Fora je da što ti manje vram gpu ima to ti treba više sistemskog rama jer kad nestane vrama alocira na sistemski ram, a kad nestane sistemskog alocira se na storage. Recimo gtx 1060 3gb sa 8gb sistemskog ima koji average fps manje od situacije kad ima 16gb, no to nije toliko bitno kao kad minimum fps bude drastično niži, jer u nekim igrama/detaljima/rezolucijama 3gb vram ne bude dovoljno, potrošnja se alocira na sistemski, ako bude 8gb ram nekad i to ne bude dovoljno pa se alocira na storage i tada imaš sranje - osjetno niži minimal fps odnosno stutter. Sa gtx 1060 6gb je s druge strane isto i sa 8gb ram i sa 16gb (sve dok se ne igra igra koja će istovremeno potrošiti i 6gb vram i 8gb sistemskog, vjerojatno već ima pokoja)
Ima objašnjeno
ovdjeMada vjerujem da se kod gtx 1050Ti prije udari u sami gpu limit (da sam čip ne može davati više fps), pa 8gb vs 16gb ne igra ulogu, a 4gb na takvoj gpu je i više nego dovoljno, idealno, tako da vram ili sistemski ram pretpostavljam nisu bottleneck kao kod gtx 1060 3gb.
8gb sistemskog je još uvijek i više nego dovoljno u većini situacija, no više nije doba da je 16gb ram bacanje novaca tj. neću više odgovarati ljude od 16gb ram kad se ima lufta u budžetu.