HCL.HR

Gran Turismo 5

• 1003 Odgovora
  • 160611 Hitova
Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #315 : 17. Lipanj, 2010., 18:46 »
Tisuće slika si stavio.  :wildboy:

Neg, zabavno mi ovo sa kokpit vjuom. BIT ĆE ZA SVE AUTE! NE, SAMO ZA 200! NE, SAMO 200 ĆE SE DEFORMIRAT, A SVI ĆE IMAT!
Meni svejedno. Ni ne mora imat, što se mene tiče. Ionako nikad ne vozim iz kokpita. Premalo vidno polje. Bogamu, vozili smo auto. Il smo se bar svi vozili u autu. Znamo koliko se široko vidi.
Znam da to nije problem developera kolko samog problema. Jer ono, oko vs. monitor/TV. Mogu oni povećat POV, al ona se zdrka osjećaj brzine.

Eh.

snowblind

• Suradnik
« Odgovori #316 : 17. Lipanj, 2010., 18:49 »
Sada još samo dočekati datum izlaska, štednja počinje.

Dragster

• OKO SOKOLOVO xD
« Odgovori #317 : 17. Lipanj, 2010., 18:59 »
Ane. Moram sredit kućište na gameboy advance-u pa i on ide na prodaju. Euforija jebena. A ima još 5 meseci, ako ne i više  :hiha2:

"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

Armor

« Odgovori #318 : 17. Lipanj, 2010., 19:25 »
Za 1h bi trebal ići demo
A kode mene oluja  :wildboy:
"Born with less, but you still precious.

You gotta be able to smile through all this bullshit."

Dragster

• OKO SOKOLOVO xD
« Odgovori #319 : 17. Lipanj, 2010., 19:41 »
ne budi blesav, ja tu skačem po internetima cijeli dan kako bi skupio 40% para koje mi trebaju za PS3 kojeg ti imaš. Gasi sve, proći će oluja  :wildboy:

"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

Armor

« Odgovori #320 : 18. Lipanj, 2010., 08:27 »
Bilo je puno, puno novosti!
Više o svemu u vijesti:

LINK: Gran Turismo 5: Opsežne E3 2010 novosti

Komentari...

Dragster

• OKO SOKOLOVO xD
« Odgovori #321 : 18. Lipanj, 2010., 13:08 »
NASCAR insisted that all of their series’ cars be playable on all circuits in the game.

Ovo će biti zanimljivo  \:D/

All cars will have functioning reverse lights.

:hug

To je to, sve je savršeno  :wildboy:

tl;dr pušite mi kurac xD

noda

« Odgovori #322 : 18. Lipanj, 2010., 13:31 »
* Yamauchi admits his team may have “actually gone too far in modeling some of this detail” and suggested it might be “more suited to the next generation of PlayStation.”  :mrgreen:

Samo ću zbog GT kupit plejku, jebe mi se. Ak me zadrži ko trojka uz plejku 2 isplatit će se.  :approve

Yuri

• Feeeeejk
« Odgovori #323 : 18. Lipanj, 2010., 13:34 »
Zasto se multiplayer nigdje ne spominje u reportima?  :wildboy:

Dragster

• OKO SOKOLOVO xD
« Odgovori #324 : 18. Lipanj, 2010., 13:50 »
* Yamauchi admits his team may have “actually gone too far in modeling some of this detail” and suggested it might be “more suited to the next generation of PlayStation.”  :mrgreen:

Samo ću zbog GT kupit plejku, jebe mi se. Ak me zadrži ko trojka uz plejku 2 isplatit će se.  :approve

potpis

Zasto se multiplayer nigdje ne spominje u reportima?  :wildboy:

Zato što se podrazumijeva, nadam se  :wildboy:

tl;dr pušite mi kurac xD

Facaa

• Full of Stars
    • www.shuma.org
« Odgovori #325 : 18. Lipanj, 2010., 18:21 »
Možda da pročitate zadnju stranicu. Ono. Čak je i jebeno boldano.

I ono. Ima lep opis i na službenojs tranici.

http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d13413.html

Online:

Races and Track Days
First and foremost is the Race. In addition to the free match races as seen in Gran Turismo 5 Prologue where you don’t know who you’ll race against next, it will now be possible to gather your closest friends and acquaintances, set a variety of rules, and enjoy races the way you want to.
And of course racing isn’t the only thing you can do. You can host "Track Days", where everyone can drive freely on the track. You can try to reduce your laptimes, teach someone how to drive, or just enjoy drifting. There’s an infinite amount of ways to have fun here.

Spectator Mode
If you’re not quite up to racing on one particular day, or if you just want to watch how someone really good drives, the Spectator Mode is for you. You can watch other users driving live, another great new way to enjoy Gran Turismo.

Friends
The online play of Gran Turismo 5, supports the "Friend" feature of the Playstation®Network.
Once someone becomes a Friend, you can not only communicate and race together, you can share a variety of data such as the information in Profile.

Community
The greatest attraction to being online is this community. You can chat amongst friends before you drive, exchange opinions on the BBS or send private messages; Gran Turismo offers a wide variety of methods in which you can enjoy communication.

Btw, 800 autića standrad kvalitete, 200 + premium kakti.
Standard auti, čini se, nemaju kokpit, premium imaju. Uz to premium su puno detaljniji ovo ono. Sjebano malo. :wildboy:
« Zadnja izmjena: 18. Lipanj, 2010., 18:26 Facaa »
I'm teaching myself to live without sleeping cause i don't trust my dreams.

Armor

« Odgovori #326 : 19. Lipanj, 2010., 15:01 »
Još jedan trailer:

LINK: Gran Turismo 5 – Standard cars trailer

:piva:

Dragster

• OKO SOKOLOVO xD
« Odgovori #327 : 19. Lipanj, 2010., 15:08 »
Seks  :(

Standard cars, as in, to su auti koji nemaju kokpit i slabije su detaljizirani, ili?

tl;dr pušite mi kurac xD

Armor

« Odgovori #328 : 19. Lipanj, 2010., 15:10 »
To bi trebali biti nesportski auti ali neznam kaj tu onda radi Le Mans mašinerija

Dragster

• OKO SOKOLOVO xD
« Odgovori #329 : 19. Lipanj, 2010., 15:17 »
Facaa je negdje napisao da će bit standard i premium, 200 premiuma, 800 standarda, gdje će ti standardi biti bez kokpita i manje detalja općenito

tl;dr pušite mi kurac xD

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9