HCL.HR

Hitman Absolution

  • 209 Odgovora
  • 39506 Hitova
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #180 : 13. Siječanj, 2013., 20:14 »
Jel mi moze netko reci gdje se nalaze sejvovi? Igru sam nabavio na Steamu no nema ih niti u my documents gdje mi vecina sejvova stoji niti u folderu od Steama..Trazio sam po netu no meni jednostavno nije tamo gdje bi trebalo biti a vazno mi je jer sam presao vecinu igre i zbog koliko sam vidio cestog buga izgubio sejvove pa bi sada samo od lege ubacio da ne moram sve iz pocetka...

Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #181 : 31. Ožujak, 2013., 17:46 »
Igrao sam igru na konzoli, pa sam je sada kupio i preko steama. Imam kmarkecGamer-a na steamu, on ima solidan score. Da li ima neki assasin koje se može suprostaviti meni. Možda imam pola sata igre, ali sam je igrao i na konzoli. Tak da ako netko želi da igra neka se javi. ( mislim na contract mod )
Zakon moga roda taj je, za obraz se glava daje!

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13374
    • CroSimRacing
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #182 : 11. Prosinac, 2013., 00:10 »
doktor1 je shvatio kako tweakat . :ave:

*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1408
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #183 : 11. Prosinac, 2013., 12:00 »

Nisam ja baš shvatio nego sam se koristio trainerom iz kojeg sam izbacio sve cheatove te ubacio Disguise sistem koji se nalazi u cvarlistu trainerea
* tvorac trainera je s0beit i naravno da bez njega ovo ništa nebi bilo moguće


*cvarlist pregled; dvije bitne stavke za detekciju koje su već u traineru, ali nisu aktivne

Dakle, trainer je sadržavao osam funkcija koje su se palile sa funkcijskim tipkama F1 - F8, ali bez disguise funkcije. Pošto trainer u sebi ima ubačen taj sistem šta se vidi iz slike iznad trebalo je napraviti skriptu za AI detekciju pomoću Hex editora i ubaciti je u trainer na F9 tipku, (ili bilo koju, ali sam stavio F9).
Razlog izbacivanja ostalih skripti je jednostavan - F1 tipka u igri nam daje Mission Briefing i ukoliko bi ostala u traineru uključio bi se GOD mode i bili bi besmrtni.


*skripte koje sadržava trainer desno i samo AI detect skripta koju sam ubacio ljevo


*AI detect skripta napravljena u hex editoru

I to je to... Prije ulaska u igru pokrenemo trainer, (kao administrator), nakon toga igru, (kao administrator), lupimo F9 tipku u igri, čuje se zvuk i novi disguise sistem je aktivan...

*radi sa 1.0.433 verzijom igre, sa 1.0.444 sigurno ne radi već ima CTD, (radi promjena u nekim datoteka same igre kako autor trainera kaže te nije izbacio trainer za novije verzije od 1.0.444); za starije verzije neznam dali radi

Još moram malo tweakova napravit pa ću ga stavit za download, a ovo su dva videa; jedan je usporedba Redone verzije sa Vanilla verzijom

Usporedba:

http://youtu.be/zJAra5Q0aL4

Gameplay, (pet minuta):

HITMAN
« Zadnja izmjena: 11. Prosinac, 2013., 12:15 doktor1 »

*

doktor1

  • CroSimRacing
  • *
  • 1408
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #184 : 11. Prosinac, 2013., 15:01 »
Download Disguise Redone

Nova verzija, (*teža) - download

Video tutorial...

http://youtu.be/L96WXA8BYhE
« Zadnja izmjena: 11. Prosinac, 2013., 19:42 doktor1 »

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13374
    • CroSimRacing
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #185 : 11. Prosinac, 2013., 23:09 »
Odigrao prvu misiju na purist.
Sasvim nova igra. Fantastičan posao i vjerujem kako ću imat sada daleko bolje dojmove.
Prava je šteta da ovo ovako nije bilo odmah u igri...

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13374
    • CroSimRacing
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #186 : 13. Prosinac, 2013., 22:56 »
Vezano za mod i za općenito igranje...
Znači većini HC igrača i općenito ljudima koji su igrali igru je disguise broken kao broken gameplay.
Ti si sada doradio mod koji miče upravo to što ljudima smeta i sada je igra "prelagana", ti isti ljudi bi identičnu reakciju imali kao i ti...

