HCL.HR

Anketa

Koji je po vama najbolji engine

id Tech
2 (4.5%)
CryEngine
1 (2.3%)
CryEngine 2
7 (15.9%)
RAGE
4 (9.1%)
Unreal Engine
9 (20.5%)
Source
11 (25%)
PhyreEngine
0 (0%)
Dunia Engine
3 (6.8%)
Lithtech
0 (0%)
Onyx Engine
2 (4.5%)
Serious Engine
1 (2.3%)
SCUMM Engine
3 (6.8%)
SAGE Engine
0 (0%)
Kinetica
1 (2.3%)
INSANE
0 (0%)

Ukupno Glasova: 21

Gaming engines

  • 48 Odgovora
  • 10423 Hitova
*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #15 : 06. Kolovoz, 2009., 09:02 »
Usprodeio sam zato što su neki govorili kako je Source engine napredinij od Cryengine 2, pa eto nek se uvjere sami koliko su upravu.
Cryengine 2 tehnlogija radi dobro. Glavni je problem što je ona užasno skupa, prekomplicirana jer koristi jako puno tehnologija, i puno, puno više rendeira poligona i scena nego UT3 ili HL2.
Cryengine 2 je za danasnje pojmove najbolji, najnaprednij engine i točka. To što on nudi i radi je nevjeroavatno. Crysis ima izrazito loše teksture koje su namjerno stavljenje kako bi se dobilo na brzini. Nijedan engine nije niti približno blizu napredan kao Cryengine 2, i molim vas okanite se Source engine jer je to staro gotovo 5 godina, a i kad je izisao bio je osjeno inferiornij Doom 3 engineu, pa čak i Cryengineu 1 (FarCry).
To što Source leti - a Crysis trza - i po tome je onda bolji Source?
Onda mogu i ja reći da je bolji Quake 3 engine (COD4, COD5, COD2 I svi COD) od Cryengine 2 jer naprosto leti na svim konfama.
Ostavite se gluposti da je Source bolji od Cryengine/Dunia.
I pitaš se zašto igre koriste UT3/Source a ne Cryengine 2?
Zato što je cryengine 2 usko povezan sa sadržajem igre, i kao takav nije dobar za rendeiranje nekih zatvorenih prostora kao UT3.
http://www.youtube.com/watch?v=QdPrB_lcpBc
« Zadnja izmjena: 06. Kolovoz, 2009., 09:16 Tola »

*

netko

  • **
  • 307
  • This is job for... Captain Weldar
Re: Gaming engines
« Odgovori #16 : 06. Kolovoz, 2009., 12:36 »
Ne zanimaju vaše rasprave o engineima, ali ovo:
Onda mogu i ja reći da je bolji Quake 3 engine (COD4, COD5, COD2 I svi COD) od Cryengine 2 jer naprosto leti na svim konfama.
:wildboy: :geek:



*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #17 : 06. Kolovoz, 2009., 12:47 »
Ne zanimaju vaše rasprave o engineima, ali ovo:
Onda mogu i ja reći da je bolji Quake 3 engine (COD4, COD5, COD2 I svi COD) od Cryengine 2 jer naprosto leti na svim konfama.
:wildboy: :geek:
što je tu smješno?
pa cod4 koristi čisti bsp quake engine.
ako te zanima mogu ti dokazat.

*

$h4d0w

  • ******
  • 3910
  • Forever is an illusion...
    • Last.fm Profile
Re: Gaming engines
« Odgovori #18 : 06. Kolovoz, 2009., 13:18 »
Mislim da si dovoljno dokaza dao i svi smo zaključili da je Cryengine 2 moderniji, napredniji, jači... od Source-a al to ne znači i bolji.

Sve ti je lijepo Ementaler reko:
Crysis 2 će trzati na odvratno lošim detaljima, bez antisotropije, antialiansinga, dok će source igra sa kojih 4xAA i 8xAF pri high detaljima letiti i izgledati lijepo.
Izdvojit ću samo ovo a ti ako ti nije jasno ponovo pročitaj sve.

