Queens of the Stone Age - Songs for the DeafŠto reći nego rokanje buraz :2139:
Odličan album. Ima hitova, ima smirujućih stvari, ima svega.
Osim cica
8/10
Smashing Pumpkins - OceaniaDosadno ko križ. Nikad nisam bio fan smešin pampkinsa, ali ovo je dno.
Zaspao sam kad sam prvi put slušao. Nula inspiracije, nula duše.
Eto ;_;
2/10
Two Door Cinema Club - BeaconNovi TDCC. Normalno da je vrh. Normalno da su bili u izdanju 11.8.2012. NME-a. Morao sam piratizirat album jer sam preveliki fan. Definitivno u skoroj budućnosti kupujem album <3
Sam po sebi album je ozbiljniji od prethodnog, ima nešto malo više elektronike,,, ali i dalje je to ono pravo indie rockanje.
Duži od prethodnika, bolji od prethodnika. Doduše meni će Tourist History biti no.1.
Normalno da je ocjena
10/10
Cloud Nothings - Attack on MemoryNe znam što misliti o ovome. Par pjesama je super, onda ima dozlaboga dosadnih itd.
Malo zamorno nakon nekog vremena.
Imao sam velika očekivanja. Izgleda da mi ne sjeda #iksiđođomođo muzika
5/10
Toro Y Moi - June 2009Savršenstvo. Laganica, liriksi, sve lajkabilno. <3
Jedina stvar koje je negativna je što je malo prekratko.
Uglavnom, rula.
9/10
The xx - CoexistPre...jednolično. Imao sam filing da je cijeli album jedan pjesma.
Nije moj stil. Ne paše mi.
Ništa posebno od pjesama za izdvojiti.
4/10
Owl City - Midsummer StationOcean Eyes nikad poslušao, ako je imalo slično ovome, rula.
Kaver je super. Muzika je ono, #ljetojebanje #čilanje #mtvmuzika #veselaamerika
Gold, Good Time, Shooting Star i Dreams and Disasters su naj albuma.
Ugodno iznenađenje na kraju ljeta <3333
8.5/10
Spiritualized - Sweet Heart Sweet LightSpace rock xDDD kaže wikipedija.
Okej. Za par slušanja. Za prvu pjesmu sam mislio da su tri pjesme.
Dugačke pjesme. Malo dosadnjikavo. OKej za par slušanja, kao što rekoh.
6.5/10