Realno ne vjerujem. Od svih hardverskih komponenti, cijene memorije i hard diskova(novac za megabajt omjer) znaju najvise varirati kroz godinu. Razlika je osjetnija ako se radi o hardovima vecih kapaciteta, sto je jedan od razloga zasto nismo vidjeli sluzbene PS3 konzole sa 1TB hardovima u prodaji, makar su podrzani.
Proizvodacima je u interesu napraviti financijski stabilnu i isplativu konzolu na duze periode. Nastojat ce izbjegavat sve sto moze unijeti vece varijacije u troskovima proizvodnje. PS3 je to dobro izveo, pa korisnik sam moze nadograditi konzolu vecim hardom.
Download nekih PS3 i Xbox360 igara se vec sad nudi, ali pitanje je koliko je i to sve skupa isplativo sto se tice dugorocnih troskova za bandwidth, posto odredene PS3 igre lako prelaze 30GB. Final Fantasy XIII, Killzone 3 se recimo vrte oko 40GB, MGS4 oko 35GB etc.
Steam je dobar primjer, ali Valve nije toliki korporativni mastodont poput recimo Sonya, Microsofta i donekle Nintenda, pa lakse i brze mogu koristiti nove tehnologije. U Sonyevom i Microsoftovom slucaju se gomila odjela mora sinkronizirati da bi se nesto uopce mrdnulo.
U Steamovom slucaju, najteze igre se vrte oko 20GB za download, skidaju se kompresirane i ponekad se instaliraju nakon downloada. Igraci naviknuti na to da samo puknu disk u konzolu ne reagiraju bas predobro na dugotrajne downloade i instalacije nakon toga, pa ce konzole vrlo vjerojatno imati fizicke medije jos par generacija. Prerano je za cisti download, sto zbog neuravnotezene net infrastrukture u svijetu, sto zbog navika igraca.
Sony je to pokusao sa PSP Go, koji je imao igre od maksimalno 1.8GB, pa je sve skupa bio jedan veci flop.
iPhone je financijski uspjesan kao download-only platforma, ali to je u velikoj mjeri zbog cinjenice da su igre za njega jos uvijek puno manje i cesto jeftinije nego za punokrvne handheld konzole.