HCL.HR

Ghost Recon: Future Soldier

  • 77 Odgovora
  • 12322 Hitova
*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13411
    • CroSimRacing
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #60 : 23. Siječanj, 2013., 12:02 »
Ja neznam da li sam najveći fanboy ove igre ili šta, ali upravo prešao igru četvrti put zaredom. Ovog puta 100% na Elite težini. Sakupio sve moguće challenge i oružja. Nevjerovatno je koliko je igra kvalitetna i nemogu se načudit zašto je toliko podcjenjena i zašto je dobila baš toliko loše kritike. Preporučam svim ljubiteljima taktičkog TPS-a. Na trećoj težini igra je jako izazovna i treba se dosta pomučit da bi se riješili challengi; plus što veseli da se pogine od jednog snajperskog metka ili rafala od 2 sekunde. Taktika i stealth na najvišem nivou.

Nakon prelaska igre, napokon je došao i drugi DLC zvan Raven Strike na PC platformu pa se bacio na njega. Osim geruilla mape, Raven Strike donosi i tri single player misije čija priča nastupa nakon kampanje. Još rješavam prvu misiju, koja je daleko teža nego li bilo koja u kampanju, jer se radi o tweakanom AI-u te misija bez gadgeta. Tako da zaboravite na softverske pomoći (Drone, Sensor). Javim dojmove kada pređem dodatni sadržaj.


*

Pajko

  • *****
  • 3126
  • REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #61 : 23. Siječanj, 2013., 12:10 »
Ja neznam da li sam najveći fanboy ove igre ili šta, ali upravo prešao igru četvrti put zaredom.

Ti si najveći fenboj ikada. Nezz, pitam se bi li ja ovo uspio preći barem jednom, jer izgleda toliko dosadno da je to nevjerovatno. High tech gadgeti 'n' stuff :(
P.S. Napisano je velikim tiskanim slovima jer stvarno vičem. Najozbiljnije.

*

seymour

  • ****
  • 1470
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #62 : 23. Siječanj, 2013., 12:30 »
ane

Ja sam nedavno bio instalirao igru,izdržao sam prvih 5-6 misija,nisam mogao više. Baš je običan generični šuter :/
Di ćemo večeras, pusti prazne priče<br />Di ćemo večeras da se ubijemo pićen<br />Di cemo večeras, da bude luda kuća<br />Tu su Kuzma i Shaka Zulu, doktori puknuća

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13411
    • CroSimRacing
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #63 : 23. Siječanj, 2013., 12:52 »
Ne lezi vam pristup ili nesto.

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #64 : 23. Siječanj, 2013., 16:10 »
Majke mi Cole ti si lud. :piva: Nisam čuo da je netko 4 puta igru završio u pula godine od kad je Cod4 izašao.
« Zadnja izmjena: 23. Siječanj, 2013., 16:15 RoboWarrior »
“The optimist thinks this is the best of all possible worlds. The pessimist fears it is true.” - Robert Oppenheimer

*

Mzehn

  • ****
  • 1500
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #65 : 24. Veljača, 2013., 15:09 »
Jedna jako podcjenjena igra.

Priča je standardna kad je u pitanju US Army tematika, ruše se Zambijske mreže trgovanja oružjem, Bolivijski diktatori i naravno nestašne Ruske bitange koje se ne uklapaju u nečije više ciljeve. Karakterizacija likova skoro i ne postoji, tek se kroz cutscene u kantini mogu razaznati osobni motivi individua.

No, to nije ni bitno u ovoj igri, bitna je akcija. A akcija je fantastično napravljena. Nelinearan gameplay i široka paleta pristupa, u velikoj večini igre, je glavni pridonositelj tome. Ghost squad sačinjen od četiri ghosta je u svakoj situaciji savršeno sinkroniziran i koordiniran a to je u ovom slučaju temelj dobre gameplay mehanike. Sync killovi su jako dobro odrađeni, još se u krucijalnom trenutku vrijeme uspori na sekundu dvije.