Meni je igra vrh u tom svojem štihu.
Shvaćam ljude koji su vejnali, jer to nije igra kakvu su htijeli, ali jednostavno serijali moraju napredovati, evoluirati...
HC igara kakve su nekad bile, danas više nema i to ljudi moraju prihvatiti.
Razlika između mene i HC igrača kakvih ima i na ovome forumu, što ja igru prihvaćam sa manama i prilagodim se istoj.

Uvijek postoji nešto što se zove broken gameplay i što će smetat igrača, ali pristupat igri i neprihvatit manu je automatska glupost.
Jer automatski nećete uživat u igri, koja po meni stvarno nudi strašno puno prostora za uživanje.

No nikome ništa ne predbacujem.
Ja sam i u onakvoj igri uživao maksimalno i shvatio sam odluku developera za takvim konceptom.
Sada s ovim modom uživam još više, jer nisam toliko nabrijan na pažnju da me netko ne skuži. A i realnije djeluje.
Pruža puno više prostora za istraživanje. Sada mi doslovce niti jedna stavka ne ulazi u minus. Ja sam oduševljen.

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16171
    • HCL.hr
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #187 : 13. Prosinac, 2013., 23:20 »
Meni je igra vrh u tom svojem štihu.

Tvoje pohvale postaju sve kreativnije :mrgreen:

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13374
    • CroSimRacing
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #188 : 13. Prosinac, 2013., 23:28 »
Ae. :hihi:

*

Adam Jensen

  • *****
  • 2001
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #189 : 14. Prosinac, 2013., 13:23 »
Dosta drugačiji Hitman nego dosadašnji, prije svega ovaj nastavak stavlja jak akcenat na priču koja možda nije osobito posebno napisana ali je zato odlično prezentovana, a to je često i značajnija stvar. U Absolutionu smo po prvi put vidjeli i emocionalnu stranu našeg omiljenog ćele :hug. Iako da odmah kažem da mi se više sviđao sistem iz prijašnjih Hitmana gdje smo radili za agenciju i gdje dobiješ ugovor, biraš arsenal i obaviš zadatak.

Što se tiče gameplaya, kao i uvijek u potpunosti je prilagođen stealthu i pred igrača stavlja široke, a bogami i duboke, mogućnosti kreativne eliminacije neprijatelja (pogotovo glavne mete imaju bogatu lepezu accidental kill-ova, koji su svako mnogo zabavniji od "običnog" ubistva). Šteta što nivou nisu još prostraniji jer bi samo nebo bila granica vašoj kreativnosti, daleko od toga da su linearni, naravno da uvijek imate više alternativnih ruta, ali imam osjećaj da su vještački smanjeni i podijeljeni na zone (koje su povezani/prekinuti cut-scenom) pretpostavljam da je to zbog ograničenosti konzola da prikažu puni nivo odjednom. Absolution me posebno oduševio što pruža sasvim fin izazov, kakav odavno nisam imao u nekoj stealth igri, ukoliko želiš da igru na najvećoj težini pređete kao perfekcionist. Pod pojmom perfekcionist podrazumjevam kompletnu igru preći kao ghost bez da ikoga ubiješ (osim onih koji su izričite mete) ili da ikoga na bilo koji način uznemiriš (npr. onesvješćivanje protivnika da bi mu uzeli disguise). Bilo je par dionica koje sam morao i po 50-ak puta resetovati da bi dostigao ono što Agent 47 najviše cijeni - čistu perfekciju, ali vrijedilo je jer taj osjećaj koji ti daje takvo postignuće je neprocjenjivo. Za stealth igru protivnički AI igra veoma važnu ulogu, a usudio bih se reći da u Absolutiona uopće nema AI-ja jer je ponašanje svakog pojedinačnog bota u potpunosti skriptovano, međutim ako je skripta dobro urađena kao što je ovdje slučaj onda to i nije tako loša stvar. Botovi zaista odlično pokrivaju teren i ostavljaju veoma malo prostora, tako da je potrebno pažljivo prostudirat njihove putanje kako bi pronašli savršenu rutu ili se dočepali ostavljenog disguisa koji koji uveliko olakšava nastavak misije. Ono što su mnogi zamjerili (da kada igraš akcijskim pristupom da su protivnici glupi, da se lahko sakriti od njih i zametnuti trag, kao i to da nakon checkpointa se ubijeni protivnici ponovo spawnaju iza vas is sl.) ja uz svoj stil igre naravno nisam primjećivao, tako da sam u biti zadovoljan ponašanjem protivnika. SP kampanja je iznenađujuće duga i pružit će vam preko 20h zabave. Također, vrijedi pohvaliti kompletnu audio-vizuelnu prezentaciju, igra vam svakim korakom stavlja do znanja koliko je budžeta utučeno u nju. Međutim, nisu baš uspjeli pogoditi onu Hitmanovu prepoznatljivu misterioznu atmosferu, moguće da ovo nostalgija govori iz mene ali prethodni Hitmani su bili daleko atmosferičniji i misteriozniji nego ovaj.

