAZ?! Dao sam ti ga. Kako si samo zatupljen tim glupostima čovječe. Vjeruj u što hoćeš, ali te sve gluposti za malu djecu ne postoje vjerovao ti u njih ili ne. Ne želim se uopće više raspravljati. Odi se moli ničemu u prostoriji s četiri zida i krovom kao svaka druga koju zovete crkva.

    • Virty

      @MHLBLSC, 07.06.2017 - 21:55

      Osim sta nemas dokaza, a tvrdis da ga imas, jos si neodgojen i bezobrazan. Iz tebe frca mrznja spram necemu u sta ne vjerujes, a vidim da to niti ne odbravas. Sram te bilo balavce nedgojeni. Razgovaraj tako sa sebi ravnima i zaglupljenima.

    • MHLBLSC

      @Virty, 07.06.2017 - 22:49

      A dobro. Živi onda u zabludi i sretno ti bilo. Ako kad umrem dospijem u pakao, znat ću da onda postoji i raj, pa onda i bog pa ću ti poslat pisanu ispriku, ali čisto sumnjam da će se to dogoditi.

    • MHLBLSC

      @Virty, 07.06.2017 - 23:04

      I ako išta mrzim onda su to vjernici poput tebe koji stalno drugim ljudima sole pamet i govore kako su sve te stvari iz biblije činjenica. Nije ni čudo što je svijet toliko nazadan.

    • Virty

      @MHLBLSC, 08.06.2017 - 08:24

      Solio pamet nisam nikome niti sam sta dokazivao.
      Ti si taj koji se pravi pametan i ima dokaze, koje ne znas ili ne umijes argumentirati.
      Tvoj nacin pisanja je uvredljiv. Mrznja ti nije nepoznata stvar, sta si i u gornjem postu pokazao. Iz tebe izvire zadrti ateizam (gledajuci ovu raspravu) u kojoj koristis priliku pametovati i vrijeđati sta dovoljno govori o tebi. Da li je odgoj zakazao ili si jednostavno konfliktna osoba nizih vrijednosti, ne znam. Laicki bi rekao da postoji vise vrsta ateizma a izdvojio bih zadrti ateizam te civilizirani ateizam. Ti svakako spadas pod zadrti ateizam. Puno mojih kolega su ateisti koji naspram tebe izgledaju kao vjernici. Mogu mislit kakve su ti psovke. Jadan i bjedan si. Zivi i dalje u mrznji, sretno ti bilo.

    • MHLBLSC

      @Virty, 08.06.2017 - 09:19

      Nisi nikome solio pamet? Čovječe pa sam si počeo ovo svojim prvim agresivnim komentarom u kojem mi bez ikakvog razloga kažeš da ne “laprdam bezveze”, a sve što sam rekao je iznio činjenicu. Da sam rekao da Harry Potter ne postoji nitko normalan se na to ne bi uvrijedio, a ovako se uvijek nađe neki idiot koji soli drugima pamet i pokušava ih uvjeriti u nešto što nije istina. I onda kad mu kažeš da je glup si neodgojen. Ti si taj koji priča gluposti i očito mentalno zaostao. A dokaz sam ti dao, nađi si ga gore u komentarima.

    • Virty

      @MHLBLSC, 08.06.2017 - 13:55

      Stari retardiran si.
      Potrazi pomoc.

    • MHLBLSC

      @Virty, 08.06.2017 - 14:36

      Kaže netko tko vjeruje u boga, hahahhahha.

    • Texas Flood

      @MHLBLSC, 09.06.2017 - 10:21

      Ja ne vjerujem, ali i meni se čini da jesi.

    • MHLBLSC

      @Texas Flood, 09.06.2017 - 13:57

      Zato jer imam mozak za razliku od tebe, razumijem.

    • Texas Flood

      @MHLBLSC, 09.06.2017 - 18:56

      Ma kurac ti razumiješ. Najjači su takvi kao ti koji gledaju naprijed kao konji i ne vide ništa oko sebe. Umislio si si da imaš veliki IQ i ako ti netko pokuša nešto objasniti smiješ mu se. Ukratko, ti si budala.

    • MHLBLSC

      @Texas Flood, 10.06.2017 - 10:37

      Ajde odjebi idiote. Kako si samo malouman.

    • Goran1234

      @edviiN, 05.06.2017 - 14:57

      Ako si već pobozan i prosipas nam nekako “boziji moral”,onda se barem drži nekih “božijih zapovijedi” ?

