HCL.HR

Hitman: Agent 47

  • 57 Odgovora
  • 7076 Hitova
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #30 : 21. Studeni, 2007., 12:34 »
dead or alive  :hihi:


enivej, mislim da je najvažnija stvar zadovoljit fenove igre. Jebeš ti Resident evil (koji je ok film) ako nema 3 poveznice sa igrom.
Svaka drolja zna da ja sam taj
mator pravi nabildovan kao drevni zmaj


Mobilni fontele mi zvoni mala šipu, haklam soni.

*

Affirmative

  • Gost
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #31 : 21. Studeni, 2007., 14:34 »
dead or alive  :hihi:


enivej, mislim da je najvažnija stvar zadovoljit fenove igre. Jebeš ti Resident evil (koji je ok film) ako nema 3 poveznice sa igrom.

kak nema 3 poveznice

1. zombiji
2. još zombija
3. super zombiji

*

pilip

  • ******
  • 4442
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #32 : 21. Studeni, 2007., 16:50 »
Uz malo srece film je mogo i ispast nesto... samo da se to izresira dobro. Prvo, nema kod Hitmena emocija, ljubavi jebene... jebote ko da gledamo James Bonda. Hitmen nezna sta je picka jer to nije ucio kad je bio napravljen. Ucen je samo ubijanju.
Drugo, mogli su Hitmena napravit sa stvarno minimalno govora. Nece sad on nekom objasnjavat kako je nastal, od kud je, ko mu je bil mentor etc... Tu je da nam drzi pricu i atmosferu a ne da nam stvara nepotrebne detalje iz proslosti.
Trece, film TREBA imat savrsenu muziku. A to je ona iz treceg djela igre. Kolko sam cul na trejleru cak su i stavili sta je dobro. Dalje, sve bi to zgodno izgledalo da film naprave vise atraktivnim nego komercijalnim. Ili da se to spoji u jednu teoriju. Da cjelu pricu prepricava jedan alternativni lik. Cak mozda jedan kojeg u igri nema. Ili cak Dajana. Ovo drugo bi bilo predobro jer zena ima ljep i utjecajan glas. A ovo prvo bi moglo biti nesto tipa "jedini covjek koji je prezivel atentat" ili nes slicno. Pa je poceo pratit ovog etc... Da se puno toga tu iskombinirat. Sve bi to mogli zaokruzit minimum efekata tipa eksplozija. Sve sta je filmu dosta je dobar reziser, ljepo ravnotezno stanje i po mogucnosti koji superduper alternativni dodatak sta bi filmu dalo malo ozbiljniju aromu. A ne da bude cisto tolko da zadovolji naivne fanove igre. Ova prica oko Agenta 47 mogla bi se jako dobro ko film prodat samo da se ozbiljno radi na tome, a ne da se zgotovi za manje od pola godine, nedovrseno, prepuno rupa ali sa puno efekti i superduper nabrijana akcije.
Ali kolko se poznaju danasnji filmovi to ce ispast bas tako, samo da film uspije u kinima kojeg gledaju 12-godisnjaci.
Hacker (1994.-2005.) R.I.P.

Ja volim:
Facuuuu, Gr4gu, CMC program i Rengurzica

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #33 : 22. Studeni, 2007., 20:01 »
Skidam

Sutra cemo vidit valja li icemu :dancing:

*

--HS--

  • ****
  • 1078
  • :tired:
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #34 : 24. Studeni, 2007., 16:15 »
Hitman: Agent 69    :clap: :clap: :clap: :anthrax:
easy-forex-basics.blogspot.com

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #35 : 24. Studeni, 2007., 16:17 »
nene, dickman :dancing:

*

--HS--

  • ****
  • 1078
  • :tired:
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #36 : 24. Studeni, 2007., 16:54 »
Naravno uskoro ce I Whorecraft : Dick King  :clap:
easy-forex-basics.blogspot.com

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #37 : 24. Studeni, 2007., 17:05 »
Ekstremno kul fore momci  :retard:

Al ajmo ne spamat više  :tired:

*

Zapi

  • Gost
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #38 : 24. Studeni, 2007., 17:35 »
Neznam jel sam vec reko sta mislim o ovom filmu..vjerojanto ce bit jako mnogo los..zasto? pa prvo od sveg svi znamo kak zavrse ekranizacije (a jeste ikad razmislili zasto ekranizacije, to ak se napravi za tv, ak je za kino, onda bi trebala bit platnarizacija) igara..lose i besmislene..u nekim igrama ima materijala za film, al ipak je los..ovdje nema ni materijala za film..igra je cool i sve to, al bas film napravit..eventualno nesto na razini stivena segala..a tak ce i ispast na kraju..

Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #39 : 24. Studeni, 2007., 18:20 »
kolko vidim zasad filmek dobiva ok kritike.  :wildboy:
Svaka drolja zna da ja sam taj
mator pravi nabildovan kao drevni zmaj


Mobilni fontele mi zvoni mala šipu, haklam soni.

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #40 : 24. Studeni, 2007., 19:25 »
Nego, skinuo neki fejk :wildboy:

Sad trazim pravu stvar :dancing: :dancing:

*

Under

  • *****
  • 2399
  • Bwaaaah!
    • SH Memories
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #41 : 24. Studeni, 2007., 22:37 »
Kad nađeš, može link na pm, ako nije problem.  :ementaler:
Konzolasi njet gameri!

Svatko tko ima snage igrati s gamepadom cijelo vrijeme, ili nije čuo za miš, ili mu ne treba. 100% igara koje trebaju mozga, a gameri ih vole toliko da se identificiraju s njima, trebaju miš, tj. fini sustav preciznog upravljanja. Gamepad je podlozan samo casual igracima, ali nikako ne nama, gamerima.

*

Benko

  • *****
  • 2370
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #42 : 26. Studeni, 2007., 21:46 »
gledala sam, doduše na lošoj kvaliteti zvuka što je iritantno.. oliphant saka masne kite skroz.. meni je film ništa više nego onak, prosječan za pogledat ak nemaš pametnijeg posla

*

dibek

  • ******
  • 5634
  • You put the stone in the case?
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #43 : 30. Studeni, 2007., 20:47 »
Pogledao, bootleg, losa kvaliteta svega.

Prvo, prica je malo glupava - totalni klise. Uz to je i prilicno dosadna.
Nadalje, cetrdes' sedmica... Olyphant je uglavnom OK, ponekad malo neuvjerljiv (recimo kad forsira hladnokrvnost); sve u svemu puno bolji nego sto sam ocekivao.
Par eksplozija, swordfight, masakr, sex, cura... mislim ok sve al to nije hitman.

E da, i dosadan je :wildboy: I komp od agencije prica sakato... tj. od organizacije jer se ocito sad tako zove :loludara:


*

Under

  • *****
  • 2399
  • Bwaaaah!
    • SH Memories
Re: Hitman: Agent 47
« Odgovori #44 : 30. Studeni, 2007., 21:38 »
Ujebao si sebi ionako prosječan film.  :wildboy:
Konzolasi njet gameri!

Svatko tko ima snage igrati s gamepadom cijelo vrijeme, ili nije čuo za miš, ili mu ne treba. 100% igara koje trebaju mozga, a gameri ih vole toliko da se identificiraju s njima, trebaju miš, tj. fini sustav preciznog upravljanja. Gamepad je podlozan samo casual igracima, ali nikako ne nama, gamerima.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9