Ova igra prodaje se kao luda zato što ne sadrži mikrotransakcije
Simulatori klikanja igre su koje uglavnom budu besplatne za skidanje, ali nemoguće za igranje jer traže novčana ulaganja. Clicker Heroes 2 postao je hitom jer ne slijedi taj model.
Prvi dio igre Clicker Heroes bio je jedan od neočekivanih hitova na Steamu 2015. godine. Taj naizgled besplatan naslov u kojemu igrači klikaju po ekranu skupio je na Steamu 45 tisuća uglavnom pozitivnih recenzija u kojima ljudi hvale jednostavnu, ali zaraznu narav igre. Kažem naizgled zato što je taj naslov, usprkos nepostojećoj cijeni prilikom skidanja, sadržavao veliki broj mikrotransakcija koje su, nalik onima u mobilnim igrama, značajno ubrzavale napredak u igri.
Na krilima uspjeha prvijenca razvojni studio Playasaurus ove je godine odlučio izdati nastavak, ali pritom i promijeniti poslovni model kompletno. Skidanje Clicker Heroesa 2 koštat će vas za ovaj žanr nevjerojatnih 25 eura, no za razliku od prethodnika, dvojka ne sadržava nikakav oblik mikrotransakcija.
Postavlja se pitanje zašto je Playasaurus odlučio promijeniti model koji im je zaradio brdo novca? Ako im je vjerovati na riječ razlozi za to su moralne prirode. Izvršni direktor Thomas Wolfley uputio je izjavu koja se dotiče tog problema:
U Clicker Heroes 1 dali smo sve od sebe da in-game rubini kupljeni pravim novcem ne budu nužni za uspješni prolazak igre. Usprkos tome, primijetili smo da su neki igrači potrošili tisuće dolara na rubine. Nadam se da su si to mogli priuštiti i da se nije radilo o ovisnosti. U to ipak itekako sumnjam.
Što je bilo bilo je, ali Playasaurus se ovim nastavkom očito sažalio nad tzv. whaleovima, onom malom postotku igrača F2P igara koji iznimnim trošenjem na mikrotransakcije tipično drže takve naslove na životu. Dapače, veliki dio zarade od F2P igara dolazi iz džepova upravo takvih igrača koji često troše i više nego si mogu priuštiti.
Kako stvari sada stoje promjena poslovnog modela itekako im se isplatila. Vrlo brzo nakon izlaska Clicker Heroes 2 našao se među deset najprodavanijih igara na Steamu, a recenzije koje skuplja taj nastavak i dalje su vrlo pozitivne.
Dukie
21.07.2018 - 19:06Pošteno!
nikolapro55
21.07.2018 - 20:02Ljudska pamet sta ti je 😀
trulex
21.07.2018 - 22:34Valja naklikćat ovde, treba miš mjenjat svake hefte.
CimTvRafo
22.07.2018 - 11:45A sta fali mikrotransakcijama ?!
funky0308
@CimTvRafo, 22.07.2018 - 13:09Upravo ono sto je sam covjek i rekao i koliko god nekome to zvucalo kao fora za opravdavanje cijene – nije. Prva igra je zaradila hrpe para tako da ono sto je rekao stoji. Te igre bas i navuku siroku masu ljudi jer su besplatne, krenes igrati i dolar po dolar, rubin po rubin i na kraju godine skuzis da “ma nije puno 2$, treba mi jos samo ovo” odnese poprilicno novaca. Uz to, izazivaju puno brzu ovisnost i naizgled besplatna napravi kaos u zivotu. Nama se to mozda cini kao nesto sto se ne moze dogoditi ali kada ti na racun, svaki mjesec sjedne, recimo, 2000€, 5-10€ za igru ne cini se puno. Pomnozi to sa godinom ili dvije i ubrzo dolazis do suludih iznosa. Ovako, platis 25$ i imas sve. Mikrotransakcije su veliki problem u gejmingu, sto iz razloga sto nemaju svi istu pocetnu poziciju, sto iz razloga sto igru platis puno vise nego sto bi je platio da ima svoju cijenu, a sve ostalo otkljucavas samo i iskljucivo svojim sposobnostima i upornoscu. Klince ucimo da se parama brze moze doci do rezultata i cilja i sve to se prenosi na zivot. Kod nas se ljudi radjaju s tim saznanjem i posljednje sto nam treba je da to imamo i u igrama 😀 . Ali bez zezancije, igre bi trebale sluziti za zabavu, ne za skupljanje trofeja samo kako bi drugima nesto dokazali ili kako bi pod svaku cijenu pobijedili u necemu u cemu nismo dobri. (ne mislim nista lose pod “trofejom”, mislim da se da razumjeti ono sto zelim reci). Ako ista razvija ovisnost u igrama, onda su to sigurno mikrotransakcije.