    • Ne Znam

      @edviiN, 05.06.2017 - 15:45

      Molim HCL uredništvo da uvedu dislike gumbić baš za ovakve komentare. Hvala.

    • edviiN

      @edviiN, 05.06.2017 - 16:10

      hahaha nmg vjerovat necu nista rec na ovu temu vise omg jaahaha ono vidim da pola pedera ima u ovom dijelu komentara…

    • MHLBLSC

      @edviiN, 05.06.2017 - 16:15

      Da, definitivno imaš sindrom maloumnog zadrtog idiota. Bez uvrede, naravno.

    • edviiN

      @MHLBLSC, 05.06.2017 - 16:26

      Ovo sto sam sve gore pisao je onako nez, Bez uvrede, naravno.
      okej sad ozbiljno ne mrzim homoseksualce ali ni podrzavam to da li vam je lijepo vidjet vani zensko da ljubi zensku ili da musko ljubi muskog?
      nemoj te se pravit princeze pola bi vas zgadilo kad bi vidili musko i musko ali et
      Bez uvrede, naravno.

    • MHLBLSC

      @edviiN, 05.06.2017 - 16:33

      Stvarno ne razumijem (naročito ako ne mrziš homoseksualce) kako možeš misliti da je komentar poput tvog prvog komentara na ovoj vijesti imalo prihvatljiv. A onda u sljedećem komentaru napišeš nešto u smislu – ma neću više ni reć ništa kad vidim je ovdje hrpa glupih “pedera”. “Glupih” sam ja dodao, ali je dojam komentara stvarno takav.

    • vet

      @edviiN, 05.06.2017 - 17:19

      Većina muške (strejt) populacije se nebi složilo da ne voli vidjeti dva ženska komada kako se ljubakaju.

    • Zoran Žalac

      @vet, 05.06.2017 - 18:49

      Najgledanije kategorije pornografskih sadržaja govore suprotno 😀 Ili sam tako čuo. Nije da znam. Samo laprdam hehe,,

    • Damko992

      @Zoran Žalac, 06.06.2017 - 12:22

      Istina imas malo gay glas hahaha . Naravno nije to uvreda , to se vecinom curama sviđa , tako da si u prednosti.

    • trulex

      @edviiN, 05.06.2017 - 18:52

      treba to utuć motkom. Putin je najveći kralj ovog svjeta, čoek laganice izbacio to iz Rusije. Moja zemlja snova je RUSIJA!!!

    • vet

      @trulex, 05.06.2017 - 20:49

      Onda se odseli tamo. Učinit ćeš uslugu i sebi i meni.

    • Goran1234

      @trulex, 05.06.2017 - 21:19

      Odi,odi Puten voli mlade i nadobudne,boli i je…kghmmmcc,ovaj podržavati… ?

  • GTA222

    05.06.2017 - 13:46

    Di je naš Marko da se požali o svojem položaju u društvu 😀

    • matyX6

      @GTA222, 05.06.2017 - 14:22

      Jel Marko onaj Nintendo Swtich guy?

    • Ne Znam

      @matyX6, 05.06.2017 - 14:59

      Ma općenito Nintendo guy, nije samo Switch u pitanju 😀

    • Texas Flood

      @matyX6, 05.06.2017 - 15:26

      Nije Marac Marko nego jedan drugi…

  • chupacabra1

    05.06.2017 - 14:42

    3,2,1… hejt

  • RED DEVILS

    05.06.2017 - 15:16

    Sreca pa nemam PlayStation 4 inace bih ga bacio kroz prozor x(

  • Tony Ghost 1811

    05.06.2017 - 15:17

    Nemam nista protiv nikoga. Zanima me samo zasto se svi pokusavaju homoseksualcima uvuc u dupe?
    Ako neko ima neki smislen odgovor… to da je svijet kao neko moralno, iskreno, slobodno i posteno mjesto je daleko od istine. U ovim situacijama, opcenito paradama, uvijek se zapitam ko tu ima koristi? Cini mi se sami homoseksualci najmanje.

    • Goran1234

      @Tony Ghost 1811, 05.06.2017 - 15:24

      A gle uvjek netko negdje vidi korist,mi smo državi samo porezni obveznici,bez obzira na vjeru,spol,boju kože,seksualnu orijentaciju i sl…pod Ustavom smo svi isti i svi imamo ista prava,a sad….praksa,”sekularnost” i sve boljke našeg društva su u ovoj vijesti nebitne,jer se radi o VB gdje su istosplone veze zakonski važeće,nekako je očekivano da će Sony kao svjetska korporacija nešto ovako sponzorirati,čudno bi bilo kad bi neka naftna kompanija iz Katara to napravila.