 :piva:
>> Last.fm Profile


>> Xfire Profile

*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #19 : 06. Kolovoz, 2009., 13:24 »
Crysis 2 će trzati, dok će Quake ići odlično s AA i AF.

*

Zapi

  • Gost
Re: Gaming engines
« Odgovori #20 : 06. Kolovoz, 2009., 14:19 »
Tola zna sve!

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Re: Gaming engines
« Odgovori #21 : 06. Kolovoz, 2009., 14:28 »
Zato što je cryengine 2 usko povezan sa sadržajem igre, i kao takav nije dobar za rendeiranje nekih zatvorenih prostora kao UT3.

To  :piva:

UT3/Source su bolji za izradu igara, isplativiji, lakši za manipulaciju, lakši za izraziti kreativnost developerima itd. od Crytekovog rješenja koje je itekako napredno, ali užasni system-hog u čijem se trilijunu funkcija i varijabli jedan programerski tim lako izgubi i teško ga na pravi način iskoristi. Dakle sa UT3/Source engineima ne moraš kao game developer razmišljati toliko o tome gdje će biti otvoreni prostor, koliko otvoren može biti, kolika će biti količina zatvorenih prostora itd. Nego mozak na pašu i radi što ti dizajneri igre/scenaristi itd kažu, budi kreativan i napravi dobru i zanimljivu igru( naravno nije sve tako idealno i malo karikiram, ali kuži se poanta jel ). I na kraju to sve izgleda više nego pristojno grafički, dobro optimizirano pa svi mogu vidjeti kako igra izgleda dobro na punim detaljima ( "svi" je diskupatiblno doduše ) i to je to. Sa moćnim engineom poput Cryenginea 2, ta kreativnost je na puno manjem nivou, a još sve puno više košta. Zato sam i glasao za UT3, Source i Tech 5 ( Rage jel, čisto jer izgleda obećavajuće )...

Evo primjerice, dvije igre uzmeš, jedna napravljena pomoću Unreal 3 tehnologije, druga putem CryEnginea 2. Pristojno računalo današnjice (neki mainstream do 3500-4000 kn) vrtiti će Unreal 3 igru na maksimalnim detaljima u visokoj rezoluciji pojačanom sa antialiasingom i antisotropijskim filtriranjem tekstura do 16x. Igra će izgledait odlično, vrtiti će se unutar 60fps-ova i biti vrlo igriva. S druge strane uzmeđ CryEngine 2 igru ( u biti uzmeš Crysis 2 ), pokušaš isto i doživiš odvratne performanse ( i shodno tome impresivniju grafiku ). Zato jer imaš loše performanse prioneš smanjivanju detalja, smanjiš ih na kakav medium/high, rezoluciju dakako smanjiš još više, a antialiasing eventualno 2X ako grafička izdrži i to. Na kraju imaš lošiju sliku sa mnogo nepotrebnih pixela na rubovima, lošije teksture nego one koje možeš vidjeti na high detaljima u Unreal 3 igri i dobivaš tek 30-50 stalnih fps-ova. Igrivost je automatski malo lošija, a i povremeno kašljucanje pri otkrivanju novih dijelova levela nije ugodno ( pa smanjiš rezoluciju tekstura još malo ). I povrh svega toga, igraš lošiju igru, jer developeri nisu imali mjesta biti toliko kreativni već su nade položili u to da će igra izgledati impresivno te da će ju to prodati... Da se razumijemo, daleko od toga da je Crysis loša igra, ali kada govorimo o engineima i tome koji je najisplativiji i najbolji za kvalitetan game development, CryEngine 2 jednostavno ima dosta mana ( iako je tehnološki ubitačno napredan).
« Zadnja izmjena: 06. Kolovoz, 2009., 14:39 Ementaler »

*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #22 : 06. Kolovoz, 2009., 14:35 »
Citat:
To  :piva:

