ANKETA: Jeste li ikada kontaktirali proizvođače igara?
Širenjem interneta i pojavom društvenih mreža postalo nam je lako doći u kontakt s ljudima koji proizvode videoigre. Jeste li ikada komunicirali s developerima igre koju ste igrali?
Iako je većini developera ugovorom zabranjeno razgovarati o igrama na kojima rade, nije rijedak slučaj da oni komuniciraju sa svojim fanovima i ostatkom publike na društvenim mrežama ili putem privatnih poruka. Ponekad je ta komunikacija nužna, npr. u slučaju rješavanja poteškoća, a uvijek ju inicira sam igrač.
Naše ovotjedno pitanje za vas glasi: jeste li ikada kontaktirali developere igara? Iz kojeg razloga i s kojom namjerom? Jeste li dobili odgovor i bili zadovoljni njime? Podijelite svoja iskustva s nama sudjelovanjem u anketi te putem komentara ispod same ankete.
mirkunjaaa
22.04.2024 - 20:29Sad se stvarno zaje….te?
A ko bi to radio?
5 ljudi do 1000?? Ako i toliko 🤷♂️
Mrky
@mirkunjaaa, 22.04.2024 - 20:46Iznenadili bi se, ali prije interneta i lakšeg komuniciranja, publisheri su imali otvorene linije za kontakt ako korisnik ima poteškoča sa proizvodom.
312AE
@mirkunjaaa, 23.04.2024 - 08:47Baš to i disk si mogle zamjeniti bez problema. Neke firme su ti čak i poslale neki demo disk i privjeske za ključ ,slikice itd. THQ ti je nekad slal postere od Wrestling igara.
Bojko
22.04.2024 - 20:35Jesam, ako govorimo o indie “proizvođačima”. Od nekih sam kupio tečajeve, tražio savjet, komplimentirao određene stvari i sl. Neki su sami tražili feedback, pa sam ga često i dao.
Cone3006
22.04.2024 - 20:53Nisam nikada iako sam trebao bezbroj puta
guta89
22.04.2024 - 21:22Jesam, i to vise puta, narocito Ubisoftu.
Smike
22.04.2024 - 21:22Jesam Konami da ima kazem da ubace Bayern i sticajem okolnosti sljedece godine su ubacili Bayern 😁😁.Sony sam kontaktirao vise puta cak sam imao i telefonski razgovor.
ConsoleGaming
@Smike, 22.04.2024 - 23:30Ne možeš napisati da si imao razgovor sa Sonyem a da nam ne otkriješ koji detalj 🤣
Smike
@ConsoleGaming, 23.04.2024 - 07:57Hahahahah,pa ovaj jbg mozda je bolje da nisam. Ja sama se njima javio mailom US racun imam i onda su oni zvali mene na mob. Kupio sam akaunt sa igramapreko neke ruske stranice i onda me sony blokirao, bukvalno i moj privatni akaunt i ovaj ruski. Ja se zalio lafo nisam znao ovo ono i obuasnili da ce me banovati mjesec dana i da vise ne ponavljam gresku. 😁😁😁
ConsoleGaming
@Smike, 23.04.2024 - 10:57Hahahahahahaha, konstruktivan razgovor 🤣
Smike
@ConsoleGaming, 23.04.2024 - 14:25Jako konstruktivan sa mojim banom 😁😁
Djelo_Jerboa
22.04.2024 - 21:28🗿:”Halo”
UBISOFT: “Halo”
🗿:”MAJMUNEEE!”
trulex
22.04.2024 - 22:20Ovim putem se želim obratiti proizvođačima igre The Talos Principle 2 i reći da im je muzika u igri predobra.
ihneacho
@trulex, 23.04.2024 - 06:27ovim puitem pozdravljam svoju tetku ilku, babu rogušu uz pjesmu od mate bulića..
cicavlado098
@trulex, 23.04.2024 - 20:05Slažem se. Gospodin Damjan Mravunac je zaslužan.
Coleee
22.04.2024 - 22:24Imao sam problema s instaliranjem gta 5, ostavio ticket i u kratkom roku dobio poziv sa broja iz Francuske, čovjek mi pomogao i pričekao da mi se instalira do kraja te kad sam mu rekao da je ispravno smo završili poziv. Također taj poziv smo obavili poslje ponoći i nisam ni očekivao da ce me tako brzo nazvati da mi pomognu. Tako da Rockstarov cusstomer support od mene ima 10/10
ukek
22.04.2024 - 22:30Ako je game-breaking problem, developeri budu svjesni toga vrlo brzo, nebitno dali se posta po redditu ili steam forumu. Ako i nadjes bug opet imaju poseban forum za prijavljivanje toga. Neznam zasto bi ikad itko kontaktirao developere ili cak slao prijetnje, kakav uhljup moras biti da to radis jebt. Pa radije uzmi pistolj i pucaj sebi u glavu jer si glup ko kurac, nisi se bio sposoban informirati o tome sta kupujes. Tako isto kada preordas, trebas biti svjestan rizika, logika …..