Najbitnija je strpljivost, tek se tada može poistovjetit sa atmosferom na koju su developeri ciljali. Par misija sam znao i po sat vremena igrat jer ako se digne alarm to više nije to, igra postaje osrednji TPS. Rekao bi da je pristup situaciji najbitniji. Jedna misija se totalno ne uklapa u tu priču, mislim da je četvrta i peta, kad se dobije Warhound, robot sa infinit armorom i infinit streljivom, a još su kao challange postavili da se 90% neprijatelja eliminira s njima. Baš smara. I to je zapravo jedina loša misija u igri.

Ovo mi je postala jedna od dražih stealth misija uopće Ghost Recon: Future Soldier Campaign - Mission 10 - Gallant Thief


Stealth odjelo je savršeno isfurano, iz daleka nema šanse da te itko skuži dok je izbliza druga priča, u svega par sekundi se diže alarm. To jest kada se kreće kroz pozadinu koja baca kontrast i distorzira odjelo. Odlično su to složili. Treba se pazit i na kojem dijelu mape se rade killovi jer ako neprijatelj otkrije tijelo tu obično završava šuljanje i počinje rat.

Cover mehanika je jedna od boljih koje sam vidio uopće, a dobar dio covera je uništiv. Hit reg besprijekoran. Na trailerima i ranim in-game materijalima je izgledalo kao da će se imati hrpa gadgeta koji će biti beskorisni i zbog kojih će igra biti prelagana ali nije ni blizu toga. Na svakoj misiji je moguće imati samo jedan gadget (night vision za misije po noći, magnetic visio za npr pustinjsku oluju, termal vision za snijeg itd...) i svaki, ali baš svaki, izgleda i funkcionira odlično. Npr kad se s night visionom igra po noći sve je crno-plavo-zeleno dok je dah kod trčanja žuto-crven. Takvih kul sitnica ima jako puno.

Kustomizacija oružja je jako detaljna. Doslovno se može svaki komadić oružja promjenit/zamjenit ovisno kako netko voli igrat. To je vjerojatno zamišljeno prvenstveno za online co-op i multiplayer pošto je u singleplayeru najčešće automatski ponuđeno najbolje rješenje.

Igra ima svojih mušica i mana ali sigurno spada u sam vrh taktičkih šutera i stealth žanra zadnjih nekoliko godina. Oni kojima se nije svidjela su vjerojatno igrali krivim pristupom ili su previše navikli na generične šutere, nez. Nekome tko voli stealth igre ovo će biti pravi užitak. Ako će netko zaigrat obavezno neka stavi sve patcheve (1.7)

Odigrat ću DLC u budućnosti sigurno, treba ostavit još sadržaja za drugi prelazak :)

85/100




Hvala Coleu na Uplay pomagalu :hug

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13411
    • CroSimRacing
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #66 : 25. Veljača, 2013., 00:09 »
Drago mi je da nisam jedini "fanboy" koji ukazuje da je ova igra podcjenjena. Već mi je pomalo neugodno bilo. Slažem se sa svime rečenim iz predhodnog posta i naravno da se ne obazirem previše na provokacije ljudi koji teže totalno drukčijem pristupu nego što to ova igra nudi i želi prezentirati. Takve negativne kritike i komentari me podsjećaju na ekipu koja koristi kontrolere u racing igrama/simulacijama i pritom se raspravlja sa ekipom koja posjeduje volane. Opet ovdje, bi se dotakao priče, koja je meni sjela kao nekima ban. Bilo kakvo drugačije prezentiranje priče uz ovakav gameplay bilo bi neprihvatljivo, suvišno i nezgrapno. Klišej priča uz ovakvu prezentaciju iste ide ruku pod ruku uz takav gameplay. Igra koja nije zakazala niti u jednom segmentu svih svojih vrijednosti i mana. Rekao bih apsolutna preporuka svima kojiam je TPS i stealth u srcu.
« Zadnja izmjena: 25. Veljača, 2013., 00:10 Cole »

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2497
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #67 : 25. Veljača, 2013., 14:17 »
Ne čudim se lošim kritikama pošto ljudi danas ne znaju igrati stealh orijentirane naslove ili bilo kakve igre koje traže korištenje mozga i debelu količinu strpljenja.
Što se tiče ovog serijala, ne znam, zadnji puta sam igrao Advance Warfightera koji je bio neka druga filozofija u odnosu na ono što su ukazivali foršpani za ovaj naslov. Drago mi je vidjeti da igra ipak nagrađuje strpljenje i da ima dovoljno imerzije na višim postavkama težine.
Btw, kakav je AI?
The greatest teacher, failure is.

