HCL.HR

Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?

  • 206 Odgovora
  • 53444 Hitova
*

progabbeing-jadran

  • *****
  • 3219
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #135 : 18. Kolovoz, 2010., 12:38 »
paralela je nemoguća potpuno. društvo ne funkcionira više na takav način ni izdaleka da bi se to moglo uspoređivat.  :wildboy:

mislim smiglov je problem što je pao na glavu pa mu popularno znači dobro.

ali istina je da je mp 90 posto kupovine igara. al ono. nas ne boli kurac.

*

Facaa

  • *****
  • 2773
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #136 : 18. Kolovoz, 2010., 12:39 »
Realno, već 10 godina se govori da je PC kao platforma mrtav. Također, već 10 godina se govori da je SP mrtav.

Al, jednostavno, nije.

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #137 : 18. Kolovoz, 2010., 12:50 »
paralela je nemoguća potpuno. društvo ne funkcionira više na takav način ni izdaleka da bi se to moglo uspoređivat.  :wildboy:

Zašto se ne bi moglo uspoređivati?
smigl buba bezveze. Nije on bio nepopularan tada zbog nemogućnosti prijenosa informacija.  :hihi:
To su gluposti. Kako bi onda njegovi sinovi bili popularniji? Oni su pronašli bolji način prijenosa informacija?  :hiha:

Bio je nepopularniji jer su njegovi sinovi skladali u duhu onoga što je u to doba bilo već popularno, pa je ljudima lakše sjelo, dok je on uvodio inovacije, pa je to bilo teže prihvatiti. Ae, ovo je pomalo topik i čini se da nema veze s onim što pričamo, al samo pokušavam dokazati da popularnost i kvaliteta ne idu uvijek ruku pod ruku. Također, nemoguće je s tolikom sigurnošću (kakvu smigl kao ima) predviđati što će se dogoditi u sljedećih nekoliko godina. Pogotovo u industriji poput gaminga.

*

dibek

  • *****
  • 3270
  • You put the stone in the case?
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #138 : 18. Kolovoz, 2010., 12:53 »
samo pokušavam dokazati da popularnost i kvaliteta ne idu uvijek ruku pod ruku.
+1

A cini se da je to jedini smiglov argument u svemu :wildboy:

*

progabbeing-jadran

  • *****
  • 3219
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #139 : 18. Kolovoz, 2010., 12:55 »
nemoguće je predviđati ikako. ali..moguće je pogledati trendove.

dobro, on je unosio inovacije. Tko je pandan tome u gejmingu, znači da TRENUTNO unosi inovacije i da je nepopularan, a tko je u skladu vremena da je popularan?

fora je u tome da su inovatori (nintendo LOL) također popularni, i to zbog MP-a.
u skladu vremena su WOW i CODovi, također popularni...zbog MP-a.

neznam. :wildboy:

*

smigl

  • **
  • 399
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #140 : 18. Kolovoz, 2010., 12:58 »
paralela je nemoguća potpuno. društvo ne funkcionira više na takav način ni izdaleka da bi se to moglo uspoređivat.  :wildboy:

Zašto se ne bi moglo uspoređivati?
smigl buba bezveze. Nije on bio nepopularan tada zbog nemogućnosti prijenosa informacija.  :hihi:
To su gluposti. Kako bi onda njegovi sinovi bili popularniji? Oni su pronašli bolji način prijenosa informacija?  :hiha:

Bio je nepopularniji jer su njegovi sinovi skladali u duhu onoga što je u to doba bilo već popularno, pa je ljudima lakše sjelo, dok je on uvodio inovacije, pa je to bilo teže prihvatiti. Ae, ovo je pomalo topik i čini se da nema veze s onim što pričamo, al samo pokušavam dokazati da popularnost i kvaliteta ne idu uvijek ruku pod ruku. Također, nemoguće je s tolikom sigurnošću (kakvu smigl kao ima) predviđati što će se dogoditi u sljedećih nekoliko godina. Pogotovo u industriji poput gaminga.

ja sam rekao da nije bio poznat svima zbog ogranicenosti prijenosta informacija u to doba. da nije stvarao nesto novo nesto drukcije da se nije isticao iz mase s drukcijim idejama i da name takvih ljudi ti bi i dan danas mislio da je zemlja ravna ploca.

Pretpostavka se krece od logickih zakljucaka u ovom slucaju slijedom dogadjaja. Od igara za 1 igraca se kretalo prvo na 2 kontrolera pa na 4 pa prvi znaci multiplayera online do danasnjih masivnih igara koje stvaraju svijet u kojem se nalaze tisuce i tisuce igraca.. nije to nesto sto mi je samo tako palo na pamet nego nesto sto se dogadja zadnjih 20 godina i sto treba samo vidjeti... sp nece umrijeti dok bude populacije koja ce kupovati sp igre ali cinjenica da se igre danas prestelavaju na mp je neupitna cak i jedan FF te jedan NFS koji su bili sinonim za sp sele jako ubrzano na MP... jer iskreno ja necu/ne mogu dati 400kn za igru koja mi nudi 20 sati igranja jer kako objasniti da jedan cs zivi i dan danas? dok je masa sp fps.ova prolazila kraj njega i padala u zaborav?


nismo se mi udaljili toliko od teme jer itekako ima smisla povezati mp dio s temom o vaznosti price u igrama... opcenito mp igre imaju losiju pricu jer nije toliko ni potrebna, treba stvoriti ugodjaj (dizajn,grafika) gameplay (inovativnost,zanimljivost) i ljudi ce sami stvarati svoje price... ako mp prevladava i naznaka je da ce potisnuti sp i slozimo se da prica u mp nije ni priblizno bitna onda je sasvim jasno da su price danas samo jedan mali + ili mali - nikako nesto sto ce odlucivati o kupnji igre...

