HCL.HR

Killzone Shadow Fall

  • 174 Odgovora
  • 56502 Hitova
Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #75 : 15. Studeni, 2013., 13:26 »
ima se vrimena jos,konozla tek za 2 mjeseca,tako blizu a tako daleko :hiha2:


*

Dymar

  • *
  • 85
  • Dymar in Love
Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #77 : 03. Prosinac, 2013., 02:58 »
Ako neko igra, neka me Add za prijatelja (Dymar - HR)

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk


*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #78 : 29. Prosinac, 2013., 10:31 »
OK, disclamer jedan - igrao sam Killzone 2 i 3 nešto malo, slabo ih se sjećam i otprilike poznam priču, ali nikad nisam od početka do kraja prešao prijašnje Killzone igre.

Ali eto, sad se Shadow Fall prelazi, na više od pola sam i zadovoljan sam za sada. Ali ne baš puno više od "zadovoljan".

Čisto je to pucačina u kojoj riješavaš zadatak za zadatkom - samo jedna koja izgleda stvarno lijepo i istini za volju ima par interesantnih sitnica u gameplayu pored samog napucavanja (koje je isto dosta dobro), a koje je gušt raditi djelomice i zbog samih animacija i grafike. Priča i prezentacija priče, scenarij i voice acting, to je sve baš začuđujuće tupasto i blentavo i loše. Dijalozi su baš smiješno loši.

Glavni lik je baš nitko i ništa - takav osjećaj dobiješ kroz polovicu igre, nije te briga za njega - samo je čovjek na zadataku. Tobože siroče neko, ali nikog zapravo nije briga. Mentor mu je seronja koji čudno priča i gleda. Eto. Mislim, ima nekih bolje i lošije odrađenih likova i dijaloga općenito, ali generalno - priča je poprilično bezveze. Neprijatelji su stalno isti, tj. nisu baš, ali dobiješ takav osjećaj nakon šest sati. Realno, oko tri različita tipa neprijatelja sam vidio do sada, ali OWL (leteći drone koji je skoro uvijek s tobom i kojemu možeš naređivati da ubija, hakira...) i neke situacije u igri promijene način na koji te iste neprijatelje možeš (ali i ne moraš) sređivati pa mi to da su svi slični i nije takav problem.

Framerate nije zaključan na 30, ide i preko toga, pa varira od "fludnijeg" do "manje fluidnog" - nikad to nije neigrivo, ali te varijacije znaju biti neugodne. Čak iako možda i ne pada ispod 30 fpsa (a čini mi se da pada, ali ne mogu to testitrati), kada padne sa 40-ak na 30 (karikiram), a ti ciljaš s analogom, to se osjeti neugodno na kontrolama. Definitivno se osjeti, npr. kad se okrećeš oko svoje osi na nekom otvorenom terenu da framerate varira ovisno o tome što ti je u danom trenutku u vidokrugu.

Nisam još prešao igru doduše, a i multiplayer nisam još igrao kako spada - probao sam ga jednom samo da vidim razliku u framerateu (mp je u 60fpsa) i mogu reć da je baš jako primjetno fluidniji gameplay u mp-u, ali je i grafika zbog toga lošija. U mp mapama vidi se manjak detalja u okolišu i niža rezolucija stvari poput sjena i refleksija u odnosu na singleplayer.

Imam neke videe i screenshote snimljene sa share funkcijom na konzoli (još čekam da mi dođe jedan uređaj da mogu snimati standardno s AVer Media karticom), ali jedini način dijeljenja toga je preko Facebooka, a ne da mi se spajat Facebook s konzolom :wildboy:

*

Cole

  • ******
  • 13453
    • CroSimRacing
Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #79 : 29. Prosinac, 2013., 12:14 »
Šteta, jer likovi, priča i prezentacija su bili jedan od glavnih aduta u KZ serijalu.

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #80 : 29. Prosinac, 2013., 18:45 »
bas mi je zao sto tako ispada

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #81 : 31. Prosinac, 2013., 10:24 »
Dobro, malo sam još igrao i povećao se broj različitih neprijatelja, postalo je i malo izazovnije to napucavanje pa treba pametno koristiti zaklon, kombinirati oružja i iskorištavati mogućnosti OWL-a. Gameplay je postao dosta napetiji. Doduše, priča i animacije vezane uz priču se nisu baš poboljšali.

