Malo dojmova nakon šta sam sinoć proveo 45 minuta u igri...
Da se prvo dotaknem prezentacije koja je - vrhunska! Dakle, teksture nisu nešto najbolje no sve ostalo je jednostavno fantastično; od nevjerovatnih kretanja likova koji su nešto najbolje šta sam vidio u video igrama, kao i odlične "dubine" prikaza - objekti se fantastično uklapaju u prostor zahvaljujućio vrhunskom osvjetljenju i ambient occlusionu. Nisam ljubitelj chromatic aberration efekta no u ovoj igri mi paše jer još diže prezentaciju! Tu je i zvuk koji je fenomenalan; igram sa slušalicama, (HyperX Cloud) te sam uključio virtualni 7.1 koji mi se inače ne dopada no ovdje uz igrne postavke radi savršeno; lupanje sa druge strane zida zvuči doslovno tako, kada telefon zazvoni iza leđa to se čuje vrhunski plus mnogo, mnogo ostalih zvukova koji "maltretiraju" dok se pomalo šuljamo "ukletom kućom"...
Sve to stvara jednu rijetko viđenu atmosferu koja je ništa drugo nego vrhunska!
Imerzija je vrhunska jer su i sve naše radnje odlično animirane i čine lika kojim upravljamo mnogo življim nego kada recimo u Deus Exu odlučimo maknut tijelo i ono samo počne lebdit ispred nas...

Gameplaya nisam puno iskusio no ovo do sada mi se sviđa. Čitao sam da kasnije dolazi standardni managment sa inventorijem, traženje ključeva, skrivanje itd...
Za početak sam skinuo DLC koji omogućava igranje na Mahouse težini od samog početka:
- No checkpoints
- Can only save by using cassettes in cassette players, cassettes are limited and must be found
- Enemy placement changed
- Enemies are tougher, more alert, hit harder and move faster
- All item placement (including key items) changed
- Bigger reliance on coins and cages, with some being mandatory
Dojmovi sa redita o spomenutoj težini:
So I started a third playthrough, putting a few hours into Madhouse mode.
I'm actually feeling a little remorse at not incorporating experience with Madhouse mode into my views on the game so far. What Capcom has done with it is incredible. Sure it's infuriatingly brutal at times, but it has to be said that they put a lot of work into it. It both elevates the base experience to something new and subverts your expectations to wonderful effect. I've often wished RE would revisit the Director's Cut and Claire B/Leon B approach to remixing content, and those beautiful bastards at Capcom have gone and done just that. The entire game feels mysterious and new all over again. Enemy and item placement is totally re-arranged, and I can take nothing for granted. Jack isn't just a buffon idling around in corridors anymore, he's THE FUCKING NEMESIS. It's actually shockingly well revised and balanced meticulously. If the base game gave me that feeling of investigating the Spencer Mansion for the first time, Madhouse mode is akin to flipping RE2 discs for post-game scenarios. Fantastic.Zasada mi se jako sviđa i već vidim da će mi za prelazak trebati cca 15-20 sati! Iako sam prošao samo prolouge, igra te drži napetim i neznaš kada, gdje i šta te čeka... I onda kada vidiš na kraju hodnika da je nešto ušlo u prostoriju u koju planiraš ući skupiš hrabrosti i kreneš vidjet šta će se dogodit, držeći sjekiru hrabro ispred sebe, jer hej, nemogu mi nemani ništa protiv vjerne sjekirice...

Kao i sve horore, igram ih isključivo od 23 sata pa nadalje...