Meni kao mp orijentiranom igracu nije jasno kako vi stekate u nazovimo to gaming evoluciji i kak vam je zabavnije halati sami doma s sobom nego s frendovima online ili na lan.u iz toga svega ispadnu lijepa druzenja, nova poznanstva, nova iskustva.
« Zadnja izmjena: 18. Kolovoz, 2010., 13:04 smigl »

*

Facaa

  • *****
  • 2773
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #141 : 18. Kolovoz, 2010., 13:03 »
Osim što su prve igre bile jebeni šah (1950-e čini mi se), tenis (1958) i faking pong (70 neke).
Dakle zabava za dva igrača.

Mislim, pričaš kao da je multiplajer izmišljen od kad je DSL-a.
Arkade silne su bile za dva igrača. jebeni tetris se mogao igrati 1 vs 1. Uz to, od samoih početaka postoji nešto što se zove high score. Da se vidi ko je najbolji...što je također jedan oblik natjecateljskog multiplajera.
« Zadnja izmjena: 18. Kolovoz, 2010., 13:05 Facaa »

Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #142 : 18. Kolovoz, 2010., 13:05 »
Grga, nisi skužio. Il ne čitaš. Poanta nije bila da danas ima njegovih direktnih pandana u gamingu. Poanta je samo bila u tome da jedan od danas najpoznatijih i najcijenjenijih skladatelja tog doba u svoje doba nije bio ni poznat, ni popularan, a ni previše cijenjen. Ergo, poanta je da ono što je popularno danas ne mora biti popularno sutra. I ono što danas izgleda svježe i inovativno ne mora biti smjer kojim će cijela industrija ići in the long run.

A smigl, znam ja da si ti rekao da nije popularan zbog ograničenog prijenosa informacija. Al to jednostavno nije točno. Glupavo je zapravo.

*

dibek

  • *****
  • 3270
  • You put the stone in the case?
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #143 : 18. Kolovoz, 2010., 13:08 »
jer iskreno ja necu/ne mogu dati 400kn za igru koja mi nudi 20 sati igranja jer kako objasniti da jedan cs zivi i dan danas? dok je masa sp fps.ova prolazila kraj njega i padala u zaborav?
Dobar razlog zasto ne dati 400kn za SP igru :hihi:

Ja ne mogu shvatit zasto bi netko igrao igru bez price. I sto sad?

*

smigl

  • **
  • 399
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #144 : 18. Kolovoz, 2010., 13:10 »
jer iskreno ja necu/ne mogu dati 400kn za igru koja mi nudi 20 sati igranja jer kako objasniti da jedan cs zivi i dan danas? dok je masa sp fps.ova prolazila kraj njega i padala u zaborav?
Dobar razlog zasto ne dati 400kn za SP igru :hihi:

Ja ne mogu shvatit zasto bi netko igrao igru bez price. I sto sad?

nista, ja evouliram u skladu s kretanjem industrije (koja naravno zaradjuje na meni kao i sve ostale grane)
ti umires kao dinosaur i gledam ti kosti za 50 godina u muzeju ispod pise "covjek koji se opirao evoluciji" :P:)

*

progabbeing-jadran

  • *****
  • 3219
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #145 : 18. Kolovoz, 2010., 13:11 »
mi bar jebemo.  :mrs:

*

dibek

  • *****
  • 3270
  • You put the stone in the case?
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #146 : 18. Kolovoz, 2010., 13:13 »
Smigl, glas nejebaca :hiha:

*

Đester

  • **
  • 384
  • OSOBNI TEKST
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #147 : 18. Kolovoz, 2010., 13:15 »
On nije moj glas :hiha2:

*

smigl

  • **
  • 399
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #148 : 18. Kolovoz, 2010., 13:19 »
jedan od meni najvaznijih prednosti MP.a je ucenje rada i komuniciranja s ljudima, ostavimo sad po strani sto se to sve vrti oko igre, kolicina informacija i onoga sto sam naucio kao jedan od oficira u 100+ guildi igrajuci wow je zapanjujuca. Uskladiti toliko ljudi da rade kao cjelina, rijesavati probleme a da se nitko ne osjeca zakicen te medju odnos s ljudima su mi dali veliko iskustvo koji mi se pokazalo jako korisno u zivotu (na stranu moju tvrdoglavost koju teze kontroliram)

Znaci stvorila se jedna mala zajednica ljudi koji dijele iste ciljeve i slicno razmisljaju i iako se vodjenje guilde cini kao nesto jednostavno oni koji su probali biti dio toga znaju da je daleko od jednostavnosti... ali zadovoljstvo kad sjednes sa 50+ ljudi na pivo i kad skuzis da je svima drago sto smo dio tamo neke igre je stvarno odlicno. Uvijek i gotovo redovito ce te nailaziti online na masu napuhanih kretena koji su face iza svog nick.a ali kada se osjeti ta car grupacija ljudi lako se prelazi preko toga.

Jednostavnije, u samoj prirodi covjeka je komunikacija i drustvo nikako ne samoca i izolacija, u nekakvoj ludoj usporedbi to je kao odnos mp i sp.. znaci nije bilo pitanje kak ce se razvijati gaming nego je bilo pitanje samo vremena kad ce biti dostupan... i da ISDN pogotovo ADSL imaju ogromnu ulogu i tako velikom rastu MP populacije...

*

progabbeing-jadran

  • *****
  • 3219
  • abrah cadabrah
Odg: Priča (storyline) u igrama i njezina važnost danas?
« Odgovori #149 : 18. Kolovoz, 2010., 13:21 »
on je dio socijalnog pokreta.  :ave:

DAJ SHVATI VIŠE JEBOTE  :hihi:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9