HCL.HR

The Stanley Parable

• 8 Odgovora
  • 2542 Hitova
The Stanley Parable
« : 19. Listopad, 2013., 17:01 »
The Stanley Parable

About the game

The Stanley Parable is a first person exploration game. You will play as Stanley, and you will not play as Stanley. You will follow a story, you will not follow a story. You will have a choice, you will have no choice. The game will end, the game will never end. Contradiction follows contradiction, the rules of how games should work are broken, then broken again. This world was not made for you to understand.

But as you explore, slowly, meaning begins to arise, the paradoxes might start to make sense, perhaps you are powerful after all. The game is not here to fight you; it is inviting you to dance.

Based on the award-winning 2011 Source mod of the same name, The Stanley Parable returns with new content, new ideas, a fresh coat of visual paint, and the stunning voicework of Kevan Brighting. For a more complete and in-depth understanding of what The Stanley Parable is, please try out the free demo.

System Requirements

Minimum:

Processor: 3.0 GHz P4, Dual Core 2.0 (or higher) or AMD64X2 (or higher)
        Memory: 2 GB RAM
        Graphics: Video card must be 128 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 2.0b (ATI Radeon X800 or higher / NVIDIA GeForce 7600 or higher / Intel HD Graphics 2000 or higher).
        Hard Drive: 3 GB available space
        Sound Card: DirectX 9.0c compatible

Igrao tko? :D Ja sad igrao dva sata i očiti mindfuck. Narrator je idiot. :approve

Odg: The Stanley Parable
« Odgovori #1 : 21. Listopad, 2013., 00:04 »
Vau, odličan topik.

Al ae, vidio sam na nekoliko blogova i portala da dosta hvale igru.
Činilo mi se odbojno i očekivao sam da ću mrziti,,,,,,, ali rula.

Nema smisla,,, ali ima smisla. xd

« Odgovori #2 : 21. Listopad, 2013., 09:36 »
Prvo sam ga poslušao i krenuo ljevo i isključio one krvave komande. Onda sam otišao desno i iznervirao onog Narratora da je to postalo presmješno koliko me čovjek izvrjeđao i nanervirao. Jednom je čovjek izgubio priču pa smo lutali (vrtiš se u krug oko nekog krvavog stupa ali nije stup već...hodnik...koji ide u jednom smjeru...bez proširenja hodnika) i izmisli neku crtu da pratim. Nisam pratio. Prerula igra.

« Odgovori #3 : 21. Listopad, 2013., 10:51 »
Nezz rula mi portal/minecraft ending :piva:

« Odgovori #4 : 21. Listopad, 2013., 10:58 »
Koji je to ending? Možda sam ga fulao :wildboy:

« Odgovori #5 : 21. Listopad, 2013., 19:26 »
Koji je to ending? Možda sam ga fulao :wildboy:
Ideš desno i dođeš do one platforme. Negdje na pola iskočiš i prođeš kroz vrata. Kasije ubiješ bebu pa ti dođe taj ending.

« Odgovori #6 : 22. Listopad, 2013., 09:55 »
Hvala.

Nego sad sam otišao u Broom Closet i natjero me da iziđem (second player brija) i trebam otić na stubište..on počne govorit i ja izađem sa stubišta i zatvori vrata ispred mene. I sad nemam di otić :bonk:

Također. Kad me ubacio u Minecraft umro sam od smjeha. :loludara::loludara:

Me666

• Snaketicus Murphy Jr.
« Odgovori #7 : 24. Listopad, 2013., 15:19 »
Igrao, ostao paf, ništa nisam skužio... neznam :wildboy:

manjamax

• Cro Sim Racing Forum
« Odgovori #8 : 01. Veljača, 2014., 18:02 »

:hiha:
« Zadnja izmjena: 01. Veljača, 2014., 18:31 manjamax »