BlazBlue(cijeli serijal) Je fors za anime gikove.
A kad to dolazi od mene, onda to nesto znaci.

Pun kurac efekata na ekranu, slab osjecaj "snage" kod udaraca, mizerna i naporna kvazi-prica(pokusaj OZBILJNE price u fajteru lol), plus likovi koji zvuce forsano i iritantno.
Neovisno na japanskom ili engleskom jeziku.
Vrlo dobra fajt mjuza doduse. Ostali fajteri bi se trebali barem na to ugledati do neke mjere.
Super Street Fighter IVNe znam. To mi je malo mijesano. Nikad mi se u SF serijalu nije svidalo sto likovi nisu balansirani, unatoc cinjenici da imaju kojih 4-5 poteza(ostalo su osnovni comboi).
Neki imaju slabiji health, neki manje stete zadaju napadima etc. Od punkurac boraca ti onda ostaje mozda 10 s kojim se mozes posteno boriti.
Jos ae kad igras s frendovima, pa se zajebavas. Ali ako hoces nesto ozbac(lol) ili online, onda ces gledat iste borce cijelo vrijeme. Dosadno.
Zabavno ako igras s nekim tko je istog skilla kao i ti. Inace dosadno.
Plus, da bi igrao kako spada, fighting stick je vise nego preporucljiv. Vecinu special poteza je poprilicno zajebano pogoditi kako spada cak i na PS3 d-padu. A u ovoj igri ti bas takva greska moze znacit razliku izmedu pobjede i gubitka.
Marvel vs Capcom 3Serijal kao takav je oduvijek privlacio pocetnike kao i neke ozbiljnije igrace. Sustav borbe je jednostavan i intuitivan, ali dovoljno dubok da zadovoljavajuce rasturas nakon nekog vremena.

Po trailerima, cini se da ce sve to zadrzati.
Ako trazis neki nerealni fajter, definitivno bih preporucio da sacekas ovo.
Fight NightCekam Champion. To treba uzet, pod obavezno.
Graficki izgleda kao najljepsi fajter ikad. EA je u pitanju, pa ce i produkcijski biti na nivou.
Plus, Champion ima 18+ oznaku. Sto znaci da se developeri u ovom nastavku nisu nimalo cenzurirali ili ogranicavali.
Kao, trebao bi biti najvjerniji prikaz boksa kao sporta do sad.
MMA/UFC serijaliNezz. Dosadno mi ovo. Izgleda dobro, ali polovicna izvedba.
Mehanika u igri prakticki ne prati stvarnost, neke stvari(npr. poluge) su puno lakse za izvoditi nego u stvarnosti itd.
Mozda je picajzliranje, ali meni je iritantno.
Soul Calibur IV/Tekken 6Oboje imaju skoro pa istu manu. Prakticki neigrivi online i natrpani bespotrebnim sadrzajem.
Ali! Ako ignoriras oblacenje likova(barbike jebemu) i kojekakve nepotrebne story modove(u Tekken 6) koji nemaju ama bas nikakvog utjecaja na mehaniku igre, dobivas savrsene nerealne fajtere.
Soul Calibur IV je sporiji od Tekkena, zahtjeva vise poznavanje boraca nego reflekse. Jos uvijek izgleda divno i igra se divno. Svi likovi isto manje-vise balansirani. Jedina je razlika s kojim ces se brze nauciti boriti.
Tekken 6 je znatno brzi, ali kompletno balansiran i vrlo lako se ufurati.
Cak i kad se primjeti da je neki lik mozda prejak, preko patcheva su do sad sve sredivali.
I ne, ne moze te neki tamo random Eddy dobiti ako znas igrat, sto god itko govorio.

Slobodno se moze ignorirati bilo kakav dodatni sadrzaj ili mod, posto su ti svi likovi dostupni od samog pocetka igre.
Tako da, osobno su mi Tekken i SCIV jos uvijek favoriti medu fajterima.
Vidjet cemo sto ce biti kad izadu MvC3 i FN Champion.