bokte daj ga benajte. fakat mi je pun kurac, a vjerujem i ostalima konstantnog vrijeđanja.
mene ili njega ?

@Tola
Daj ne baljezgaj o BSP mapama, niti neznas sto su, barem ne po ovome sto pricas. Kakve teksture i kakvi likovi ? . Probaj otvoriti bsp mapu nekim playerom i dobiti ce plain shadow 3d mapu , bez tekstura i bez likova. BSP se da kombinirati s ostalim formatima. BSP je cisto format pisanja mapa i nemozes reci da je zastario i glup, jer je to format pisanja , a ne tehnologija..
Nekako mi se čini da brkas kruske i jabuke.
Ako ti stavis drvo od 100 poligona, s istim texturama, istim lightingom u bilo kojih od tih engina, u svima ce izgledati isto, nije sada da ce bolje izgledati u drugom.(ne brojim neke homa made egine).
U zadnje vrijeme sve se više vodi hajke o enginima i previse se stvari brka. Ti mozes napraviti sve jednako dobro ko u crysisu ako to hoces. Samo je pitanje hoces li koristiti cisti direct X ili ces koristiti neke svoje napisane funkcije, ciji ces skup nazvati kasnije engine.
Znaci da bi u DX napravio hello world i napravio loop za renderiranje broja FPSa moro bi ispisati minimalno 30-50 linija koda.
To mozes napraviti da napravis svoju funkciju u svom enginu tipa _myEngine.RenderText("Hello World") . Ovo je OOP i ti sada imas svoj "engine", a rezultat je isti. Cijela stvar oko engina su razvojni alati. Nije isto ako moras modele i sve raditi u kodu,
ili ako imas lijepi editor za to, nije isto ako animacije pises rucno ( mislim niko to ne radi) ili imas svoj editor za to.
Znaci Engine je mocan onoliko koliko su Developer Toolsi za njega mocni i koliko su dobro optimizirani. Graficki nema neke znacajne razlike, jer kako rekoh cak i free Engini imaju jednake mogucnosti ko komercijalni, ali toolsi za izradu su ono sto im fali..
A sto se tice game developinga kod nas, odi nazovi Kresu iz Catia-e i pitaj ga dali on to radi radi novaca , i o kolikim se svotama prica.
Evo vise necu nista pisati. My 2 cents..