Dugi post incoming.Whatever.
Vi se fino nadrkavajte i opravdavajte se da vam nije zao sto nam T-Scum naplacuje 100 kn vise za nesto sto drugi provideri imaju vec odavno.
Cinjenica je da je T-Com retajan. Skup je, ovo povecanje brzina na smijesnih 16 Mbit je izvedeno naustrb latencije i cinjenica je da T-Com nema ama bas nikakvog sluha sto se tice problema korisnika.
Ja zasad nemam nikakvih problema... osim sugavog routera koji se svako malo disconnecta s neta ili odbija forwardati portove kako spada. Onak, presjajno.
A sto se tice ovih prvih par mjeseci za 1 kn, to isto seru ko foke.
Naime, kad sam potpisivao ugovor, receno mi je da ce cijena biti 1 kn, bez obzira koji paket brzina da si uzmem, i da cu moci paket promijeniti po volji u svojim korisnickim stranicama.
Na korisnickim stranicama dobivam poruku da zbog ugovora blablabla ne mogu promijenit korisnicki paket.
A na ugovoru mi pise drukcije.
Inace, radim kao zastitar, i mjesec dana sam radio u T-Comu, u Palmoticevoj mislim.
Inace, na toj adresi se "rijesavaju" sve zalbe korisnika.
Pod navodnicima je jer smo najcesce mi, zastitari, morali objasnjavati zasto su ljudi dobili monstruozne racune, i zasto je recimo starica koja ima 700 kn penzije morala platiti zaostale tel. racune od sina koji je umro od raka pred mjesec dana.
7000 kn je imala za platiti, uz prikladnu napomenu da ako racun ne plati u cjelosti jos ovaj mjesec, pokrenut ce postupak ovrhe.
I jel, da bi pomogli jadnoj babici, sat vremena smo ganjali te pedere po cijeloj zgradi jer nijedan jedini konj/krava iz sluzbe za zalbe nije bio na svom radnom mjestu.
I jel, kad vam dode netko tko nije babica, onda samo drzite fige da izdrzite bez da tipu slomite stolicu na kicmi jer vam je 999 puta zaredom jebao mater zbog prevelikog racuna koji je dobio.
Sto je najbolje, na toj lokaciji bi trebali primati stranke u svoje urede i rijesavati zalbe pojedinacno.
Ali jel, radnici pri dolasku na posao u 90% slucajeva nama napomenu da danas imaju guzvu i da ne saljemo stranke gore...
Ako slucajno posaljemo, onda nas nasa interna kontrola propisno izjebe.
Dakle, dubrad lijena nema muda ni stati pred ljude koje njihova birokracija jebe ko male zeceve.
Sluzba za korisnike je opet druga prica. Naime, istina, 24 sata na dan je netko dezuran.
Ali to su ljudi toliko "pristojni" da im je preko kurca jednostavno reci dobro jutro kad ih pustate u 6 ujutro unutra u zgradu da bi mogli 8 sati sjediti u udobnim foteljama, pijuckati kavu i opcenito se prezderavati i oblokavati.
Ovo isto znam iz prve ruke, jel. Radio sam par smjena vikendom na porti u zgradi te sluzbe, jel.
Naime, 4 od 8 sati su proveli na hodniku za stolom kraj aparata za kavu. Telefoni su zvonili ko blesavi, ali njima se jebalo zivo izgleda. I da, sve to skupa je bilo snimano sigurnosnim kamerama, pa sam cijelo vrijeme mogao vidjeti gdje su.
Ovo su samo dvije sitnice naspram jos nekih sranja koja izvode na drugim T-Com lokacijama u Zagrebu.
Tak da ono, s obzirom da im placam 220 kn, a prije toga sam im placao 500 kn mjesecno zbog sugave 56k veze i ako u jednadzbu jos ubacim sva sranja koja sam dozivio zbog njih na svom radnom mjestu, onda cu im jebat mater bez obzira kakvom me seljacinom drugi smatrali.
I tako ce i ostat, sve dok ne spuste cijene na razinu konkurencije i poboljsaju svoj odnos sa postojecim korisnicima.
Ovih par ljudi koji nikad nisu imali problema su ionako u manjini.
EDIT:
Jos jedan kuriozitet, jel.
T-Com je jedini domaci provider koji nije ukljucen u nas domaci CIX sustav, pa ako slucajno netko nekim cudom pomisli sastavit game server ili nesto na podrucju drage nam drzave, a da nije spojen na T-Com, T-Com korisnici ce redovito imati pingove od 80 pa na vise jer paketi moraju proputovati pola planete da bi uopce stizali od servera do korisnika.
Dok recimo Optima i ostali provideri imaju stabilne pingove. A ne kao T-Com, nize pingove u Njemackoj nego u Hr.