HCL.HR

ArmA 2 CO - DayZ

  • 564 Odgovora
  • 113243 Hitova
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #420 : 03. Kolovoz, 2012., 06:30 »
Znači znaju čitati, pisati, upaliti TV i ne nasrtati na nekog s oružjem?
I dalje su retardirani. To što bi ti da su dekor poput stupova je tvoj problem. Poanta igre je preživljavanje, ne PvP arena. Zombiji bi trebali biti još opasniji i tim smjerom mod lagano ide, kako i treba. Izgleda da ovo jednostavno nije igra za tebe.

Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #421 : 04. Kolovoz, 2012., 17:06 »
Znači znaju čitati, pisati, upaliti TV i ne nasrtati na nekog s oružjem?
I dalje su retardirani. To što bi ti da su dekor poput stupova je tvoj problem. Poanta igre je preživljavanje, ne PvP arena. Zombiji bi trebali biti još opasniji i tim smjerom mod lagano ide, kako i treba. Izgleda da ovo jednostavno nije igra za tebe.
Neshvacas sto sam htio reci no dobro.

EDIT: Upravo sam dozivio blagi slom zivaca. Konacno dodem do Aerodroma i onda neki likovi zamaskirani u travu izlete s kalashima i naprave pastetu od mene.
« Zadnja izmjena: 06. Kolovoz, 2012., 20:04 Parkus4 »

*

WEAPONX

  • *****
  • 2209
  • Doom-driven
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #422 : 07. Kolovoz, 2012., 13:50 »
Objavljeno je kako DayZ postaje standalone igra. Izdavač će biti Bohemia Interactive, a platni model bi trebao biti sličan Minecraftovom alphafundingu.

[Kotaku]
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #423 : 07. Kolovoz, 2012., 13:54 »
Pretpostavljam da će koristiti engine od Arme 3. Dobra je vijest da će se mod i igra razvijati paraleno.
« Zadnja izmjena: 07. Kolovoz, 2012., 14:23 snowblind »

Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #424 : 07. Kolovoz, 2012., 15:58 »
ček sad to znači da mi se ne isplati kupovati armu 2 OA ako to izlazi ???

*

Tegla

  • *
  • 96
  • Rizlu imam, licnu kartu nemam
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #425 : 07. Kolovoz, 2012., 18:35 »
Pa, mod bi se trebo nastaviti usporedno razvijati, iako cisto sumnjam. skuzila ekipa da je dayz postao popularan masovno u kratkom vremenu

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #426 : 07. Kolovoz, 2012., 18:55 »
Razvijati će se do određene razine, vjerovatno će u modu testirati fičure za nadolazeću igru.

Kalamarko, datum izlaska se još ne zna tako da ako ti se igra kupi. Nećeš propasti za 15 eura ako kupiš igru.
« Zadnja izmjena: 07. Kolovoz, 2012., 19:05 snowblind »

*

Pajko

  • *****
  • 3090
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #427 : 07. Kolovoz, 2012., 19:03 »
Those already playing, don't worry: because development is taking place alongside support, "anyone who is playing the mod now will be able to continue to do so".

Predzadnji odlomak. :tired:
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

ORnaBO

  • n00b
  • 1
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #428 : 09. Kolovoz, 2012., 14:31 »
je itko mozda za da se dogovori session pa da pokusamo koliko toliko opstat duze i ownat druge na serveru? :3

Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #429 : 10. Kolovoz, 2012., 00:47 »
Učlani se u HCL dayz grupu. Tamo se u chatu moš dogovarat s ekipom.

*

SkullCrusheR

  • *
  • 16
  • Jakim, poraz je lekcija, ne pad !
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #430 : 14. Kolovoz, 2012., 04:07 »
Ako neko zeli igrat sa nama koji prate HCL, neka dođe u ovu steam grupu : http://steamcommunity.com/groups/hcldayz/

I neke redovno ulazi na njen chat :)

Pozdrav ;D
Svatko iskazuje svoja misljena, na to ima pravo, iznosenjem cinjenica opravdavamo to u suprotnome to se naziva "blebetanjem" !

Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #431 : 15. Kolovoz, 2012., 12:56 »
evo napokon kupio i instaliravam igru, dakle jel ima kaki updejt oko instalacije ili mogu koristit ovaj iz prvog posta?

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #432 : 15. Kolovoz, 2012., 13:02 »
Za Six sam siguran da radi, a ostali načini bi isto trebali biti i dalje aktivni.

*

SkullCrusheR

  • *
  • 16
  • Jakim, poraz je lekcija, ne pad !
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #433 : 15. Kolovoz, 2012., 22:48 »
Nemojte preko Six Lounchera i ostalih zajebancija.

Lijepo, manuelno instalirajte i nikad vam probleme nece praviti (u slucaju da hocete igrat drugu mapu i tome slicno)

5 minuta posla.
Svatko iskazuje svoja misljena, na to ima pravo, iznosenjem cinjenica opravdavamo to u suprotnome to se naziva "blebetanjem" !

*

snowblind

  • Suradnik
  • ******
  • 9339
Odg: ArmA 2 CO - DayZ - [gameplay]
« Odgovori #434 : 15. Kolovoz, 2012., 23:04 »
Kakva veze Six ima s drugim mapama? Ako instalira preko Sixa može i druge mape igrati bez problema.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9