I da, nisam vidio da netko previše spominje framerate u nekom negativnom kontekstu, čak se sjećam da je Digital Foundry imao dosta pozitivan pogled na igru - govorili su da ne pada ispod 30 i tome slično. Ali po mom iskustvu, framerate definitivno nije baš najbolji i ima podosta dionica u igri gdje varijacije u framerateu direktno utječu na kontrole, na preciznost ciljanja. Jučer sam napokon ubacio CoD: Ghosts u konzolu koji održava fluidniji framerate i nakon par MP mečeva u tome, bilo je neobično vratiti se Killzoneu koji je definitivno cijelo vrijeme manje fluidan, pa zbog toga i nekako manje responzivan u vidu kontrola.

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #82 : 31. Prosinac, 2013., 13:32 »
ja sam narucio komplet s dva joystica i killzonom,pa mi je neizbjezan za prelazak.Jesi probao MP jos kako spada,jel dobar?

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38936
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #83 : 31. Prosinac, 2013., 13:42 »
Jesam, OK je multiplayer - ima zanimljiv koncept s pokretanjem svog vlastitog meča po vlastitim pravilima, a samo napucavanje i kretanje po mapama je solidno - fluidnije nego u singleplayeru, što je odmah plus.

*

Me666

  • ******
  • 5556
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #84 : 10. Siječanj, 2014., 22:56 »
Killzone: Shadow Fall (PS4) - singleplayer gameplay i dojmovi | HCL.hr

Gledam ovo i neznam, očekivao sam više... znam da ova igra postoji prije svega radi grafike, ali zašto sve ostalo mora izgledati tako prosječno ... mnogo više se moglo iskusiti čak i u Syndicateu koji je prije svega VRLO prosječna igra

I onda kad kiksnu još sa sjenama na kraju videa, a kao sve treba izgledat k'o bombončić ... nez

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #85 : 25. Siječanj, 2014., 08:54 »
Ja sam jucer dokusurio SP kampanju i meni je igra odlicna!
Odlicna grafika, kontrole, mozda mrvu prelagana osimu predzadnjem chapteru (na normal tezini).
Ja sam uglavnom odusevljen, BTW meni je Syndicate kojeg spominjes isto jako dobra igra :thumbs:
Ajde, za tjedan dana ce se ekipa ovdje valjda raspisat malo vise, da vidimo vise dojmova ;)


3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #86 : 25. Siječanj, 2014., 09:00 »
Ako je imalo slican Mercenaryu meni ce isto bit odlican

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #87 : 25. Siječanj, 2014., 10:41 »
Ako je imalo slican Mercenaryu meni ce isto bit odlican

Ja sam se sada toliko napalio, da razmisljam da uzmem i Vitu (a imam 3DS), ali mi je trenutno to ipak malo previse za budjet :hiha2:
« Zadnja izmjena: 25. Siječanj, 2014., 13:46 Disc0 »
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #88 : 25. Siječanj, 2014., 11:29 »
Ako je imalo slican Mercenaryu meni ce isto bit odlican

Ja sam se sada toliko napalio, da razmisljam da uzme i Vitu (a ima 3DS), ali mi je trenutno to ipak malo previse za budjet :hiha2:
Vita je zakon i sve preporuke(imam takoder 3DS XL). jedva cekam isprovati remote play s vitom,jos sa ovom preplatom ps+ nakrcat cu se igara za nju i ps4,jos sada u 2 misec nove igre :hug
Pomalo skupljaj,a i nije vise skupa kao sto je bila

*

disc0

  • *****
  • 3274
Odg: Killzone Shadow Fall
« Odgovori #89 : 25. Siječanj, 2014., 13:48 »
Ako je imalo slican Mercenaryu meni ce isto bit odlican

Ja sam se sada toliko napalio, da razmisljam da uzme i Vitu (a ima 3DS), ali mi je trenutno to ipak malo previse za budjet :hiha2:
Vita je zakon i sve preporuke(imam takoder 3DS XL). jedva cekam isprovati remote play s vitom,jos sa ovom preplatom ps+ nakrcat cu se igara za nju i ps4,jos sada u 2 misec nove igre :hug
Pomalo skupljaj,a i nije vise skupa kao sto je bila
A PS+ sam napravio tek pred par dana kada sam uzeo PS4, ali sam odma ''pokupovao'' sve besplatno i za PS3 i za Vitu, a nemam ni jedno ni drugo...nek se nadje :hiha:
3DS FC: 4768-7805-4966
PSN: DiSkAcH

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9