    • MHLBLSC

      @Tony Ghost 1811, 05.06.2017 - 15:34

      Po čemu si točno zaključio da se svi “pokusavaju homoseksualcima uvuc u dupe”? Ako netko nekoj homofobnoj seljačini kaže da je idiot ne znači da se pokušava homoseksualcima uvući u dupe nego znači da ima mozak i razmišlja na normalan način, a ne kao neka zadrta seljačina.

    • Tony Ghost 1811

      @MHLBLSC, 05.06.2017 - 16:16

      Kompanije se pokusavaju uvuc? Ne vidis to?

    • MHLBLSC

      @Tony Ghost 1811, 05.06.2017 - 16:17

      Aha, na to misliš. Ah, šta se tu može. Uvijek je tako…

    • Dukie

      @Tony Ghost 1811, 05.06.2017 - 15:55

      Informativno, jedan od tih doticnih homoseksualaca kojima se pokusavamo uvuci u dupe bi lako mogao biti veci covjek od tebe. Taj isti homoseksualac bi ti mozda jedan dan mogao spasiti zivot. Taj isti homoseksualac bi ti mogao pomoci kad bi ti najvise bilo potrebno. On nije nista drukciji od tebe ( ima dvije ruke, dvije noge, glavu ), samo ima drukciji pogled na neke stvari. A k tome, ako volis da ga guras u izlazni otvor, onda nisi nista drukciji od njega……

    • Tony Ghost 1811

      @Dukie, 05.06.2017 - 16:15

      Pa gdje vidis da ja vrijedjam njih? Gdje? Jebote kako se nazivciram na ove glupe odgovore. Cinjenica je kako svi samo pizde, bore se kao za njihova prava, financiraju njihove parade a cinjenica je da to rade samo zbog toga sto imaju neku korist. Ti ako mislis da oni vole homeseksualce onda si sljep pored zdravih ociju. Posto si ocigledno malo preuranjeno odgovorio cak sam stao na njihovu stranu sa zadnjom recenicom, gdje sam napisao da neko ima koristi od parada a to sigurno nisu homoseksualci.

    • Dukie

      @Tony Ghost 1811, 05.06.2017 - 16:41

      Ja nigdje nisam napisao da ih vrijedjas. Slazem se sa ovim sta si napisao. Mislim da je i vise nego ocito da oni i nemaju neke koristi od svih tih silnih parada.

  • Suhopoljac

    05.06.2017 - 15:49

    Koja glupost

  • Dukie

    05.06.2017 - 16:00

    Interesantno je sto vecina vas podrzava lezbe ali ste protiv pedera, a spadaju u istu grupu ( HOMOSEKSUALCI ).

    • joladan2013

      @Dukie, 05.06.2017 - 16:27

      Zasto toliko volis homiće?

    • Dukie

      @joladan2013, 05.06.2017 - 16:43

      Ne volim ih, ne mrzim ih. Poanta je ta sto su i oni ljudska bica i kao takva imaju pravo na zivot i jednakost sa nama ”normalnima”. I ocito ne kuzis sta sam htio reci sa ovim gore napisanim.

    • joladan2013

      @Dukie, 05.06.2017 - 18:38

      Kuzim. I da, nemaju i ne bi trebali imati jednaka prava kao i “normalni” kad su vec toliko “razliciti”. A zapravo sto je njima uopce uskraceno za razliku od normalnih?

    • Dukie

      @joladan2013, 05.06.2017 - 20:50

      Ja mislim suprotno. Mislim da bi trebali imati ista prava kao i mi. Pa ne mogu stupiti u brak koji izmedju ostalog nije priznat ( izuzev odredjenih drzava ), posvajanje djece i jos kojekakve stvari. I realno, homoseksualni par moze biti bolji roditelj nego neki normalni par. Stupanje u istospolni brak ne steti nikome, a njima znaci puno. A i nije toliki problem uskracenog, vec je problem sto nisu priznati od strane drustva. Jer ako se izjasnis kao homoseksualac, automatski te se gleda drugim ocima ( bolestan si i to TESKO ). A i zanima me sto bi netko koji je protiv svega vezanog za homoseksualnost napravio da mu kojim slucajem dijete dodje i izjasni se kao homoseksualac. Na koji nacin bi se postavio…..jer cisto sumnjam da bi si vlastito dijete poslao u ludaru na ”lijecenje”.