*

Mzehn

  • ****
  • 1500
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #68 : 25. Veljača, 2013., 14:46 »
AI je ajmo reć dovoljan. Nije revolucionaran a nije niti da trče ko muhe bez glave. Baš taman.

Ako ćeš igrat odaberi predzadnji ili zadnji difficulty pretpostavljam da je malo neizazovno igrat na manjoj težini.

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #69 : 25. Veljača, 2013., 14:50 »
lol, ja sam ovu igru vec odavno odigro, otprilike i kad je izasla (znaci negdje na ljeto)
meni se stvarno dopala igra, puno taktike/stealtha, dobro odradeno pucanje i sve u svemu zabavna igra, ali mi je najveca mana neoptmiziranost
al mogo sam igri pogledat kroz prste zbog tog, jer sam se naviko da igram najnovije igre na 40-60 fps
''The curse of much knowledge is often indecision.'' - Paarthurnax, Skyrim

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13411
    • CroSimRacing
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #70 : 26. Veljača, 2013., 17:26 »
Ne čudim se lošim kritikama pošto ljudi danas ne znaju igrati stealh orijentirane naslove ili bilo kakve igre koje traže korištenje mozga i debelu količinu strpljenja.
Što se tiče ovog serijala, ne znam, zadnji puta sam igrao Advance Warfightera koji je bio neka druga filozofija u odnosu na ono što su ukazivali foršpani za ovaj naslov. Drago mi je vidjeti da igra ipak nagrađuje strpljenje i da ima dovoljno imerzije na višim postavkama težine.
Btw, kakav je AI?

Ovo nema veze s taktičkim mogućnostima Advance Warfightera. Svako ko je ljubitelj stealth orjentiranih naslova, ovo je must have. Puno imerzivnije iskustvo je na najvišoj postavci težine i tek onda dolazi do izražaja kvalitetan AI koji nije ništa neviđeno i revolucionarno, ali služi svrsi u onoj mjeri koja je prikladna za igrače željne izazova i zabave.

*

Deadwalker

  • Moderator
  • *****
  • 2497
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #71 : 26. Veljača, 2013., 19:40 »
Ajd, držim te za riječ.  Uzet ću prvom prilikom na Steamu, nadam se da neću požaliti.
The greatest teacher, failure is.

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2011
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #72 : 12. Srpanj, 2014., 14:34 »
Sorry zbog rivajva teme ali et raspiso sam se ko veliki, i kad sam skontao da je ovo previše da stane u listu odigranih igara bilo je već kasno :mrgreen:



Odmah da kažem da je CoD virus zarazio i ovu igru :wildboy:. Taktička komponenta je drastično pojednostavljena, previše se inzistira pucačkoj akciji, eksplozijama i WOW trenutcima valjda da se privuku te CoD mase. Iako je u pitanju stealth igra gotovo nijednu misiju nije moguće preći u potpunoj tišini (kao duh) nego će te uvijek dočekati mnogo sirove pucačke akcije koja ne bi imala šta tražiti u jednoj ovakvoj igri.

