HCL.HR

Pitanje AMD 64

  • 23 Odgovora
  • 8421 Hitova
*

pilip

  • ******
  • 4442
Odg: Pitanje AMD 64
« Odgovori #15 : 26. Kolovoz, 2006., 15:27 »
mislim 3500+ ye yebana proc također ovo za rocomended konfe isto mrzim rofl ja  npr. mogu igrat TimeShift na neki 10-15 FPS-a s RADEONkom 9250 pro 768 RAM-a i sempronom 2500+

to znači da ne možeš igrat...

10-15fps-a nije igranje.. nego mučenje :tired:


Ma nemoj...Pa sam igro COD2 na starom kompu 5mj. na 7-8 FPS-a i dalje sam bil najbolji... :tired:

Protiv koga si igrao? UGB-a?

Ma to je zajebancija...ono... :tired:
Bit je u tome da sam igral COD2 mnogo dugo na 8 FPS-a... :tired:
Ma...zaboravite...

Back to the topic... :dancing:
Hacker (1994.-2005.) R.I.P.

Ja volim:
Facuuuu, Gr4gu, CMC program i Rengurzica

*

X-Plosiv

  • ******
  • 6865
  • Osebujan osobnjak
    • HCL.hr
Odg: Pitanje AMD 64
« Odgovori #16 : 26. Kolovoz, 2006., 17:45 »
mislim 3500+ ye yebana proc također ovo za rocomended konfe isto mrzim rofl ja  npr. mogu igrat TimeShift na neki 10-15 FPS-a s RADEONkom 9250 pro 768 RAM-a i sempronom 2500+

to znači da ne možeš igrat...

10-15fps-a nije igranje.. nego mučenje :tired:


Ma nemoj...Pa sam igro COD2 na starom kompu 5mj. na 7-8 FPS-a i dalje sam bil najbolji... :tired:

Protiv koga si igrao? UGB-a?

Ma to je zajebancija...ono... :tired:
Bit je u tome da sam igral COD2 mnogo dugo na 8 FPS-a... :tired:
Ma...zaboravite...

Back to the topic... :dancing:

Znači da ja tebi napravim 1000 screenova, i ti samo polagano šaltaš preko nekog grafičkog progrmama slike, tebi bi bilo kao da igraš na kompu? :)
I`m bad, I`m good, I`m deep, I`m shallow, I`m a cool motherfucker at times, at other times I`m an asshole

*

Anthrax

  • ******
  • 5284
Odg: Pitanje AMD 64
« Odgovori #17 : 26. Kolovoz, 2006., 17:49 »
ma pusto covjek je PWNAO UGB-e i postao naj igrac u COD2 sa 7-8 FPS-a  :dancing:

*

pilip

  • ******
  • 4442
Odg: Pitanje AMD 64
« Odgovori #18 : 26. Kolovoz, 2006., 18:14 »
mislim 3500+ ye yebana proc također ovo za rocomended konfe isto mrzim rofl ja  npr. mogu igrat TimeShift na neki 10-15 FPS-a s RADEONkom 9250 pro 768 RAM-a i sempronom 2500+

to znači da ne možeš igrat...

10-15fps-a nije igranje.. nego mučenje :tired:


Ma nemoj...Pa sam igro COD2 na starom kompu 5mj. na 7-8 FPS-a i dalje sam bil najbolji... :tired:

Protiv koga si igrao? UGB-a?

Ma to je zajebancija...ono... :tired:
Bit je u tome da sam igral COD2 mnogo dugo na 8 FPS-a... :tired:
Ma...zaboravite...

Back to the topic... :dancing:

Znači da ja tebi napravim 1000 screenova, i ti samo polagano šaltaš preko nekog grafičkog progrmama slike, tebi bi bilo kao da igraš na kompu? :)

Hmmm da... :?
Ali to je bilo prije neg sam kupio novi komp pa sad sve ide preko 100. :dancing:
Hacker (1994.-2005.) R.I.P.

Ja volim:
Facuuuu, Gr4gu, CMC program i Rengurzica

Odg: Pitanje AMD 64
« Odgovori #19 : 26. Kolovoz, 2006., 18:43 »
7-8FPS-a  :D?

jesi jesi...digo si sebi server pa si owno imginary playere

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Pitanje AMD 64
« Odgovori #20 : 26. Kolovoz, 2006., 19:18 »
Oću lockat ili ćete prestat sa OT-om?


Odg: Pitanje AMD 64
« Odgovori #21 : 28. Kolovoz, 2006., 18:25 »
ne kontam kak oblivion na maxu steka na toj kartici a ide na x1600 kaj sam testiro?nesto ne optimizirano ili sam blesav?fakat mi nije jasno,ipak je ovo zvjerska kartica sta ima a i brza nego taj rejdon i kaze da ga jebe, meni na 7600gt ide lijepo,onda fakat mislim da je u njemu problem

*

Stripy

  • *
  • 146
Odg: Pitanje AMD 64
« Odgovori #22 : 28. Kolovoz, 2006., 22:24 »
Malo sam razmišljal i skontal da me na Oblivionu u biti i ne muči
sama grafika,jer mi ju je po defaultu stavil na dosta visoko,ali
sam ja još ručno sve stvari stavljal na full(niti sam neznam koje,nisam
baš zadovoljan Oblivionovim menijom.A mrvicu me faka i English....

Odg: Pitanje AMD 64
« Odgovori #23 : 29. Kolovoz, 2006., 13:56 »
relativno gledajuci oblivion na takoj pili mora radit u full detaljima glatko ako vec radi na mojoj dolje u descriptionu tako da mislim da je do neuskladenosti komponenti

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9