Da sumiramo, dosta toga Absolution radi odlično, uveo je neke pozitivne inovacije, međutim neke stvari su trebali bolje realizovati, neke promjene i nisu baš dobrodošle, te zbog svega smatram da ne zaslužuje ući 90+ kategoriju. Ali da je odlična igra koju će svaki stealth igrač znati cijeniti to je neosporno.
89
« Zadnja izmjena: 28. Siječanj, 2015., 20:49 Adam Jensen »

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13374
    • CroSimRacing
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #190 : 24. Prosinac, 2013., 20:09 »
Prešao igru drugi put uz pomoć disguise tweaka.
Moram priznat da mi je igra još bolje sjela, no ne znači da će tako biti i kod ostalih.
Nekom će biti prelagano, nekome neće imat smislat to, no meni baš ima i stvorilo mi je još veću imerziju.

A gotovo isti koncept je bio u svim igrama u serijalu. Jednostavno mi je prirodnije sjeo taj sistem i stvarno bi rulalo da je developer sam to implementirao u igru.
Trudio sam se gotovo u svakoj misiji postići silent assassin rank - što sam i uspio u dosta misija.

Mogu shvatit one igrače koji jednostavno ne vole ovaj koncept sa čekpointima, no meni se baš svidio.
Isto tako i hrpetina oružja kako hladnih tako i vatrenih je odlično ubačena, sa pravom maštom. Mislim da sam gotovo sva oružja isprobao u igri.
U par navrata sam igrao igru kao klasičan FPS no samo do reloada, da se izguštiram nakon mirnih i tihih dionica.
Priča, audiovizualna prezentacija i općeniti design cijele igre je priča za sebe. 

Likovi koji su dovoljno dobro okarakterizirani da ih upamtite, a opet dovoljno blesavi i iritantni, da budu nešto novo i svježe.
Isto tako sviđa mi se radnja koja se postepeno mjenja kao i igrina atmosfera kroz postepeno prelaženje.

Zaboravio reći da sam igrao na Purist.

Nemam nikakve posebne zamjerke osim par sitnica, a tiču se "HC" težine - Purist.
Zvuk prilaska mete ili random osobe dok ste u zasjedi je apsolutno nepotreban. Nezz zašto to? Isto tako budući da je cijeli HUD OFF, ne berem USE opciju.
Mislim da je to to.

Jako volio što prije vidjeti izradu novog Hitmana u istim rukama.
Nadam se da nećemo čekati ponovo 6 godina...


*

eLemEnKrox

  • *
  • 122
  • I see humans, but no humanity
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #191 : 26. Prosinac, 2013., 15:58 »
Imam igru za Xbox, nisam baš nešto previše sretan pričom, radnjom, uopče mi se ne sviđa baš posebno nešto igra, nisam prošao, ali možda ako će mi se dati možda hoću jednom ;)

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13374
    • CroSimRacing
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #192 : 26. Prosinac, 2013., 16:10 »
;)

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16171
    • HCL.hr
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #193 : 14. Veljača, 2014., 15:50 »
Ne mogu osposobit spomenuti mod gore.
Napravim sve i čuje se zvuk aktivacije ali ništa se ne događa. Verzija je 1.0.433.1
:(

*

Cole

  • Moderator
  • ******
  • 13374
    • CroSimRacing
Odg: Hitman Absolution
« Odgovori #194 : 14. Veljača, 2014., 23:51 »
Probaj sa 444.

Šta znači da se ništa ne događa?
Mora se nešto dogodit. Možda si deaktivirao mod?
Znao sam ja u igru uć i igra mi ili zapamti postavku ili ja slučajno stisnem.
Skuže me i loadam i stisnem F9 ili koji je već.

Kažem probaj skinut 10444.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21