    • joladan2013

      @Dukie, 05.06.2017 - 21:17

      A cuj svako ima svoje misljenje. Nikad al bas nikad nebi dopustio da homoseksualci posvajaju malu djecu jer ona kao takva ne mogu birati posvojitelje. Zamisli to malo dijete kad malo sazrije skuzi da sva ostala djeca imaju mater i cacu a ovaj svoju mater oslovljava sa cika Mirko. Ne ide to

    • Dukie

      @joladan2013, 05.06.2017 - 21:46

      Kako ne ide? Pozitivna strana toga je sto to dijete nece imati predrasude…. Pa bolje i cika Mirko nego da se mamica i tatica razvode i prepucavaju preko djetetovih ledja…..

    • pleto

      @Dukie, 07.06.2017 - 08:31

      A cika Mirko i cika Pero se nikad ne prepucavaju, oni su savrseni??
      Homoseksualci se ne razvode? Ne varaju? Aj molim te ne piši takve gluposti

    • Dukie

      @pleto, 07.06.2017 - 14:40

      Ja nisam ni napisao da oni imaju savrsene brakove i veze, ali zato nisam nigdje procitao cika Mirko ili cika Pero je godinama zlostavljao dijete……barem jos nisam procitao. Niti sam procitao cika Pero ostao trudan pa se ozenio eto reda radi. Braca se svadjaju i ne podnose i sa tim sam ti sve rekao. I nisu gluposti. To sta se ti i vecina vas boji onog drukcijeg je vas i samo vas problem, niciji tudji. Meni ne smeta vidjeti dva frajera ili dvije zenske da se na ulici drze za ruke ( ali bi mi bilo jako gnjusno da se ”jedu” negdje na klupici kako inace znam vidjat mladju ekipu-straight populacije ). Dok je to sve u granicama normalnog ponasanja meni ne smeta. A sta oni rade jedan drugom doma u krevetu je iskljucivo njihova stvar, ne moja.

    • pleto

      @Dukie, 08.06.2017 - 14:33

      kazes nesto pa onda opovrgavaš al ok… a ni ja nigdje nisam rekao da se bojim nečega

    • Dukie

      @pleto, 08.06.2017 - 21:44

      ”Pozitivna strana toga je sto to dijete nece imati predrasude…. Pa bolje i cika Mirko nego da se mamica i tatica razvode i prepucavaju preko djetetovih ledja…..”

      Pa ti sad reci di sam ja napisao da oni imaju savrsene brakove……

    • Dukie

      @joladan2013, 05.06.2017 - 21:49

      Da nebude nesporazuma, i dalje postoje brakovi koji su zasnovani na ljubavi i djeca koja u takvim brakovima sretnjo odrastaju.

    • Tony Ghost 1811

      @Dukie, 05.06.2017 - 23:46

      Meni se cini da bi djete prije bilo homoseksualac u takvom okruzenje. Na kraju bi to bilo zabrinjavajuce jer bi se sirilo.

    • Dukie

      @Tony Ghost 1811, 07.06.2017 - 14:43

      Ovo je glupost da ne vjerujes. Znaci tata/mama alkic, dijete je automatski alkic? Tata/mama zlostavljac i dijete ce automatski biti zlostavljac? Tata/mama sportas i dijete ce odmah biti sportas? To su sasvim glupa objasnjenja da se zabrani nesto sto je prirodno. Ne mozes nekome nametnuti tko ce mu se svidjati a tko ne, sa kim ce leci u krevet a sa kim ne. Kao sto ni ne mozes nametnuti crkvena pravila nikome tko ih ne zeli. Izmedju ostalog, nigdje nije dokazano da homoseksualci lose utjecu na ljude oko sebe i okolinu opcenito kao sto nije dokazano ni da utjecu dobro tako da……

  • Queae

    05.06.2017 - 16:33

    Au Zorane huljo jedna, ti jedva čekaš neku vijest o pederima objavit, znaš da takve vijesti potpaljuju ljude i da će bit rasprave, to donosi preglede i komentare haha

    • Queae

      @Queae, 05.06.2017 - 16:53

      Ma vole oni objavljivat vijesti o homićima, a što se tiče komentara, dosadni su, uvijek isti komentari

    • l)oolvl

      @Queae, 05.06.2017 - 20:34

      točno si mogu zamislit kako trljaju ruke pri objavljivanju ovakvih vijesti, hahah. I onda se vade da je to sve povezano s gamingom. A što će se pola komentatora ovdje posvađat to nema veze.