Ja lično sam blago razočaran jer sam imao mnogo viša očekivanja od ove igre ali, uzevši u obzir današnju situaciju na tržištu igara koje probleme razmimoilaženja u mišljenju rješavaju vatrenim oružjem, Future Soldier je svakako među boljim. I ovakav kakav je je ipak je dosta inteligentniji od većine drugih, poprilično je nelinearan gameplay i uvijek imaš više opcija na raspolaganju, čak se može malo i taktizirat (ali ne očekujte previše po tom pitanju), stealth je vrhunski i mnogo sam uživao u ovoj igri ali je šteta kada nakon što pola misije uživaš u stealthu i taktiziranju i onda ti dođe skriptirani akcijski segment ili on-rail napucavanje ili wave defense i potpuno pokvari utisak. Da ne bude zabune, i sirovo napucavanje je izvanredno odrađeno ali je besmisleno koliko su ga forsirali jer Ghostsi su ipak kao što im i ime kaže momci koji posao odrade u tišini i nestanu prije nego što iko primjeti njihov "rad", a ne marinci koji se napucavaju sa Talibanima tamo negdje "bogu iza nogu". Primjer tog forsiranja akcije je kada sam u jednoj misiji imao pred sobom 10-ak neprijatelja i na prvu sam mislio da je tu situaciju nemoguće riješiti ghost pristupom ali, ako ima šanse barem na nivou statističke greške ja ću je naći, i tako sam sam ih uspio sve srediti undetected ali nisam mogao nastaviti misiju jer se nastavak misije nije htio trigerovat. Valjda ovi iz Ubisofta nisu mislili da će ih neko uspiti sve srediti undetected, i šta ću nego restartujem checkpoint i "sredim" ih 9 i onog jednog ostavim da izazove uzbunu i onda u narednih par minuta se u CoD maniri napucajem sa 100 njegovih kolega :tired:. Kada već spominjem Ghostove, vrijedi reći da im je dosta dobar AI. Nikad ne smetaju a dosta su korisni, kada imaš jednog suborca iza leđa siguran si da neće biti nikakvih negativnih iznenađenja s te strane. Sinhronizirane i koordinirane akcije su vrhunske i mogu se postići odlični rezultati ali nije za pohvalu izostanak mogućnosti da suborce raspoređujemo kako mi želimo (ovo bi bilo pogotovo korisno u wave defense segmetnima). Ni protivnički AI nije loš, nisu pametni kao dijete od 10 godina ali nisu ni glupi kao u Sniper Eliteu V2, sviđa mi se što vas čak i pod cloackom primjete ako im se približite na bliže od 20m. Cover sistem odlično funkcioniše, oružja ima mnogo i mogu se detaljno kustomizirati raznim dodatcima i time prilagođavati svom stilu igranja, također tu su i neizostavni high-tech gadgeti koji otvaraju neke nove pristupe i igru izdvajaju iz mnoštva.

Što se tiče priče toliko je stupidna da bi im bilo pametnije da smo ovdje jednostavno odrađivali nepovezane misije po čitavom svijetu nego što smo ovako rješavali nepovezane misije po čitavom svijetu :bonk:, likovi također klasični generični cool momci. Ali to smo sve i očekivali valjda, zna se šta je svrha ove igra (ako hoćete priču i likove eto vam ME). Grafika je prosječna ali su se stari lisci iz Ubisofta poslužili nekim cool trikovima pa je igra, kao kakva dobro našminkana žena, često izgledala mnogo ljepše nego što zaista jeste. Ali su zato za animacije nemam nikakvih primjedbi, super su fluidne i vjerodostojne.

Sve u svemu, mnogo se kvalitetne zabave može pronaći u ovoj igri ali mi se ne sviđa pravac kojim je ovaj serijal krenuo.
85

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13411
    • CroSimRacing
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #73 : 12. Srpanj, 2014., 16:23 »
Igra u svojih 15-ak sati nudi barem 10 sati čisto stealtha nezz što si očekivao.
Što se tiče on rail scena ili wave defense, meni su prezabvavne, jer su odrađene savršeno.
Jedna od najrijeđih igara koje ću nastavit prelazit na godišnjoj bazi, dosada prošao igru 100% što se tiče svih challenge i svih težina.

Šteta samo što su zadnju težinu (hardcore) usrali sa osnovnim bugom. Naime bilo kakvog kretanje osim nišanjenja otrkiva vaš cloak, no vaši suborci zato mogu trčat sagnuti u cloaku.
To baš dijeluje nezz stupidno...

Major Stealth Fail - Ghost Recon Future Soldier HARDCORE Difficulty Part 6

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2011
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #74 : 12. Srpanj, 2014., 17:42 »
Igra u svojih 15-ak sati nudi barem 10 sati čisto stealtha nezz što si očekivao.
Očekivao svih 15h.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21