UT3/Source su bolji za izradu igara, isplativiji, lakši za manipulaciju, lakši za izraziti kreativnost developerima itd. od Crytekovog rješenja koje je itekako napredno, ali užasni system-hog u čijem se trilijunu funkcija i varijabli jedan programerski tim lako izgubi i teško ga na pravi način iskoristi. Dakle sa UT3/Source engineima ne moraš kao game developer razmišljati toliko o tome gdje će biti otvoreni prostor, koliko otvoren može biti, kolika će biti količina zatvorenih prostora itd. Nego mozak na pašu i radi što ti dizajneri igre/scenaristi itd kažu, budi kreativan i napravi dobru i zanimljivu igru( naravno nije sve tako idealno i malo karikiram, ali kuži se poanta jel ). I na kraju to sve izgleda više nego pristojno grafički, dobro optimizirano pa svi mogu vidjeti kako igra izgleda dobro na punim detaljima ( "svi" je diskupatiblno doduše ) i to je to. Sa moćnim engineom poput Cryenginea 2, ta kreativnost je na puno manjem nivou, a još sve puno više košta. Zato sam i glasao za UT3, Source i Tech 5 ( Rage jel, čisto jer izgleda obećavajuće )...

Evo primjerice, dvije igre uzmeš, jedna napravljena pomoću Unreal 3 tehnologije, druga putem CryEnginea 2. Pristojno računalo današnjice (neki mainstream do 3500-4000 kn) vrtiti će Unreal 3 igru na maksimalnim detaljima u visokoj rezoluciji pojačanom sa antialiasingom i antisotropijskim filtriranjem tekstura do 16x. Igra će izgledait odlično, vrtiti će se unutar 60fps-ova i biti vrlo igriva. S druge strane uzmeđ CryEngine 2 igru ( u biti uzmeš Crysis 2 ), pokušaš isto i doživiš odvratne performanse ( i shodno tome impresivniju grafiku ). Zato jer imaš loše performanse prioneš smanjivanju detalja, smanjiš ih na kakav medium/high, rezoluciju dakako smanjiš još više, a antialiasing eventualno 2X ako grafička izdrži i to. Na kraju imaš lošiju sliku sa mnogo nepotrebnih pixela na rubovima, lošije teksture nego one koje možeš vidjeti na high detaljima u Unreal 3 igri i dobivaš tek 30-50 stalnih fps-ova. Igrivost je automatski malo lošija, a i povremeno kašljucanje pri otkrivanju novih dijelova levela ugodno ( pa smanjiš rezoluciju tekstura još malo ). I povrh svega toga, igraš lošiju igru, jer developeri nisu imali mjesta biti toliko kreativni već su nade položili u to da će igra izgledati impresivno te da će ju to prodati... Da se razumijemo, daleko od toga da je Crysis loša igra, ali kada govorimo o engineima i tome koji je najisplativiji i najbolji za kvalitetan game development, CryEngine 2 jednostavno ima dosta mana ( iako je tehnološki ubitačno napredan).

Potpuno se slažem, samo jedan dio - UT3 nepodržava AA u konbinacij HDR.
S druge strane, Crysis na prosječnom kompu (E8400, 4GB RAM, HD4850) možeš vrtjeti i na 1680*1050 Very High DX10 - sumnjam da će FPS pasti ispod 20.
UT3 Engine je raden tako da bude prilagodljiv i konfugurabilan engine, dok je Cryengine 2 specijalno izraden za Crysis - Ali opet, Cryengine 2 je osjetno superiornij engine kada se sagleda sve.


EDIT by admin: fixao sam ti quote samo
« Zadnja izmjena: 06. Kolovoz, 2009., 14:40 Ementaler »

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Re: Gaming engines
« Odgovori #23 : 06. Kolovoz, 2009., 14:38 »
zaboli ljude ona stvar kakav je to enđajn ako moraju kupit novi komp ili nove komponente da mogu igrati igru sasvim normalno

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: Gaming engines
« Odgovori #24 : 06. Kolovoz, 2009., 14:38 »
Nije li njegova prvotna namjena bila da služi kao alat za prezentacije/arhitekturu i sličnjo. Ne za igre.
Tipa, igru su napravili sam da pokažu kako bi to izgledalo i da prodaju enđin.