  • baDarmageddoN

    05.06.2017 - 17:02

    Neka Sony radi što želi. To je njihovo pravo. Ja ih sada niti manje volim niti više volim. Na njihovom mjestu sponzorirao bi pametne stvari a ne nešto poput ovoga. Ima tisuću i jedna pametnija mogućnost od sponzoriranja gluposti zbog publiciteta. Treba se dići svijest o globalnom zatopljavanju, diskriminaciji rasa i ženskog spola, o negativnosti korištenja fosilnih goriva, mogu sponzorirati lijek za ebolu ali ne, svi stalno za skupljanje dupelizackih poena biraju populizam koji ovakvima daje pravo na normalan život na izvrnut način. Fuj

    • delight353

      @baDarmageddoN, 05.06.2017 - 17:41

      Znači ovo je jedini komentar ovdje koji zaslužuje pažnju. Apsolutna istina! Jedino se ne slažem o “izvrnutom načinu” života. Inače sam liberalan po pitanju seksualne orijentacije. No, totalna je istina da bitne stvari prolaze ispod radara, dok ovakve gluposti dobivaju na važnosti. Dok svijet funkcionira na ovakav način, samo se vodimo u propast. Žalosno je jedini pridjev kojim mogu opisati ovake vijesti…

    • baDarmageddoN

      @delight353, 05.06.2017 - 19:14

      Dobro, OK. Izvrnuto nije najbolja riječ i da, zvuči malo previše brutalno ali evo- nenormalno. Ne u smislu toga što sve danas bude smatramo normalnim nego ono… shvaćaš valjda. Ne znam. Ja nisam od onih koji bi da mi kažu da je nebo žuto govorio da je žuto. Meni su takvi ljudi neprirodni i to se neće promijeniti niti smatram da bi to trebao promijeniti. Niti smatram da sam u krivu. Niti postoje činjenice koje bi mogle navoditi da sam u krivu. Ako ih netko zna, ja ću priznati da se varam. Znanost je u takvim stvarima moja vodilja. Nikakvi bogovi ili “mišljenja”.

  • Dragan[MKD]

    05.06.2017 - 17:42

    E zato ja kupujem Skorpio hahhaha. Mislim 2017toj smo, a Bandic jos uvjek kradonacalnik. Svaku tvrtku ima pravo da podrzava, sta god oce. E sad se malo pretjerava sa tom sto ovo zponzorira japansku tvrtku, da je bila neku Americku poput MS drugciji bi bili komentari, kaко to prilici na takvu pronaprednoj tvrtku.

  • Dizzdy

    05.06.2017 - 18:48

    Neutralan sam prema gejevima (nadam se da se niko nije uvrijedio) ali lijepo je vidjeti da covjecanstvo ide u pravom smijeru i ljudi postaju sve vise i vise ravnopravniji

  • 4mal

    05.06.2017 - 19:03

    ej dam se kladit da neki od vas volite derat trebe u pakshu a tu glumite homofobe 😀

    • pleto

      @4mal, 07.06.2017 - 08:37

      s naglaskom na “trebe” i “derat”, a ne “muškarce” i “primat” hahaha prebolesno

  • NorthCorps

    05.06.2017 - 20:16

    G.Z. P.D.R.

  • krolesi

    05.06.2017 - 20:36

    Palac dole.

  • Slim1992

    05.06.2017 - 21:01

    HCL pun pedera hahah

    • WalwRafii

      @Slim1992, 05.06.2017 - 23:33

      Bogami stari, čitam komentare i ne vjerujem…

    • Tony Ghost 1811

      @Slim1992, 05.06.2017 - 23:56

      Ma nije pun pedera vec govore ono sto im okolina i televizija servira. Pitanje je kako bi oni prihvatili svog sina da je te seksualne orjentacije, vjerojatno ce napisati sta ima veze. Ali bi se vjerojatno zgrozili kada bi ih vidili u intimnijoj situaciji. Po ovim komentarima mozemo zakljucit i kako stetno subliminarne poruke utjecu na ljude, nije ni cudo sto su zakonom zabranjene ali se opet koriste pogotovo u njima dragoj demokratskoj americi. Nisam ja nikakav homofob, unutar svoja cetri zida neka radi ko sto voli i zeli. Ali meni nije normalno niti se mogu naviknuti da muskarac ljubi muskarca po ulici. Valjda sam nazadan, po njihovoj dijagnozi. Iako bi dozivjeli vise empatije od mene nego od ovih koji ih trenutno brane. Sjetim se one markicke i hod za zivot, ta ista markica prodaje kontracepcijske pilule te njezini sljedbenici ne vide nista sporno. Iako se zalaze za zabranu pobacaja prodaje iste te tablete koje imaju efekt nemogucnosti zatrudjivanja. Svijet je jedna velika masa licemjernih ljudi.