IgorBiH
22.04.2024 - 23:56Jesam preko twittera sa CoD-Activision nalogom (pohvala), čak mi je čestitao i Novu Godinu a možda i Božić, ne sjećam se. Dakle, nije dev nego PR. To je bilo u jeku popularnosti najboljeg CoD-a, MW19.
Dajsikeks
23.04.2024 - 00:27Prije ću očekivati da ste stavili support timu da se javim jer imam problema s njihovim servisom (a i to brže riješiš putem reddita, osim ako je baš vezano za račun) nego developeru 😅
zlakob
23.04.2024 - 01:04Par puta hebo mater ubishitu, ništa strašno 🤣
Mrfloyd
23.04.2024 - 06:40Kao klinac sam kupio/dobio The magic carpet od Bullfroga, i tada se dobivala ona kao neka vrsta razglednice i kakti se registriraš. Popunio i poslao i nakon mjesec dana stigao mi veliki poster Dungeon keepera.
Pa nek netko veli da je ono bilo dark age…
Dzoyss
23.04.2024 - 06:52Sa vrlo popularnim EA zbog toga što mi je FIFA 22 za PS krešala baš kad sam pravio ime za ultimate team i zbog toga mi posle dalo random neko ime te sam im se žalio jer neću da mi se tim zove EALOVESMONEY i tu mi se prvo javila neka ženska koja nema pojma o fudbalu i poslala mi je drugu žensku koja zna,ali koja ne zna da uradi svoj posao. Ja sam tražio da mi daju ili novu kopiju igre ili tiket da promenim ime ili da mi oni promene ime ili da mi refundaju novac pa da ja sam kupim novu kopiju i onda sam dobio očekivani odgovor “Nije do nas što ne možete nazvati tim kako želite,kupite novu igru ili igrajte sa tim imenom.” ,kasnije sam saznao da njih 2 uopšte nisu zadužene za online već samo za story ali se zbog previše posla morale one javiti.
alan40rt
23.04.2024 - 07:24Jebo sam terma Mattelu pošto im je Uno namješten do jaja. Nebreš otkartat 10 normalnih matcheva bez da dobiš botove koji te oderu…
Agent
23.04.2024 - 08:07Jednom za igru Nanobotic (FrozenPixel).
kanidja536
23.04.2024 - 08:10Ove “Jesam, da im prigovorim za loš posao”, mislim da takve Ameri zovu Karen/Ken. 😂
moordrak
23.04.2024 - 09:00Nikada nisam kontaktirao proizvođača direktno u cilju prigovaranja o kvaliteti igre.
Indirektno, jesam, puno puta. Putem ingame prijava (prijava varalica) ili ako se od mene traži nekakav feedback. Kinezi imaju jednu super stvar u svojim gatcha igrama: obično traže povratnu informaciju u vidu upitnika o zadovoljstvu trenutnom verzijom igre. Upitnik pošalju svima prije nego izbace nove sadržaje. Odgovore nagrađuju resursima u igri. Imaju li upitnici ikakvog utjecaja na njihove odluke, ne znam. U zapadnjačkim igrama nikad nisam vidio sličnu praksu.
vragec25cro
23.04.2024 - 09:05Jednom Rockstar zbog tehnickih problema s Gta 4 da vrate pare,al to je bio support i btw nisu vratili pare.
Future man
23.04.2024 - 09:59Glasao sam da nisam a zatim sam se sjetio da sam kontaktirao ubisoft, blizzard i mislim steam iako steam nije proizvođač.
Future man
@Future man, 23.04.2024 - 10:01Opet sam glasao za jesam jer sam imao problema sa igrom.😄
TheCaptainCrash
23.04.2024 - 15:26jesam, za elder scrolls online i nije bilo bas pomoci. ne sjecam se tocno kako je islo, ali ja mislim da mi se izgubio account radi promjene email adrese, ili tako nesto. Sjecam se samo da je bilo kao “tough shit”, snadi se ili napravi novi acc, so i did
prdomlat
25.04.2024 - 22:17Jesam, Bethesdi i Zenimaxu sam sve sveto nabrojio, Ubisoftu također, Steamu i Activisionu sam prijetio tužbom i imao sam osnovu da prođe pa su popustili na kraju, Bungie sam slao u mjesta koja ne smijem ni spomenut. Rockstar mi je stao na žulj i nisam to tolerirao duže od 30 sekundi prije nego sam ih poslao na neka mjesta također. Čak su me i CDPR razljutili, al ne zato što im je igra loša ili tako nešto, dao sam im pohvalu i kritiku na kraj Cyberpunka, koji me ostavio potrganog i u suzama, igre nikako ne bi smjele bit toliko psihološki teške, zbilja nije u redu. Al Zenimax je najjače govno na ovom planetu, zakunio sam se da čim se ukaže prilika za putovanje u Ameriku, idem tamo samo da bi se direktoru posrao na sred stola i reko NA! Nakon čega bih naravno napustio državu i nikad se ne vratio j**** li im sto majki odvratnih pohlepnih, fuj!!! FUJ!!!