Nešto ala Pixar. Samo naravno ni približno. :ementaler:


@Tola, to je moja konfa, i performanse su očajne. Jebeš sve ispod mnimalno bijednih 30 sličica u FPS-u.
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #25 : 06. Kolovoz, 2009., 14:41 »
Filmska scena uvjek ima 25fps, a ljudsko oko isto 25.

*

Facaa

  • ******
  • 4455
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: Gaming engines
« Odgovori #26 : 06. Kolovoz, 2009., 14:43 »
pod
a) film je u 24 slikica po sekundi.
b) ne, oko vidi puno puno više
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

*

--HS--

  • ****
  • 1078
  • :tired:
Re: Gaming engines
« Odgovori #27 : 08. Kolovoz, 2009., 13:48 »
moras biti iznimno retardiran ako ocjenjujes engine po grafici. Danas u svijetu ima čak i FREE engina koji mogu dati istu grafiku kao i CryEngine 2. Mislim svi oni supportaju DirectX ili OpenGL i najnovije efekte i bok. Tu je zavrsila prica o grafici..

Ono sto cini razliku je optimiziranost samog koda , koji nema bas previse veze s izgledom i mogucnostima ( ne flejmat, jer ovo se ne odnosi na pixel per scene) .. ono sto cini razliku su razvojni alati , a mislim da vecina vas nije radila ni sjednim od njih ( nemam ni ja pretjerano iskustva, malo Unreal,Source i par free engina)  pa tako samo sere bezveze.
easy-forex-basics.blogspot.com

*

Tola

  • **
  • 429
Re: Gaming engines
« Odgovori #28 : 08. Kolovoz, 2009., 13:59 »
moras biti iznimno retardiran ako ocjenjujes engine po grafici. Danas u svijetu ima čak i FREE engina koji mogu dati istu grafiku kao i CryEngine 2. Mislim svi oni supportaju DirectX ili OpenGL i najnovije efekte i bok. Tu je zavrsila prica o grafici..

Ono sto cini razliku je optimiziranost samog koda , koji nema bas previse veze s izgledom i mogucnostima ( ne flejmat, jer ovo se ne odnosi na pixel per scene) .. ono sto cini razliku su razvojni alati , a mislim da vecina vas nije radila ni sjednim od njih ( nemam ni ja pretjerano iskustva, malo Unreal,Source i par free engina)  pa tako samo sere bezveze.

Nema ti tog enginea koji moze dati grafiku ravnu Cryengine 2. Crysis je tek 50% onoga što nudi Cryengine 2. Da su oni napravili igru koja do kraja iskorištava Cryengine 2 tehnologiju, trzala bi i na HD4870X2 na medium.
Osobno sam koristio Betu Crysisa, i u finalnoj verzij je ubrzan (ali i ružnij) nekih 50%. Cryengine 2 je takav skup tehnologija da ga je nemoguće optimizirat (bez da izgled nastrada), eventualno da se isključe neki feature-ovi pa da se dobije na brzini.

*

--HS--

  • ****
  • 1078
  • :tired:
Re: Gaming engines
« Odgovori #29 : 08. Kolovoz, 2009., 14:00 »
na čemu si ti ?  :tired: ..

počni razlikovati Developer toolse od veze software - hardware . Po tvojoj logici software radi sve i nosi grafiku, a ne hardware , pitam se zasto onda shadera nije bilo prije 5 godina i zasto ne rade na grafickoj koja nema shadere..

Mogucnosti su iste, samo je pitanje kako tko ih bolje iskoristi.
« Zadnja izmjena: 08. Kolovoz, 2009., 14:03 --HS-- »
easy-forex-basics.blogspot.com

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9