INSIDE

Ovi Danci iz Playdead studija fakat znaju napravit odlican puzzle platformer bez previse nepotrebnog kompliciranja sto price sto gameplaya.
Prije svega smatram da se ova igra nece svakome svidjeti, prvenstveno svidjet ce se onima kojima se svidio LIMBO, prvijenac ovog tima.
I u INSIDE-u se sva prica odvija u pozadini, bez ijedne izgovorene rijeci dijaloga ili monologa, a platforming je dovoljno jednostavan da se sve da pratiti. Monokromatski pejzazi, tamniji mracni tonovi to su definitivno najistaknutija obiljezja dizajna INSIDE-a.
Pricu bi osobno opisao kao vrlo sjebaniju i mracniju verziju Orwellove 1984, nemam drugih rijeci.
Nisam vec dugo toliko navijao za glavnog lika (ponovno mali djecak) da uspije pobjeci, da se uspije izvuci iz svega toga. I nekoliko puta sam se posteno trznuo kad su ga dohvatili krvolocni psi ili kad je pao i polomio kicmu, noge ma sve...
Zadnjih 15 minuta igre je nesto posebno i bez da ista spojlam samo cu reci da se to treba dozivjeti-odigrati da bi osjecaj bio potpun, kada netko drugi to opisuje to nije to.
Za kraj mozete i procackati po HCL-u i pogledati Igorove videe iz igre mada je on snimio skoro cijelu igru

(isprike za pravopis, pisem sa sisterkinog laptopa gdje je nekakva cudna arapska tipkovnica xd)