    • MHLBLSC

      @Tony Ghost 1811, 06.06.2017 - 00:35

      Koji normalan roditelj se ne bi zgadio da vidi svoje dijete u intimnoj situaciji bez obizra kakve ono bilo seksualne orijentacije? A ovo da se ne možeš naviknuti da muškarac ljubi muškarca po ulici je potpuno normalno i to te ne čini homofobom. Meni osobno ne da se ne mogu naviknuti nego mi se gadi to vidjeti na ulici zato jer mi po prirodi to nije normalno. I njima se najvjerovatnije isto gadi vidjeti muškarca kako ljubi ženu jer im to jednostavno po nagonu nije normalno i prirodno. Drukčiji su i mi smo drukčiji njima i u tome nema ništa loše. Ali ja bih radije da mi dijete bude homoseksualac, ili da ide uokolo i pljačka banke nego da bude homofob ili na primjer rasist i da misli kako je superiorniji nad nekim samo zato jer je taj neki drugačiji i jer njemu osobno to ne paše.

    • Tony Ghost 1811

      @MHLBLSC, 06.06.2017 - 09:54

      Slazem se. Osobno se zgrazam na bilo koji psiholoski poremecaj, bio to fanatizam, homofobija… opcenito bila koja podjela koja djeli ljude. Jer ljudi koji to svjesno rade su ocigledno psihicki bolesni.

    • pleto

      @MHLBLSC, 07.06.2017 - 08:51

      Homoseksualcima nist ne odgovara, paradiraju okolo bez veze, vicu i pisu obicnim normalnim ljudima da su homofobi, a ustvari su homoseksualci heterofobi.
      Boje da ti je dijete homoseksualac nego da pljačka banke?? Jesi ti retardiran, takve komentare stalno čitam i ne mogu vjerovat. Znači svi koji nisu homoseksualci su probisvijeti, pljačkaši i sve najlošije? Homoseksualci ne pljačkaju banke?? Homoseksualci ne igraju PAYDAY hahahahaha

    • MHLBLSC

      @pleto, 07.06.2017 - 12:43

      Očito uopće nisi shvatio moj komentar. Ali očito je da ti puno stvari nije jasno pa možda bolje da ne pišeš ovakve gluposti.

    • Goran1234

      @Tony Ghost 1811, 06.06.2017 - 15:27

      Šta bih trebao,imam dva sina…i ako se izjasni jedan da je peder,da ga ubijem,ubijem sebe?Ili nas skupa zajedno???

    • Tony Ghost 1811

      @Goran1234, 06.06.2017 - 15:39

      Ne. Gdje si to procitao? Zivis kako si i zivio. Budimo realni to je neka vrsta poremecaja ali to ne bi trebalo predstavljat nikakvu promjenu. Kao sto sam gore napisao zgrazam se na bilo kakvu podjelu. Ono sto nazalost niko ne primjeti ovim nas djele.

    • Goran1234

      @Tony Ghost 1811, 06.06.2017 - 15:53

      Pa je…čovjeku je najteže ostati normalan
      …život ide dalje s i bez pederluka i homofoba…život je kratak..slažem se s tobom mane više…

    • pleto

      @Goran1234, 07.06.2017 - 08:41

      …sebe i onog koji je peder, normalnog ostavi 😀

    • Goran1234

      @pleto, 07.06.2017 - 08:54

      Hahhaha…da…stari za mržnju život je prekratak,svako dobro! 🙂

    • pleto

      @Goran1234, 07.06.2017 - 10:42

      ma samo se zafrkavam, peder ili ne peder meni je moje dijete uvijek na prvom mjestu. Ne smetaju me homoseksualci, smeta mi samo sto se uopce prave razlike između ovakvih i onakvih a svi su više manje isti… kao sto je kolega gore rekao bolje da je homoseksualac a ne pljačkaš

  • neoyo

    05.06.2017 - 23:55

    opet ovi lobiraju za pedercine..

  • Virty

    06.06.2017 - 09:05

    Na vrime sam proda PS4 🙂

  • CroDruid

    06.06.2017 - 12:48

    Sad je prilika za kupnju u Hrvatskoj! Nudim 100 kn za PS Pro!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?