Ferovcu pojasnit marketing
Zapravo ti je dečko pojasnio to sasvim kul.
Jedna nova pucačina s novim imenom tebi vrijedi 10$, dok novi COD ti vrijedi 50$ (blesavi primjer). Planescape: Torment tebi vrijedi $0 i uzeo bi ga s torenta, dok bi babitj mozda dao $10 za njega na GoG-u.
Mislim, s ovime ti samo nadopunjujem njegovu teoriju.

VAU, stvarno nisam razumio princip. To je teško. To je marketing, stari moj, to nitko ne kuži. Ful je sjebano.
Da, kraljevi, takav model bi apsolutno opstao. Sony prodaje Plejšn ispod proizvodne cijene da bude konkurentan te planira pokriti to na igrama (tako je bilo dosad barem) i ulupa desetke ili, vjerojatnije, stotine milijuna dolara u novi Kilzon. AJMO IĆI PO PLATI-KOLIKO-ŽELIŠ principu. =)
Jer kužiš, mali Milan 15-godišnjak (koji je ciljna publika uglavnom) će skroz gnjaviti mamu da plati 60 dolara jer želi podržati developere. Naime, neće staviti 0 DOLARA i igrati igru. Kao i svi ostali na svijetu ikad. =)
Kužiš, nitko se u Sonyju, Microsoftu ili Nintendu nije toga sjetio. Ili Valveu, EA-ju ili nekoj drugoj kompaniji.
Oni nemaju financijske savjetnike. Marketinške timove. Bilo što takvo.
Štaš, kad nemaju vas dva marketinška genija. =)
Al hej, on je to rekao pismeno i elokventno - mora da je nešto pametno! =)