Wii U 'Has A Horrible, Slow CPU' Says Metro Last Light Dev
Framerate problemi su bili očiti i u Batmanu... i tako Wii U ostaje bez Metro: Last Light-a.
nezz
Ovo sigurno zvuči daleko lošije nego što zapravo je, kao i druge stvari koje se ovih dana preuveličavaju, poput brzine RAM-a. Uostalom, nekoliko developera prije ovoga izašlo je u javnost s informacijom da je Wii U snažniji od trenutne generacije, sad ovi to poništavaju i eto - opet smo na nuli, tj. na ničemu. Dok netko nekako ne napravi neki benchmark, izvuče radni takt iz toga, ne možeš ni znati ništa precizno. U biti, najbolji benchmark će biti Wii U ekskluzive, ako fejlaju grafički - valjda će biti jasno da je Wii U ehnički slab. Ovi portovi poput Batmana i Mass Effecta koji su morali biti požureni na tržište kako bi Wii U imao tobože snažan launch nisu nikako mjerodavni. Osim toga, ne bi baš kreatore Metroa 2033, notorno zahtjevne igre, nazvao najboljim "optimizatorima" na svijetu.
Onda opet ljudi zaboravljaju činjenicu da su dosad izašle igre za Wii U praktički prva generacija Wii U igara. Kao što je to bilo sa svakom konzolom, kako vrijeme prolazi i developeri se upoznaju s hardverom i razvijaju bolje, prilagođenije enginee tako i igre postaju grafički impresivnije. Vidjet ćemo koliko još lufta Wii U ima zapravo, ali u svakom slučaju treba na ove launch igre gledati kao na prvu generaciju Wii U igara. A ako stvarno mislite da je Wii U dosegao svoj grafički limit već s launch igrama (i da to Nintendo nije predvidio kao veliki flop za cijelu kompaniju), onda imamo jedan neviđeno rijedak primjerak VRLO čudne konzole koja s vremenom neće dobiti znatno ljepše igre. Jer to se uvijek dešavalo.
Da pomogne staviti stvari u perspektivu, evo Forze Motorsport 2, X360 ekskluzive iz 2007. godine:
I evo Forze Motorsport 4, također X360 ekskluzive, četiri godine kasnije na apsolutno istom hardveru:
Kao i u svaka druga, Wii U je konzola koja se mora prvo pojaviti u puno domova diljem svijeta prije nego će pokazati što sve zapravo može. Igre koje su do sada izašle, pogotovo third-party igre, su forsane da se izbace kako bi konzola bolje izgledala marketinški na launchu, kako bi se postigao željeni Install base, jer igre su ono što zapravo privuče ljude... ako to dobro prođe, onda će se third-party developeri popaliti i razvijati igre za Wii U uz manji pritisak i uz realan trud i volju, a samim time će se naći i načini za optimizaciju koda, za bolje iskorištavanje specifičnog hardvera (mislim na CPU i GPU koliko i na GamePad) itd.